Marvel Design Collection for Shopify

Marvel Design Collection

Officially Licensed Marvel Apparel Drop Shipping Shopify APP

Developer
View on App Store

Rating

3.9

feedback

10

Reviews

chart

#7,547

Shopify

Reviews Over Time

App Ranking

Time spent using app

  • Less than an hour
    0%
  • Less than a day
    0%
  • Less than a month
    30%
  • Less than a year
    60%
  • More than a year
    0%

Reviews Summary

The reviews for this Shopify App highlight both positive and negative aspects. Positive feedback includes the fast product loading, simple layout, and functionality of the sort functions. Users appreciate the ability to quickly install the app and add officially licensed Marvel apparel to their store. However, there are concerns about customer service responsiveness, order processing delays, and issues with support communication. Some users have faced challenges with getting orders accepted by the app, delays in order fulfillment, and difficulties in contacting support for refunds and resolving issues. Despite these challenges, there is recognition of efforts to improve support and resolve issues by the developer.

Highlights

Positive feedback on fast product loading and simple layout
Challenges with customer service responsiveness and support communication
Delays in order processing and fulfillment
Efforts to improve support and resolve issues
Challenges with getting orders accepted by the app

Rating Breakdown

  • 5
    50% (5 ratings)
  • 4
    20% (2 ratings)
  • 3
    10% (1 ratings)
  • 2
    0% (0 ratings)
  • 1
    20% (2 ratings)
Review RSS Feed Review RSS Feed

All reviews

1 / 5 Share

Jan. 22, 2024

I have sent several emails regarding issues and have yet to receive reply. Please respond and advise accordingly. Thank you.

Using app

--

Total reviews

1

Average rating

1.0

1 / 5 Share

Nov. 21, 2023

We liked the app and the simiplicty of everything. Our frustration is it is now mid-November and we have a order with them that shows they are processing from early September. We are 100% OK with delays and backorders. The issue is we've contacted them several times over the past week or two and can't get any response. Customer already canceled and we want this order to be canceled and refunded. We can't take a chance of this occuring again and deleting the app. Had to lower the rating again. Still no response from this company on how we can get refunded for an order back from September. We will try going through Shopify next and be forced to dispute the charge to our card. 11/21 Update - Still no response from this place. We contacted Shopify support to help us get a refunded from the unshipped order. Such an odd experience.

Using app

7 months

Total reviews

2

Average rating

2.0

4 / 5 Share

Nov. 14, 2023

I kept hovering between a 3-4 for this review when I originally had thought about a 4-5. The main reason is due to the customer service. If you're able to get someone, it used to take a couple days. I've been waiting 9 days for an email back with multiple emails since. Which also means it's taken over 9 days for the shirts to be printed and shipped to my customer. The only reason, I decided to give a 4 instead of a 3 is because of the shirts themselves and the previous track record. The shirts are pretty decent quality for the price and TYPICALLY ship pretty quickly. I hope all is okay over there but it's causing delays leading up to the busiest time of the year and I could only imagine what other sellers are going to face.

Using app

10 months

Total reviews

1

Average rating

4.0

5 / 5 Share

Aug. 16, 2023

First, the bad, support communication is a bit slow at about 2 days to respond if they do, the orders processing time seemed a bit extended at a good solid 2 days. The great. awesome licensed stuff. i have ordered sample will update this if not high quality like I believe it will be. The order itself was very easy, I didn't have to do anything I was completely surprised it was automated after the order is fulfilled, it automatically updates the tracking and marks the item as fulfilled. Products... tons of shirts, there are a ton of junior sizes and Spiderman seems to have the most products. you see a sample store at comictshirts.net

Using app

2 months

Total reviews

4

Average rating

4.0

4 / 5 Share

March 16, 2023

*Update* Support replied and acknowledged the delays are issues with orders updating. It sounds promising that these issue will be fixed going forward. I hope this is the case and without the support issues, this app is a 5 Star. I will update my review to 5 star when I have had good experience. Hope it goes well! Support needs to be improved. Have order pending for over 10 days. Submitted ticket. Tried everything to contact support but no replies. Having to submit a 1 star review to get a reply is not good at all and it seems other have the same experience. The clothing are a bit on the thin side and quality can be approved but not bad for piece I guess. Please get back to my customers are waiting for the item and I might have to refund them. Support cannot be contacted to ensure that refunds are done properly and the app will still charge me. Not sure what I can do, please be better with support!

Using app

11 months

Total reviews

2

Average rating

4.5

All reviews

Sign up to receive AppNavigator updates

Find out when we add keyword-monitoring, review RSS feeds and more