Bulk Edit by Webyze for Shopify

Bulk Edit by Webyze

Make bulk edits on hundreds of products in just few...

Developer
View on App Store

Rating

2.4

feedback

13

Reviews

chart

#1,563

Shopify

Reviews Over Time

App Ranking

Time spent using app

  • Less than an hour
    8%
  • Less than a day
    15%
  • Less than a month
    31%
  • Less than a year
    23%
  • More than a year
    15%

Reviews Summary

The reviews for this Shopify app are quite polarized, with some users expressing frustration and disappointment while others praise its time-saving capabilities. One common negative theme is the app's pricing, with users feeling that the monthly fee is too high for the functionality provided. Users have also reported issues with customer service, slow response times, and problems with data manipulation, such as losing product variant photos. On the positive side, users appreciate the time-saving features of the app, especially for bulk editing tasks like price adjustments and product modifications. The app is described as essential for managing large-scale e-commerce stores and making quick changes efficiently. Users also highlight the ease of use and the helpfulness of the support team.

Highlights

Pricing concerns and high monthly fee
Time-saving and efficiency in bulk editing tasks
Customer service issues and slow response times
Data manipulation problems like losing product variant photos
Ease of use and helpful support team

Rating Breakdown

  • 5
    54% (7 ratings)
  • 4
    8% (1 ratings)
  • 3
    0% (0 ratings)
  • 2
    0% (0 ratings)
  • 1
    38% (5 ratings)
Review RSS Feed Review RSS Feed

All reviews

1 / 5 Share

Feb. 27, 2024

Receiving payment reminders even without using the app.

Using app

--

Total reviews

1

Average rating

1.0

Developer Reply

Hello, Shopify automatically charges you if you leave apps installed. In your case, you only uninstalled the app after the trial period which is why Shopify billed your credit card. When you emailed us, we told you that as a figure of good faith, we have sent you a app credits that you can use to make that payment and get that first month of usage for free. Let us know if there is something more that we can do. Cheers, Webyze Support

1 / 5 Share

Sept. 30, 2018

such a terrible app holy, if u dont wanna get your store in a mess, stay away, $26 a month.... whatta joke

Using app

About 1 hour

Total reviews

3

Average rating

3.7

1 / 5 Share

May 19, 2017

Total hot mess! If you don't want ALL of the prices on your website to be messed up, don't even try this app and their customer service is super slow, I sent an email to get help asap and got a useless answer 2 days later after it took me nearly 20 hours to edit all of the products prices, even shopify support sent them a support ticket and it's 4 days after and they still haven't replied.

Store

Jainmy

Using app

About 19 hours

Total reviews

7

Average rating

2.9

1 / 5 Share

Oct. 17, 2016

I wanted to remove all but one variant from a range of products but this proved to be slower than using the shopify interface. Having to go through scores of products, each with dozens of variants and physically tick each variant - waste of $26 - can do this for free and quicker with spreadsheet

Using app

12 minutes

Total reviews

4

Average rating

4.0

5 / 5 Share

May 12, 2016

I love this app! It has saved me hours of editing or downloading a csv and trying to edit that way. Thank you guys. When you have custom jewelry items change over time so it's good to know that I can just go bulk edit and be done quickly!

Using app

Over 1 year

Total reviews

4

Average rating

4.5

All reviews

Sign up to receive AppNavigator updates

Find out when we add keyword-monitoring, review RSS feeds and more