Covet Instagram Feed & Reviews for Shopify

Covet Instagram Feed & Reviews

Build user-generated Instagram feed & Photo Reviews galleries
Rating
4.8
Feedback
204
Reviews
Chart
#532
Shopify

All reviews

5 / 5 Share
March 31, 2020

I use this app to link my instagram feed to my website. I have found this so easy to use and my success manager has been so helpful with guiding me how to use the app. Overall I would give this an excellent rating!

Store Using app Total reviews Average rating
Tinker Tinker 11 days 1 5.0
5 / 5 Share
March 31, 2020

I've started using the free version of this App - it's amazing. You can have 'direct buy' to your cart, or just a click-through to the product page. You can select certain images from your Insta feed too. Support has been great. Check it out at www.theformalgallery.com Thanks Space Squirrel.

Store Using app Total reviews Average rating
The Formal Gallery 4 days 2 5.0
5 / 5 Share
March 30, 2020

This app works great with my store to show our insta feed on the homepage! Their support team is also super helpful if any questions do arise!

Store Using app Total reviews Average rating
DONNI. About 1 month 6 4.7
5 / 5 Share
March 10, 2020

they are super helpful via the live chat! just installed the app today (simple to install) and so far so good!

Store Using app Total reviews Average rating
InnovaPharm About 1 hour 1 5.0
5 / 5 Share
March 2, 2020

Great replacement for the native Shopify integration with Instagram which is no longer available. Actually works even better, with more options for configuration. Great service as well in responding to questions very quickly and effectively.

Store Using app Total reviews Average rating
Cozy Cake About 3 hours 6 5.0
4 / 5 Share
March 2, 2020

Lots of options to choose from with gallery style, look and feel. Easy to access support, and very helpful with initial set up too. Happy to recommend.

Store Using app Total reviews Average rating
ioMerino Over 1 year 5 4.6
5 / 5 Share
Feb. 26, 2020

We downloaded this app for our website's home page & I am so impressed with the app's design capability. We've been able to customise the grid to suit our brand aesthetic perfectly. Very helpful customer service & easy to use interface.

Store Using app Total reviews Average rating
YCL Jewels About 23 hours 7 5.0
5 / 5 Share
Feb. 25, 2020

Great customer service. Love the addition to the website.

Store Using app Total reviews Average rating
Joylin Naturals 12 months 1 5.0
4 / 5 Share
Feb. 24, 2020

Really simple to use and to implement on the site. When I had issues the techs at covet pics were very quick to help me resolve them. Highly recommend.

Store Using app Total reviews Average rating
cinch skin 12 days 7 4.9
5 / 5 Share
Feb. 23, 2020

I've downloaded a few, this is by far THE best one! Easy and clear instructions to set up. I have the vantage theme and embedding code for my theme is always tricky but this app works so well with it!

Store Using app Total reviews Average rating
Rave After Rave 13 minutes 1 5.0
5 / 5 Share
Feb. 20, 2020

Tried 3 Apps and this one is the best. Many customizations are available for free like padding and amount of images/columns for desktop and mobile. Whole setup took about 5 mins.

Store Using app Total reviews Average rating
ME AND MAR 14 minutes 2 3.5
5 / 5 Share
Feb. 20, 2020

This app was so easy to install..the instructions were so simple, so impressed with the service..highly recommend

Store Using app Total reviews Average rating
The Chic Nest 1 day 5 4.2
1 / 5 Share
Feb. 5, 2020

The app wouldn't connect to an Instagram account. It just kept giving me error messages. Giving up after several attempts and wasted time.

Store Using app Total reviews Average rating
Hippy Feet 5 minutes 8 3.9
Developer Reply

We're sorry that you had a bad experience with Covet.pics! We've tried to contact you to help but have not heard back from you. Now that Instagram's API is deprecated, users have to connect to Instagram via Facebook Business pages and it also requires an Instagram Business Account. There are a few steps to set it all up but we've made an in-depth guide that you can follow in our Help Center. As well, we're always happy to help diagnose and explain further if you contact us at [email protected] We'd be more than happy to help you and any other users with their setup so feel free to contact us anytime and we'll answer as soon as we can. Thank you, Dom

2 / 5 Share
Jan. 16, 2020

Worked well when it was first installed... then stopped working. Will not reconnect or update my social accounts.

