All reviews

Rating Breakdown

  • 5
    82% (898 ratings)
  • 4
    9% (102 ratings)
  • 3
    3% (32 ratings)
  • 2
    1% (14 ratings)
  • 1
    4% (47 ratings)

Reviews with Text

  • 90% (986)
Review RSS Feed Review RSS Feed

5 / 5 Share

Feb. 23, 2026

Fast service and very easy to reach. Great support and quick assistance. Highly recommended!

Using app

4 months

Total reviews

2

Average rating

5.0

Developer Reply

We're happy we could help, thank you for the review!

5 / 5 Share

Feb. 23, 2026

App seems to work well and support was very good.

Using app

6 days

Total reviews

3

Average rating

4.7

Developer Reply

Thank you very much for the review!

4 / 5 Share

Feb. 19, 2026

Store

LUPA

Using app

29 days

Total reviews

2

Average rating

4.5

5 / 5 Share

Feb. 14, 2026

Awesome Converter app exactly what you need for your store

Using app

9 days

Total reviews

1

Average rating

5.0

5 / 5 Share

Feb. 10, 2026

Store

Mabasou

Using app

About 4 hours

Total reviews

1

Average rating

5.0

5 / 5 Share

Feb. 5, 2026

Using app

11 minutes

Total reviews

1

Average rating

5.0

5 / 5 Share

Jan. 29, 2026

BEAST Currency Converter work so great! It helps my clients to see currencies in their country! And the support was a breeze! Thank you team!

Using app

4 days

Total reviews

3

Average rating

5.0

Developer Reply

Thank you so much! We're glad we could help.

5 / 5 Share

Jan. 28, 2026

toppen - bra funktion

Using app

Over 3 years

Total reviews

1

Average rating

5.0

Developer Reply

Thank you for the review and hope you enjoy using the app!

4 / 5 Share

Jan. 23, 2026

Using app

About 1 hour

Total reviews

1

Average rating

4.0

5 / 5 Share

Jan. 21, 2026

Store

Nishya

Using app

17 minutes

Total reviews

1

Average rating

5.0

Developer Reply

Thank you for the review!

1 / 5 Share

March 20, 2026

it's not working properly it shows that its disbaled but sill i have to pay 10$ every month and there is no proper way to disable it..if there is any support kindly help me solve my issue

Using app

5 months

Total reviews

1

Average rating

1.0

Developer Reply

We’ve offered a full refund for the last 2 months. After uninstalling the app, you are still charged for the current billing cycle and that’s why it appeared on the bill. You should no longer be charged in the future, however if you experience any issues please do let us know and we apologise for any inconveniences this might've caused.

5 / 5 Share

Jan. 17, 2026

Prompt response, very helpful.

Using app

Over 2 years

Total reviews

3

Average rating

5.0

Developer Reply

I'm very happy to hear that! It was our pleasure to help you!

4 / 5 Share

Jan. 17, 2026

Hello BEAST Currency Converter Support Team, I’m writing to ask for help regarding the Checkout Currency Notification feature. I have already enabled Checkout Currency Notification in the app settings, and I understand that this feature should display a notice on the cart page, informing customers that checkout can only be completed in the shop’s main currency. However, after enabling the feature, I’m not seeing any notification displayed on the cart page on my store. Could you please help me check: Whether my current settings are correct If there are any known issues, caching problems, or theme incompatibilities that could prevent the notification from showing Where exactly the notification should appear on the cart page (for example, near the checkout button, cart totals, or elsewhere) If needed, I’m happy to provide screenshots, store URL, or theme details. Thank you very much for your assistance.

Using app

About 20 hours

Total reviews

2

Average rating

4.5

Developer Reply

Hello, we've contacted you via email and fixed the issue. If you require any other assistance just let us know. Hope you have a lovely day!

5 / 5 Share

Jan. 15, 2026

exceptionnel , professionnel , pas cher et utile

Using app

3 days

Total reviews

1

Average rating

5.0

4 / 5 Share

Jan. 15, 2026

Using app

24 minutes

Total reviews

1

Average rating

4.0

Developer Reply

Thank you so much for the review!

5 / 5 Share

Jan. 14, 2026

I am excited to know how it works,but currently are trying to set it up properly.

Using app

About 1 hour

Total reviews

2

Average rating

5.0

Developer Reply

We've set it up, hope you enjoy using our app!

5 / 5 Share

Jan. 10, 2026

Nice for your store.

Using app

8 minutes

Total reviews

1

Average rating

5.0

1 / 5 Share

Jan. 9, 2026

They keep charging me even after uninstalling it. So horrible! They never responded to my email.

Using app

5 months

Total reviews

2

Average rating

3.0

Developer Reply

Hello, we're very sorry that initially it took us longer to respond, it was right after the holiday period and we had a lot of support tickets to respond too. The app entered a new billing cycle before you uninstalled it and that’s why you were charged. We offered you a refund for the past 2 months and also app credit for another month to make up for the delay in the response. Thank you for your understanding!

4 / 5 Share

Jan. 7, 2026

Using app

About 18 hours

Total reviews

1

Average rating

4.0

5 / 5 Share

Jan. 5, 2026

I would like to thank all the team helps to build this amazing app, great free plans deal yuaal

Using app

3 days

Total reviews

2

Average rating

3.0

Developer Reply

Thank you for the very high praise! It means a lot!