Attribuly: Abandoned cart
All reviews
It is just ok
Thanks for your review. Would you mind to share more on how we could improve? 🤝
Thanks for your kind review 🤝
I have tried many attribution vendors include triplewhale, northbeam, and many anonymous visitor identification services, and this is also the best
Your review means a lot! We hope that Attribuly's attribution can help increase LTV and profits.
It a really good app for Shopify attribution which I can clearly know how my customers come from and which channel and which campaign even which ads are the best performance so that I can control my marketing budget accurately. Besides, I can also get the extra revenue from the feature like conversion feed to Klaviyo.
so far not bad. still monitor the email performance.
I cannot get support for this app. I tried sending an email and tried using the Help Center and the fake human bot in that chat is not responding to me. I am leaving this review hoping someone will contact me from Attribuly, if not, we will cancel the subscription and use a different service.
really good app saves time and makes sales convert super recommend this app
The tracking is very detailed.
We had high hopes for the Atrovyli app on Shopify, but what we got in return was heartbreak. We invested time, money, and trust—only to be met with disappointment and frustration. The pricing is outrageously high for what you actually get. There’s no real value, no meaningful return on investment, and the results were weak at best. Alex, who was supposed to guide us, was completely unreliable. He scheduled meetings and didn’t show up, ignored our messages, and showed zero empathy or accountability. It felt like we were shouting into the void. To make matters worse, they work with shady partners. In our case, this led to real damage and a loss of trust. When we asked for a refund due to a clear calculation error, they refused to take responsibility or even meet us halfway. No apology, no understanding—just cold indifference. This experience left us feeling drained, disappointed, and frankly betrayed. We wouldn’t wish it on anyone.
I'm sorry to hear you had a bad experience. However, I would like to clarify that it would be unfair to use a negative review to force unreasonable demands. You have the final authority to review the subscription terms, and your consent signifies that you have been informed of the terms. Since you have already used the software, the billing can not be refunded. If there is any misunderstanding between you and your consultant, please communicate with them to resolve it.
wonderful app for ad insights
App semplice da usare e di grande aiuto. Consigliata l'installazione sul proprio negozio Shopify.
The technical support team is highly dedicated and has patiently addressed every one of my questions. The tracking and attribution feature captures data in real-time with no delay, and the analysis paths are comprehensive.
Really looking forward to using
Sign up to receive AppNavigator updates
Find out when we add keyword-monitoring, review RSS feeds and more.