α OnePixel: Facebook Pixel API for Shopify

α OnePixel: Facebook Pixel API

Manage Facebook CAPI, TikTok Pixel & Retargeting Ads Analytics
Rating
4.2
Feedback
73
Reviews
Chart
#834
Shopify
Reviews over time
New reviews per month across the app's lifetime.
App ranking
Overall position in the Shopify App Store.
Reviews summary

The reviews for the One Pixel app are mixed, with both positive and negative feedback from users. Positive aspects include excellent customer service, fast response times, and helpful support in setting up the app and resolving issues. Users appreciate the ease of installation and the app's effectiveness in tracking data and optimizing ads. However, negative reviews highlight issues with data tracking accuracy, slow loading times, and missing data fields that affect ad performance. Some users also mentioned that certain features require a paid plan, leading to dissatisfaction and wasted time.

Time spent using app
How long merchants keep the app installed.
Less than an hour 15%
Less than a day 21%
Less than a month 38%
Less than a year 25%
More than a year 1%
All reviews
1 / 5 Share
June 28, 2026

Do not waste your time and budget on this app. I installed One Pixel hoping for an optimized data tracking setup for my ad campaigns, but it turned out to be a disaster. First, the data tracking is highly inaccurate. As seen in my Event Manager, the Event Match Quality for crucial events like "View content" dropped drastically to an unacceptable 3.3/10, triggering warning alerts from Meta. This terrible tracking completely messed up my optimization, throwing off Facebook’s algorithm and causing a massive waste of ad spend. On top of that, it severely impacted my store's performance. The integration is poorly coded, creating glitches and slowdowns on my live pages. An app designed for tracking should fix data attribution issues, not break them. Giving this 1 star because it did more harm than good to my business. Save your ad budget and find a more reliable alternative!

Store Using app Total reviews Average rating
MYLUVON 14 days 1 1.0
Developer Reply

Hello there, This is support team from the OnePixel. Thank you for taking the time to share this feedback, I know leaving a review like this usually means something genuinely went wrong, and I want to make sure we don't let that stand without trying to fix it. I looked into your account today and saw that OnePixel was uninstalled before we ever heard from you. That's on us too, we should have made it easier for you to reach support before things got to this point, and I'm sorry that wasn't the experience you had. We've sent you an email with more details and next steps, so please take a look when you get a chance. I'd genuinely appreciate the opportunity to make this right and show you the level of support you should have received the first time. Thank you again for your patience, and I hope we get the chance to turn this around for you. Best regards, OnePixel support team

5 / 5 Share
April 10, 2026

Store Using app Total reviews Average rating
My Store About 1 month — —
4 / 5 Share
March 23, 2026

We only have downloaded the app so I can not give that a full review as of yet . But the customer service has been very good to help with some things I needed to sort out from my end . I will come back again after some usage of the app . Luxury Interiors . Ireland .

Store Using app Total reviews Average rating
Luxury Interiors 11 days 4 4.8
4 / 5 Share
March 16, 2026

I hope the DEV team can "skin in the game" and consider sending more complete data. Currently, the "Browser ID (fbp)" and "Click ID (fbc)" fields are missing, causing Ads Manager to be slower to identify users. This app only received an 8 out of 10 rating from EventsManager for its data submissions. *Edite 16.3.2026: OnePixel has completed fixed this issues. I confirmed it. This is very important for ecommerce. Thank you for quick support, OnePixel.

Store Using app Total reviews Average rating
Truviona 4 months 5 4.8
Developer Reply

Hi there, Thank you for taking the time to share your feedback. We’re really sorry to hear about your experience and truly appreciate you bringing this concern to our attention. We completely understand how important complete event data, including Browser ID (fbp) and Click ID (fbc), is for accurate event matching and optimal performance in Ads Manager. Regarding this issue, our team has already sent you an email with more details and steps to help review your setup and investigate the missing parameters further. Could you please help check your inbox (and spam folder just in case) and reply to our message? We’d love to work closely with you to identify the root cause and make sure everything is configured correctly on your store. Your feedback means a lot to us, and we’re committed to improving both the app and the experience for our users. We hope to have the opportunity to assist you further and resolve this together. Best regards, OneCommerce team

5 / 5 Share
Feb. 9, 2026

Great support, Ricky was of great help solving my problem

Store Using app Total reviews Average rating
Hushdry 2 days 3 5.0

Sign up to receive AppNavigator updates

Find out when we add keyword-monitoring, review RSS feeds and more.