Hat Labs review for Posti Shipping
2 / 5
Dec. 9, 2025
Ei huonoin mahdollinen lähetyspalikka, mutta laskee EU:n ulkopuolelle lähtevien pakettien arvot CN23-lomakkeelle väärin. Ensinnäkin CN23-lomakkeella on ALVillinen hinta, ja jos tuote on myyty 20% alennuksella ja alennus on lähetyshetkellä päättynyt, niin lomakkeella ilmoitettu arvo on 56% liian korkea. Tästä seuraa kiukkuisia asiakkaita ja paljon selvittelytyötä.
Store
Using app
ReviewsTotal reviews
RatingAverage rating
Sign up to receive AppNavigator updates
Find out when we add keyword-monitoring, review RSS feeds and more.
Thank you! You have been subscribed