Make Model Year Fitment for Shopify

Make Model Year Fitment

Make Model Year Search For Your Store Visitors
Developer
Metizsoft
View on App Store
Make Model Year Fitment
Rating
3.4
Feedback
8
Reviews
Chart
#6,137
Shopify
Reviews over time
New reviews per month across the app's lifetime.
App ranking
Overall position in the Shopify App Store.
Reviews summary

The reviews for this Shopify App are quite mixed, with some users expressing extreme dissatisfaction and others praising the app and the support team. One common theme in the negative reviews is the lack of customer support and unresolved issues with the app, leading to frustration and disappointment. Users mentioned difficulties in getting the app to work, billing issues, and feeling ignored by the support team. On the other hand, positive reviews highlighted the professionalism of the service team, quick assistance, and the app's functionality once it was up and running smoothly. Users appreciated the ease of integration, helpful support in resolving issues, and the ability to customize the app to fit their website's visual style.

Time spent using app
How long merchants keep the app installed.
Less than an hour 12%
Less than a day 0%
Less than a month 38%
Less than a year 50%
More than a year 0%
All reviews
1 / 5 Share
Jan. 25, 2025

not working.

Store Using app Total reviews Average rating
Turboaksesuar 39 minutes 1 1.0
1 / 5 Share
Aug. 4, 2023

Worst app and even worst service. I have waited over 2 months, I can provide screenshots of my conversation with Metizsoft. In the meantime they continue to bill me everymonth, but never reply for weeks, never resolve anything. My plugin has not worked for two months. This is the worst PLUGIN ON SHOPIFY DO NOT INSTALL

Store Using app Total reviews Average rating
CarCast About 2 months 1 1.0
5 / 5 Share
Feb. 14, 2023

The best car search app on Shopify. Service is very professional and quick. If you need help with anything they are there for you to help and fix any issues you have. Once its up and running there are no bugs and the app works fast and perfect.

Store Using app Total reviews Average rating
Park Auto Motorsports 4 days 2 5.0
1 / 5 Share
Feb. 5, 2023

I was very excited to put this application into my store. However, the lack of customer support and requesting support numerous times I gave him a collaborator key. I told him I could put a staff member as my account so they can fix the application in my theme I can't get the program to work. I am visually impaired. I'm doing the best that I can and I hate when people blow you off playing the odds they don't give a damn the damage just a number very disappointing and they notice that's why they only give you three day trial so you can get stuck with a payment without no support. it's just a scam it's designed to fail.

Store Using app Total reviews Average rating
ShowRoom Doctor Z 3 days 4 2.0
Developer Reply

We apologize for the inconvenience you faced during your trial period with our support team. Due to limited hours of operation, our support team is only available from Monday to Friday, leading to a delay in addressing your issues. However, we have reached out to you via email to assist in resolving any concerns you may have. Additionally, we have reviewed your account and confirmed that charges were not incurred as you were on a trial plan.

5 / 5 Share
March 10, 2023

I couldn't recommend the team at Advance Auto Parts Search enough! We set up on their system and encountered some errors and Komal and Manthan have gone above and beyond to ensure we have the functionality required for us to make the most of the system. Thanks for your help and hard work in getting us set up - highly recommend them.

Store Using app Total reviews Average rating

Sign up to receive AppNavigator updates

Find out when we add keyword-monitoring, review RSS feeds and more.