Rating

4.2

feedback

48

Reviews

chart

#5,453

Shopify

Reviews Over Time

App Ranking

Time spent using app

  • Less than an hour
    44%
  • Less than a day
    27%
  • Less than a month
    23%
  • Less than a year
    6%
  • More than a year
    0%

Reviews Summary

The reviews for this Shopify App are quite mixed, with both positive and negative feedback. On the positive side, many users appreciate the customization options, smooth onboarding process, and helpful customer service. The app seems to be effective in enhancing the overall customer experience and increasing average order value. However, on the negative side, some users have faced issues with billing, lack of transparency in pricing plans, and difficulties in canceling subscriptions. There are also complaints about misleading advertising regarding the free plan. Overall, the app appears to have potential for improving sales and customer engagement, but users should be cautious about the billing and subscription management aspects.

Highlights

Customization options and smooth onboarding process
Helpful customer service
Billing and subscription issues
Misleading advertising regarding free plan
Potential for improving sales and customer engagement

Rating Breakdown

  • 5
    94% (45 ratings)
  • 4
    0% (0 ratings)
  • 3
    0% (0 ratings)
  • 2
    0% (0 ratings)
  • 1
    6% (3 ratings)

Reviews with Text

  • 81% (39)
Review RSS Feed Review RSS Feed

All reviews

5 / 5 Share

March 9, 2026

Using app

Less than a minute

Total reviews

1

Average rating

5.0

1 / 5 Share

Dec. 25, 2025

this is the so bad app you pay more for nothing just for nothing there is no cancelation button in the app do you imagine and afership tracking app i had pro plan and app said me that i cant downgrade this is joke i think if you install this you are not free to choose plan they preapare plan for you and dont accept cancel the minumum star is 1 if there is 0 ...........

Using app

29 days

Total reviews

3

Average rating

2.3

Developer Reply

Dear Customer, Thank you for reaching out to us. We prioritize cancellation requests and for your convenience this option is available directly within the app where merchants can easily submit cancellation or downgrade requests from the Billing section, in line with Shopify’s billing policy. All merchants are free to choose, upgrade, downgrade, or cancel plans based on their business requirements. Please note that while upgrades take effect immediately & downgrades are applied at the end of the current billing cycle. Upon reviewing your account, we see that you contacted our support team on December 26th and your plan was canceled on the same day. As the invoice had not yet been generated through Shopify billing we requested some time for the refund process to complete. Subsequently, on December 30th, the refund was successfully processed to your original payment method as requested. You were initially subscribed to our $1 promotional plan for November 2025, which allowed flexibility to downgrade at any point within the billing cycle to a plan better suited to your needs thereby avoiding charges for a subscription you no longer required. For future reference, we recommend reviewing the feature and pricing comparison available within the app and we truly appreciate the feedback you’ve shared. As mentioned above your refund has already been processed and we have addressed your query accordingly. If you need any further information about our available plans or require assistance in the future, please feel free to reach out we’d be happy to help. Kind regards, Harsh Saxena Team AfterShip

1 / 5 Share

May 11, 2025

I use this app from Feb.12th and delete on Apr.7th, I send feedback and pictures to them and after they send a email to ask my email address, nobody give me the answer about my questions for a week, whatever I say nobody give me the feedback. I delete this app but still paying for them, the payment didn't not stop.

Store

HyPrim

Using app

About 2 months

Total reviews

4

Average rating

4.0

Developer Reply

Dear Customer, We apologize for the delayed response you received on email. We understand that you were charged after you cancelled your subscription, and hope to address the issue. You have upgraded the subscription twice after the billing cycle on 5-Apr & 7-Apr before you cancelled the subscription which is why these were added to your bill as per Shopify's App Charges policy. Once an app is uninstalled or subscription cancelled, AfterShip complies with Shopify's terms and does not bill customers from the next billing cycle. We have also responded to the email you have sent explaining the charges further. Regards Philips Tourangbam AfterShip

5 / 5 Share

Feb. 20, 2025

Really great App with superb customization options and a very smooth onboarding process. Would recommend and am looking forward to seeing the results.

Using app

About 1 hour

Total reviews

1

Average rating

5.0

5 / 5 Share

Feb. 4, 2025

Using app

4 minutes

Total reviews

1

Average rating

5.0

All reviews

Sign up to receive AppNavigator updates

Find out when we add keyword-monitoring, review RSS feeds and more