SS ‑ Social media AI Auto Post for Shopify

SS ‑ Social media AI Auto Post

Auto post AI-generated social media posts, AI videos, AI Ads
Rating
4.8
Feedback
96
Reviews
Chart
#2,105
Shopify
Reviews over time
New reviews per month across the app's lifetime.
App ranking
Overall position in the Shopify App Store.
Reviews summary

The reviews for this Shopify app are mixed, with a range of positive and negative feedback. Positive aspects highlighted include the app's ease of use, time-saving features, excellent customer support, and effective social media automation. Users appreciate the AI capabilities, seamless integration with Shopify, and the ability to schedule posts across multiple platforms. On the other hand, negative reviews mention issues with support responsiveness, billing concerns, and challenges in using certain features. Some users also expressed discomfort with being asked to modify their reviews in exchange for refunds.

Time spent using app
How long merchants keep the app installed.
Less than an hour 17%
Less than a day 17%
Less than a month 34%
Less than a year 20%
More than a year 3%
All reviews
1 / 5 Share
Sept. 1, 2026

If you like apps that won't reply to support questions then this is the app for you! Don't waste your money. UPDATE: I originally left this review because I contacted support twice and never received a response in my inbox or spam folder. After posting my review, the company contacted me and provided screenshots showing that they had actually responded to my support requests through their support system. For some reason, those responses were never delivered to me. Based on that information, I was prepared to update my original review because it appeared to be an email delivery issue rather than support simply ignoring my requests. The company then apologized and offered me a full refund for my last month. However, in a subsequent email, I was told that the representative needed to show their manager that my review had either been removed or updated to 5 stars, and that they would ensure my refund was “processed on priority.” I am uncomfortable being asked to remove a review or change it specifically to 5 stars in connection with the processing of a refund. I was willing to revise my review based on the new information they provided, but I believe a customer should be free to leave an honest rating based on their complete experience. I have therefore updated this review to include the full circumstances so that other customers can make their own decision.

Store Using app Total reviews Average rating
Farmhouse Craft Works 21 days 6 4.3
Developer Reply

We’re genuinely sorry you had this experience. We never wanted you to feel that your support requests were being ignored. For clarity, you first contacted us on August 26, and we replied within 3 hours. You contacted us again on August 27, and we replied within 20 minutes. Both replies were successfully sent, and we shared the delivery records with you. Unfortunately, they didn’t reach your inbox, so we also tried calling, left a voicemail, and contacted another email listed on your website. We’re sorry this communication issue happened. Now regarding the refund, it was never offered in exchange for changing or removing your review. We offered it because we wanted to make things right and asked if there was anything about the app you were unhappy with. At that point, you had automations run that published 63 posts across different social media platforms in around 20 days including maximum usage of AI caption credits, but we hadn’t received any specific concern about the app itself for the refund. The original support issue had been resolved by us providing you proof of email delivery, but the review discussion continued around the refund. The refund was never the condition. We simply wanted to understand your experience and make things right.

5 / 5 Share
Aug. 16, 2026

Store Using app Total reviews Average rating
Grit and Glimmer Tx 24 minutes 2 5.0
5 / 5 Share
Aug. 11, 2026

Store Using app Total reviews Average rating
Lolli & Lace — 2 5.0
5 / 5 Share
Aug. 1, 2026

Dump Zeely. This app is amazing 3 clicks and I had 3 posts done

Store Using app Total reviews Average rating
Main Street Crystals and Minerals About 5 hours 1 5.0
5 / 5 Share
July 24, 2026

Store Using app Total reviews Average rating
Ellavorah 22 minutes 1 5.0

Sign up to receive AppNavigator updates

Find out when we add keyword-monitoring, review RSS feeds and more.