Slingshot Automotive
The reviews for this Shopify app are quite mixed, with both positive and negative feedback from users. On the positive side, many users praised the excellent customer service provided by the app developers. They mentioned quick responses, resolutions to issues, and direct collaboration to improve the product. Users also appreciated the app's potential to accelerate Shopify stores and its versatility in managing product data and brands. The app was described as a fantastic option for handling a large number of brands from different sources. Additionally, users highlighted the responsive support team and the app's effectiveness in product synchronization. On the negative side, some users reported issues with the app's functionality and connectivity. Complaints included confusion in using the app, difficulties in connecting stores to vendors, lack of order fulfillment for certain vendors, and deceptive information about available features. Users also mentioned bugs, delays in product syncing, and problems with removing products from the site. One user expressed frustration over the app uploading products repeatedly even after disconnecting from distributors and catalogs, leading to a messy display on the website and potential SEO issues. Overall, while the app received praise for its customer service and functionality, there were concerns raised about its reliability and technical issues.
Very confusing to using. Was never able to get help connecting my store to my vendor. Emailed them and never got a response. They did charge my account the $99.00 and kept it. I got nothing from them for a $99 fee.
Hi Nino Auto Repair, We’re sorry to hear you had a frustrating experience getting started with Slingshot. We did attempt to assist multiple times through email, phone support, and scheduled onboarding meetings, including a full walkthrough of the app and help connecting your vendors. We also investigated the support ticket issue you mentioned, but unfortunately were unable to reproduce the problem on our end. Regarding the $99 charge, the app remains installed and subscribed on the store, which is why billing has continued through Shopify’s subscription system. Our team is still happy to help get everything configured correctly, including vendor integrations and catalog setup. Please reply to any of our existing support emails and we’ll continue working with you directly. — The Slingshot Support Team
Does not offer order fulfillment for most vendors. Very deceptive on what's actually available from them. Constant bugs. Thought I was stupid but no the app wasn't working on their back end.
Thank you for taking the time to share your feedback. We’re sorry to hear that your experience has been frustrating. After reviewing your support tickets, our team identified several configuration issues that were preventing parts of the setup from working as expected, including distributor catalog settings and title synchronization. Alexandra from our support team has followed up with you directly and summarized the fixes in the support thread. To clarify for anyone reading: automated order fulfillment is currently available for some distributors but not yet for WPS or Parts Unlimited. We understand that this could have been clearer in the app interface, and we appreciate the feedback. Improving visibility around distributor capabilities is something we’re actively working on. Our team has offered to review the store configuration together in a working session to make sure everything is set up correctly and operating as intended. We’re committed to helping merchants succeed with Slingshot and are always happy to work directly with customers to resolve setup issues quickly. — The Slingshot Automotive Team
DHTT is a great company to work with!!! They are on top of their game! Quick responses and resolutions to any issues that we have encountered!!
Thank you so much for the kind words! Our team takes a lot of pride in delivering fast, hands-on support, so it means a lot to know that stood out to you. We truly appreciate your partnership and look forward to continuing to support your growth.
Amazing customer service and an excellent product that will accelerate your Shopify store. We absolutely love this app!
Thank you for the great review! We really value customers like you who collaborate with us and help shape the product. Working directly with our users is how Slingshot continues to evolve, and we’re excited about the potential ahead.
This app is quite a fantastic option if you are trying to manage a large number of brands from different WD. The app allows you to connect your product data and WD to make sure you have the correct information and only sell products that are available. Set up takes a bit and you need to have a plan on how you want to set it up but once done it works wonderful. Support is extremely responsive and usually responds in under 24 hours. Very knowledgable and help you get through whatever you might need. After trying other apps this one seems to do the trick better than the rest. Definitely a app to consider when looking for a way to manage your products.
Sign up to receive AppNavigator updates
Find out when we add keyword-monitoring, review RSS feeds and more.