ABConvert: A/B Testing
All reviews
I subscribed to ABConvert and had to cancel only 8 days into my billing cycle, for reasons unrelated to the app itself. I contacted support and asked for a partial refund covering only the unused part of the period, not a full refund. The request was declined. Refusing to prorate a billing period that went almost entirely unused is disappointing and says a lot about how merchants are treated once they’ve paid. Support is also handled first by an AI agent, which made a simple request slower and more drawn out than necessary. If you’re considering ABConvert, don’t count on any flexibility on billing. Once you’re charged, expect to pay for the full period, even if you cancel within days.
Hello, I’m Jeffrey, CEO of ABConvert. I personally reviewed your account and support conversation. Your cancellation on October 8 stopped your next renewal. Your paid access continues through October 31, and your account currently has five active tests. Our refund policy is included in our Terms of Service, presented for acceptance during onboarding: https://www.abconvert.io/terms-of-service For monthly subscriptions, we don’t provide partial refunds for unused time when a plan is cancelled mid-cycle because full access continues through the period already paid for. Your refund request was reviewed by a person on our team. Our AI assistant handles initial questions, but does not make refund decisions. I’m sorry the initial support experience made getting an answer more frustrating. We’ve reached out directly and remain available to help with your account and tests.
BROKE OUR ORDER SYNCS AND SUPPORT WON'T RESPOND. DO NOT USE
USE AT YOUR OWN RISK This app cost me more than it helped or saved. *****DOES NOT SYNC INVENTORY. (also does not warn you about this) In my case this lead to overselling hundreds of items. when I asked the staff to explain how inventory works, it took well over 5 minutes to get a real answer: Me: so i am meant to manually recalculate my inventory after a test? Jeffrey: No you don’t have to Me: then why is my inventory oversold Jeffrey: Just go analytics and see how many test variants are sold Jeffrey: And minus the number Jeffrey: That’s it
Hello Jeffrey here. Firstly, I apologize for any inconvenience you've experienced. Please understand that when you reached out to us, it was 4:30 am in our time zone. Despite the hour, we were committed to addressing your concerns. I noticed there was a significant amount of emotion during our conversation. We attempted to clarify the situation, but it seemed there might have been some miscommunication. Regarding the app, it creates duplicate variants for price testing, which can occasionally lead to inventory discrepancies. We're actively working on developing an inventory syncing feature to resolve this. However, in this instance, the primary issue arose because the test ran for an extended period of three months without monitoring the inventory levels. We're here to assist in resolving this and ensuring it doesn't happen again. Thank you for your understanding and patience. We just launched our inventory syncing feature: https://help.abconvert.io/en/articles/8735286-how-to-sync-inventory-for-your-test-products Best regards, Jeffrey
Sign up to receive AppNavigator updates
Find out when we add keyword-monitoring, review RSS feeds and more.