Adeagle: Ads → Traffic → Sales for Shopify

Adeagle: Ads → Traffic → Sales

Grow sales advertising on other shops, niche websites and apps
Rating
4.8
Feedback
80
Reviews
Chart
#2,514
Shopify

All reviews

1 / 5 Share
Nov. 2, 2025

Looks bad and sketchy / spammy. Doesn't save any edits to title or color and constantly crashes

Store Using app Total reviews Average rating
Damned Threads 30 minutes — —
Developer Reply

We're really sorry to hear about your experience and that you ran into these issues while trying out our app. Our support team has already reached out to you by email to offer direct help with configuring the banners on your website. We'd be very happy to walk you through the setup step by step and make sure everything works exactly as expected. Sometimes, small issues like edits not saving or temporary crashes can occur due to browser cache or theme conflicts, but we can quickly fix those once we take a look together. We genuinely care about helping every merchant succeed, so please don't hesitate to reply to our email — we'll gladly assist you and make sure your campaigns run smoothly. — The Adeagle Team

1 / 5 Share
Feb. 4, 2026

OK UPDATE SHOPIFY WILL FREEZE MY STORE for the $2,499.99, a plan that I happened to click on before the free trial ends! I can’t even email them. I want to change my plan so I don’t show ads on my site. I hope they don’t charge me! I want to pay my new plan now so i don’t display ads. How do I reach you?? Update: they emailed me, hope to see sales. If I do see sales I’ll come back for 5 stars , this might be my favorite app so far. If I see good sales within a week for the plan I got , I’ll upgrade Update: even if you uninstalled the app you’re still getting billed.

Store Using app Total reviews Average rating
CRAVENEED 2 months 2 3.0
Developer Reply

Thank you for reaching out! I appreciate your feedback, and I apologize for any inconvenience you’ve experienced. I checked your account and you are on Professional Plan, so no ads will be displayed on your store. We’ve replied to your email, so please check your inbox. Please note that we aim to reply within 24 hours. Feel free to reach out if you have any further questions or need assistance. We’re here to help!

1 / 5 Share
Jan. 22, 2024

Useless app, Lucky if you get 2 clicks to your website. Purchased the £19.99 plan

Store Using app Total reviews Average rating
Paisley Autocare About 1 month 10 4.3
Developer Reply

Thanks for sharing your thoughts with us. We're sorry to hear you've faced challenges. Getting more clicks to your website is our goal too! Campaign optimization is crucial for achieving better results. We're here to help guide you through the process, ensuring your campaigns perform at their best. Providing a little bit more background information about your situation would help us address your problems better. Feel free to reach out to our support for assistance. We're sure we can improve your CTRs.

1 / 5 Share
Jan. 9, 2024

"Zero to power N Stars"-Worst. Unacceptable, Unethical and Unprofessional I subscribed Professional Plan for my store chefio.co. Its 1 month and only 37000 impression against claimed 70000. This is a open scam and cheating customers. Unacceptable, Unethical and Unprofessional . Very very bad practise. Worst decision to use this service. Stay away from this service.

Store Using app Total reviews Average rating
Chefio About 2 months 31 4.1
Developer Reply

Thank you for sharing your feedback and we apologise for any confusion or frustration you've experienced. However, I believe there has been some misunderstanding. If you checked the data on your Dashboard, then as the default option it only shows the impression count for the last 2 weeks. After checking the number of impressions for the period of 12.12.2023 - 9.01.2024 (27 days), I can confirm that your account received 62,881 impressions in this period. This is inline with your impression pool of 70,000 and you should achieve it in 30 days of using the subscription. Hope this clarifies but please reach out to our support if you have any other questions.

1 / 5 Share
April 21, 2023

scammers ADVISOTS AND APPLICATIONS , they just take your money and make alots of errors in store. so take care wtih this APP

Store Using app Total reviews Average rating
GrozavuShop About 2 hours 3 2.0
Developer Reply

Hi, you reached out to us via chat just after installing the app. We asked you 3 times during our conversation what kind of problem are you facing and if you can describe the issue. You didn't reply to the question once, but instead started to answer with random sentences. We also reached out 2 times via email afterwards to ask about the issue, but you also didn't answer. Instead, just a couple of minutes after the chat you left this review. For the context: you were on a free plan, so you were not charged any money in any way, and you didn't use the app. Please answer our mails, if you want our help with the app.

1 / 5 Share
Nov. 29, 2022

Clicks from countries that were not selected. For instance, we are a small business just starting out, we ship products in the US & to Canada. I selected those countries, the app promises location based... I get 3 clicks, I then go to the analytics in my Shopify dashboard for the location of the 3 clicks and the locations were Germany, Ukraine, Jaipur.. So where are my ads being displayed?? I couldn't take it, day after day the same thing; clicks from locations I didn't select or more clicks in Adeagle dashboard than in the Shopify dashboard too many discrepancies in the data. I canceled and they wouldn't give me a full refund, all of a sudden they mention an activation fee, when an activation fee was never mentioned before.

Store Using app Total reviews Average rating
Collab Boutique 7 days 1 1.0
Developer Reply

Hi, thanks for your feedback. Have you checked the sources of these visitors from different countries? Traffic from our app will always have utm_source=adeagle, so that's how you can recognize it. If you could check it, then we are happy to investigate further. We always refund for the unused days of the subscription and the unused ad budget. However, serving ads in different ad exchanges incurs costs on our side, that's why we couldn't refund you for what you already had spent. Activation fee is always charged for all of our merchants.

Sign up to receive AppNavigator updates

Find out when we add keyword-monitoring, review RSS feeds and more.