CWILL Order Tracking for Shopify

CWILL Order Tracking

Parcel Panel: track order tracker to cut WISMOs & boost...
Rating
5.0
Feedback
3,162
Reviews
Chart
#23
Shopify

All reviews

5 / 5 Share
Oct. 23, 2023

Store Using app Total reviews Average rating
Cloè Milano 10 days 3 5.0
5 / 5 Share
Oct. 21, 2023

great

Store Using app Total reviews Average rating
Breathe O'clock 9 minutes 6 5.0
5 / 5 Share
Oct. 18, 2023

Can't do without ! Highly recommand

Store Using app Total reviews Average rating
LBDM About 1 month 1 5.0
5 / 5 Share
Oct. 17, 2023

Store Using app Total reviews Average rating
Escamado About 2 hours 2 4.5
5 / 5 Share
Oct. 16, 2023

Super useful app! highly recommend for any store owner who wants to improve quality of life for customers and save some headaches tracking shipping.

Store Using app Total reviews Average rating
BabiMate 26 minutes 2 5.0
5 / 5 Share
Oct. 15, 2023

Great app and very user friendly!

Store Using app Total reviews Average rating
FABER JEWELS 3 months 4 5.0
5 / 5 Share
Oct. 13, 2023

Store Using app Total reviews Average rating
VibeSoothe About 1 hour 9 5.0
5 / 5 Share
Oct. 11, 2023

Store Using app Total reviews Average rating
ZenHomefy 27 days 2 5.0
5 / 5 Share
Oct. 11, 2023

Super amazing and fast response from support team!!!! (Donna) was the one who supported me with the issues and all solved within few minutes. Thank you very much for such a great service and product.

Store Using app Total reviews Average rating
Tea Eats About 19 hours 13 5.0
5 / 5 Share
Oct. 9, 2023

Great and easy set up. Seamless platform.

Store Using app Total reviews Average rating
Luxvetco 11 minutes 5 4.8
5 / 5 Share
Oct. 9, 2023

Customer service is perfect, especially Kath.

Store Using app Total reviews Average rating
سنتر شوب About 1 year 1 5.0
5 / 5 Share
Oct. 7, 2023

Great app and nice support!

Store Using app Total reviews Average rating
FlirtandTan 41 minutes 2 5.0
1 / 5 Share
Oct. 2, 2023

For a year, I use this app and pay 9 euros a month. And it worked fine. Until now all track and trace text is shown in Chinese all of a sudden. Without warning or announcement nothing. Contacted support they say I now suddenly have to switch to another abonomment which costs 50 euros a month. So 40 euros more. Is the and SCAMM? Bit sad if you do this without announcing it in advance. I have angry customers lost two orders because of that they cancelled. This has cost me 364 euros. Thanks a lot!

Store Using app Total reviews Average rating
SPINGAR.COM 9 months 5 1.8
Developer Reply

Hi, Thank you for your feedback, and we sincerely apologize for any inconvenience you may have experienced. Our tracking information relies on data sourced from your courier's websites, which means that our system automatically matches the tracking information provided by your courier, regardless of the language used in their system. Regarding the specific order you mentioned, it appears to be associated with a Chinese shipping company, which is why their system provides tracking information in Chinese. Please rest assured that our intention is not to pressure you into purchasing a larger subscription plan. We do not derive any financial benefit from this recommendation. Our suggestion to automatically translate your tracking information is solely for your benefit, aimed at preventing any potential issues in the future. We are sorry again for the inconveinience you have expirenced and we really disire to help you solve the concern, if you change your mind please directly contact us. Thank you. Best wishes, ParcelPanel

5 / 5 Share
Sept. 29, 2023

Easy to install and very easy to implement in the shop! Customer support is great an very helpful!

Store Using app Total reviews Average rating
2Shades Clothing About 23 hours 2 5.0
5 / 5 Share
Sept. 28, 2023

really easy to set up - quick support - and good analytics

Store Using app Total reviews Average rating
PORE FAVOR USA 38 minutes 1 5.0
5 / 5 Share
Sept. 28, 2023

Great Service All of the time. Could not do my job without it.

Store Using app Total reviews Average rating
TidySpaces About 10 hours 21 5.0
5 / 5 Share
Sept. 27, 2023

Great app for Tracking Orders. Everything works smooth and they have some usefull offers for new users. Just what i needed for my Shopify Store! Also, the support has been really helpfull and kind! Highly recommend Parcel Panel Order.

Store Using app Total reviews Average rating
tmpo 26 minutes 1 5.0
5 / 5 Share
Sept. 21, 2023

Chat was very quick to respond. They did exactly what I asked them to do and the representative was kind and helpful.

Store Using app Total reviews Average rating
Leisure Time Inc. 13 days 2 5.0
5 / 5 Share
Sept. 19, 2023

She was Great! Quick and helpful!

Store Using app Total reviews Average rating
Core Value Apparel 42 minutes 2 5.0
5 / 5 Share
Sept. 18, 2023

I tried so many apps and always had problems with the set up. Finally I found this one with top notch customer service. I can totally recommend. Thanks mig!

Store Using app Total reviews Average rating
mein-pfotenschmuck About 1 hour 4 5.0
Previous Page 120 of 137 Next

Sign up to receive AppNavigator updates

Find out when we add keyword-monitoring, review RSS feeds and more.