Vye: Automated Email Alerts for Shopify

Vye: Automated Email Alerts

Vye: Automated Email Alerts app for Shopify stores

Developer

Rating

4.3

feedback

7

Reviews

chart

#508

Shopify

Reviews Over Time

App Ranking

Time spent using app

  • Less than an hour
    0%
  • Less than a day
    0%
  • Less than a month
    43%
  • Less than a year
    43%
  • More than a year
    0%

Reviews Summary

The reviews for this Shopify app are overwhelmingly positive, with users praising the app's functionality and the exceptional customer support provided by the team. Customers appreciate the ability to notify their clients about new products based on preferences and matching searches, which was previously challenging to find in other apps. The technical support is highlighted as being fast, friendly, and extremely helpful, with the team going above and beyond to ensure the app works seamlessly for each user. Overall, users highly recommend this app for its unique features and excellent support service.

Highlights

Positive customer support experience
Unique functionality for notifying customers about new products based on preferences and searches
Highly recommended for businesses with unique items or many products

Rating Breakdown

  • 5
    86% (6 ratings)
  • 4
    0% (0 ratings)
  • 3
    0% (0 ratings)
  • 2
    0% (0 ratings)
  • 1
    14% (1 ratings)
Review RSS Feed Review RSS Feed

All reviews

5 / 5 Share

May 12, 2024

Great app with fantastic support. It provides a service that not many apps can on Shopify. Easy to use and if you need something customized then support is friendly and helpful and can get the job done for you. Highly recommended!

Using app

--

Total reviews

8

Average rating

5.0

1 / 5 Share

May 9, 2024

Horrible app. Very bad design, and not user-friendly at all. Tried to contact their customer team with 3 different method, still no answer as of today, and it's been a week and a half. Based on the low number of reviews, I think this app is basically dead. Don't use it, pointless.

Store

Koop

Using app

4 days

Total reviews

7

Average rating

1.6

Developer Reply

Thank you for your review and sorry to hear that you didn't have a good experience trying out the app. We sent you a reply but it seems you didn't get it. We have sent it again. Vye is most certainly not dead. We always reply when you get in touch with us. We are also constantly trying to improve so we'd appreciate it if you could let us know which part of the app is badly designed and not user-friendly.

5 / 5 Share

March 22, 2024

This is such a great app! The technical support for modifications is just fantastic!

Using app

About 1 month

Total reviews

1

Average rating

5.0

Developer Reply

Thank you for using Vye and for your review.

5 / 5 Share

Feb. 16, 2024

We have been on shopify many years and Vye is among my favorite apps. De-Joy is the best and he repeatedly went above and beyond to ensure the app was working for us and even made modifications to accommodate our specific needs. I highly recommend De-Joy and his app.

Using app

13 days

Total reviews

6

Average rating

5.0

Developer Reply

Thank you Greg for your review!

5 / 5 Share

Dec. 19, 2023

This app is exactly what I was looking for! Gives me a great tool to keep my best customers informed about new products that have come into the warehouse. I was very surprise that this seems to be the only app that solves this specific issue. Besides the app being great the support they offer is something I have not experienced with other apps so far. Fast, friendly, helpful and just absolutely perfect in my opinion.

Using app

3 months

Total reviews

2

Average rating

3.0

Developer Reply

Thank you so much for your review.

All reviews

Sign up to receive AppNavigator updates

Find out when we add keyword-monitoring, review RSS feeds and more