Snälla Alice review for PostNord by SYNKA+
1 / 5
March 6, 2026
Funktionen i tjänsten är i grunden helt okej och gör det den ska. Dessvärre dras helhetsintrycket av tjänsten ner rejält av kundservicen. Bemötandet upplevs ofta som otrevligt och svaren känns korta samt ointresserade. Vid ett tillfälle fick jag till och med svaret att personen i supporten “inte har tid med mig just nu”, vilket inte direkt inger förtroende. Jag upplever också att kundservicen har begränsad kunskap om hur vissa saker faktiskt fungerar. Frågor besvaras sällan med konkreta lösningar, utan man hänvisas istället till deras hjälpsida, som i många fall inte heller ger svar på problemet.
Store
Using app
ReviewsTotal reviews
RatingAverage rating
Sign up to receive AppNavigator updates
Find out when we add keyword-monitoring, review RSS feeds and more.
Thank you! You have been subscribed