SH: WhatsApp Chat & Marketing
Support Chat, Cart Recovery, COD and Marketing on WhatsApp
Rating
4.4
feedback
57
chart
#604
Reviews Over Time
App Ranking
Time spent using app
-
Less than an hour
21%
-
Less than a day
21%
-
Less than a month
32%
-
Less than a year
21%
-
More than a year
5%
Reviews Summary
The reviews for this Shopify App are overwhelmingly positive, with users praising the exceptional customer support provided by the team. Many reviewers highlighted the quick responses, helpful assistance, and professionalism of the support staff, mentioning specific team members who went above and beyond to resolve issues. Users also appreciated the app's performance and functionality, noting its effectiveness in recovering abandoned carts and increasing conversions. Additionally, the ease of installation and user-friendly interface were mentioned as positive aspects of the app. However, there were a few negative reviews that mentioned unexpected charges or issues with subscription plans, which led to dissatisfaction among some users.
Highlights
All reviews
Oct. 8, 2025
Never seen such a supportive team before! They help with even the tiniest things and are always quick to respond. Thanks a lot, guys!
Sept. 11, 2025
Sept. 10, 2025
For the Indian people, This app is worst because they charge 11 indian rupees cost for a single message.... that's ridiculous....
Hello, we believe you have got incorrect price for our app. For India we are charging only around 4 Indian Rupees. Along with this our PRO plan is also one of the cheapest in this category for 5 USD, in our pro plan we also offer bulk message discounted price. So kindly get in touch with us and we will be happy to assist you with your budget and marketing needs.
July 8, 2025
These guys are scamming people. They upgrade your plan without asking or taking your permission. I purchased 25$ package. But at the end of the month i get charged with 2000$. I mean is this a joke? Talked to their chat support. And they are not responding, instead of saying reinstall the app and we will give you discount. What a disaster!!!
We're sorry to hear your experience, but we’d like to clarify a few important points. First, in the Shopify ecosystem, app developers cannot charge or upgrade plans without a merchant’s explicit approval. All charges, including usage-based fees, are clearly presented by Shopify during the subscription process. In your case, the $2,000 charge was due to usage-based messaging that Meta charges for automated API messages, which is transparently outlined during setup and at multiple steps before approval. Additionally, your recovered revenue from abandoned carts using our app was $38,573, which is over 10x ROI, this demonstrates the substantial value delivered compared to the amount spent. We also looked into your support history and the messaging price was clearly communicated right from beginning. We also responded to your emails promptly, and you had a direct WhatsApp line to one of our team members—which is not a common level of access most apps provide. If there's anything still unresolved, we're happy to assist and make things right.
Sign up to receive AppNavigator updates
Find out when we add keyword-monitoring, review RSS feeds and more