Store Using app Total reviews Average rating
SCARCI Almost 2 years 1 2.0
Developer Reply

We're really sorry that you had trouble using our app! We have tried to contact you to help you get this setup and working for you but have not heard back from you. Our team is always available and happy to help in any way we can and we'd love to help get this connection sorted for you so that you can use the app to its full potential. If you have more questions or want any help at all, contact us at [email protected] If you have any issues or have any questions regarding connecting or setting the app up, please let us know and we will help you as fast as we can. Thanks, Dom

5 / 5 Share
Dec. 22, 2019

I really love this app. 1st being it has finally sorted out my instagram feed with the perfect customisation needed and with ease to use it. Then comes the lookbook, which once again has seriously helped me change my pretty boring looking look book into a sleek design. Thanks guys

Store Using app Total reviews Average rating
try wild 3 months 3 5.0
5 / 5 Share
Oct. 22, 2019

We've been using this app for a few years and love it! The customer service is fast and efficient. They're really willing to go the extra mile and solve your problem.

Store Using app Total reviews Average rating
Minzuu Over 1 year 5 4.8
5 / 5 Share
Oct. 21, 2019

I love the app and really appreciate the fast customer service! My only request is that you can move around the photos at a lower price point package.

Store Using app Total reviews Average rating
Pepper Home 3 months 5 5.0
5 / 5 Share
Aug. 14, 2019

Got a little lost at the start due to rushing. But now very happy. I recommend this app for sure. For stressed out OCD shop owners it WORKS. :) Eric

Store Using app Total reviews Average rating
McGuire Diamonds 15 days 4 4.0
1 / 5 Share
Aug. 2, 2019

Unfortunately the idea of this app is perfect, but execution is really not well thought through. If you tag products to only some images and some not... the ones without will have a massive white space. And yes it can be taken away with CSS, but then you take away the share icons too.. Which means inconsistency. Any professional website wouldnt be able to work with those conditions. and this at the price of 50$ a month. Step it up!

Store Using app Total reviews Average rating
JACOB LEE LONDON 2 days 2 1.0
Developer Reply

Hi there, your detailed feedback in our many emails has been a great insight but as you are the only person that has requested this option, and because we have offered multiple solutions using CSS and without it, we cannot build this feature just for you. Our app is designed to be a lookbook gallery app with the primary intention of converting more sales for you so it makes sense to have the product section of the popup a permanent and prominent feature. Tagged products help customers visualize their potential purchase and having access to an Add to Cart button directly next to an image is a huge incentive for customers to purchase your products. We have offered you multiple solutions for what you are trying to do with the app, as we would offer to any user wanting customized features from our app. The reason we added the Custom CSS option is so that users can customize the app to their needs or they can ask us to customize it if they need some help, something which we are more than happy to do if it's possible. We have thousands of users who use our app every day as a central part of their website and to them, the space you want us to change for all of them, is perfectly functional and a primary part of why they enjoy the app so much. We appreciate all feedback and we've added your requests to our feature requests list in case we can find a way to add this in the future. If you have any more questions or want to discuss this further, please send us an email at [email protected] and we'd be more than happy to discuss this further. We can see you're still using the app so we hope that you enjoy your continued use of Covet.pics -Dom, Co-Founder

5 / 5 Share
May 14, 2019

I really like the simplicity of this app. All I had to do was install to Shopify, create a page, copy and paste the code into the page and poof. All the pictures from my Instagram account show up.

Store Using app Total reviews Average rating
Poole's Embroidery, LLC About 14 hours 2 5.0
Previous Page 5 of 10 Next

Sign up to receive AppNavigator updates

Find out when we add keyword-monitoring, review RSS feeds and more.