CedCommerce Walmart Connector for Shopify

CedCommerce Walmart Connector

An all-in-one solution to simplify your way to sell on...
Rating
4.7
Feedback
565
Reviews
Chart
#493
Shopify

All reviews

5 / 5 Share
Dec. 7, 2023

Amazing app, and they might have the best customer service I've ever experienced with my boy Prashant. Respons super quick and fixed one small issue very quickly. This is a real review from a real buyer of the app, definitely recommend.

Store Using app Total reviews Average rating
Player Season 6 days 1 5.0
1 / 5 Share
Dec. 1, 2023

If I could give this app no stars I would. I have spent the last month in chats getting no where. Support is none existent and all they do is put in tickets for which you never hear about again. Not one thing has been resolved. I showed in the app I was getting 60 day free trial but in my shopify it said 12/1 I would be charged. I chatted and was told that what it showed in the app which was 1/1/24 was correct and I wouldn't be charged because they had to send that over and they wouldn't. Well I was charged today. and they will make a ticket. Wow! Those tickets that you never hear about again are just to get you out of chat. The chat support can't actually do anything except make tickets that you never hear from again. This has to be the worst app I've ever tried.

Store Using app Total reviews Average rating
Fuller Fabrics About 1 month 15 3.3
5 / 5 Share
Nov. 30, 2023

Good customer service. The product is complicated for a non-tech person, most likely due to Walmart's structure. They are available whenever you book a call to walk through issues. Excited to see how my sales grow with this integration

Store Using app Total reviews Average rating
ER African Online Store About 2 months 3 5.0
5 / 5 Share
Nov. 30, 2023

I struggled trying to get other connections to work but this was super easy and fast. I have a UPC exemption so I struggled with how to list my items without the UPC. I entered my question into their ever-present chat feature. I was expecting a bot but I got a real person immediately that was able to answer my questions. Once I fixed my error, everything went through without a hitch. The design, instructions and language is so intuitive that I got my to begin processing within 20 minutes of installing this app. Highly recommend for ease of use and customer service!

Store Using app Total reviews Average rating
Get Sheet Done About 1 hour 1 5.0
5 / 5 Share
Nov. 28, 2023

I recently had the pleasure of using CedCommerce's app for my online business, and I must say, I am thoroughly impressed with its features and the level of support provided.

Store Using app Total reviews Average rating
Muscle T 12 days 1 5.0
5 / 5 Share
Nov. 16, 2023

I am a new seller at Walmart's Marketplace, needing serious guidance uploading our items to the site. The crew at Ced have been easy to reach and very accommodating. I've spoken with three agents at Ced so far because of ongoing Walmart set up issues. I know with certainty they did everything in their power to help me. Having said that, it doesn't take away from the Ced's immense knowledge base and their desire to help solve the needs of the Walmart clients, but obviously they can't resolve issues that can only be resolved by Walmart. I know they will be there for me in the future.

Store Using app Total reviews Average rating
mambaheritagehotsauces 21 days 1 5.0
Developer Reply

Hi Neil, We're thrilled to hear that our crew has been readily available and accommodating during your Walmart setup process. We genuinely value your feedback and are delighted that our team could assist you effectively, even amidst ongoing challenges specific to Walmart. Should you require further assistance or have any queries, please don't hesitate to reach out. We appreciate your trust in Ced and look forward to continuing our support. Best regards, Team CedCommerce

5 / 5 Share
Nov. 9, 2023

A couple months ago, we were forced by Walmart to change the app we used to publish listings onto Walmart from our Shopify store. It was a nightmare trying to onboard using Walmart Seller, and even the Walmart app was not good. I did a bunch of research and spoke to a couple sellers who were using CED Commerce who said it worked well and the tech support was really good. I decided to give them a try and I was surprised! These guys have been nothing but helpful from day one and they did a live video demo for me. It was a little bit of a process learning the new system, but they have been there to answer every and all of my questions. When I had a problem, I have contacted them and they always get it fixed. I learned how to do variant listings using CED Commerce and our listings look so much neater, and saves me a ton of time! Highly recommend CED Commerce is you are looking to onboard items onto Walmart Seller much easier.

Store Using app Total reviews Average rating
Highway To Buy 3 months 2 3.0
Developer Reply

Hi Michael, Thank you for sharing your experience with our services at CED Commerce. We're delighted to hear that our team could assist you effectively in transitioning your listings onto Walmart Seller from your Shopify store. We understand the challenges of adjusting to a new system, and we're thrilled that our live video demo and ongoing support helped smooth this process for you. Your recommendation means a lot to us! If you ever have more questions or need further assistance, please don't hesitate to reach out. We're here to continue supporting your journey on Walmart Seller. Best regards, Team CedCommerce

5 / 5 Share
Oct. 26, 2023

Extremely helpful and timely technical staff to assist in daunting tasks. Enquiries were address and fixed quickly.

Store Using app Total reviews Average rating
Developer Reply

Dear Shanan, Thank you for your kind words and for taking the time to leave a review. We're delighted to hear that you found our technical staff extremely helpful and timely in addressing daunting tasks. We pride ourselves on providing efficient and effective solutions. If you ever have more inquiries or tasks to tackle, please don't hesitate to reach out. We're here to assist you. Your feedback is greatly appreciated. Best regards, Team CedCommerce

5 / 5 Share
Oct. 20, 2023

I have been working with Ced Commerce and Gaurav on implementing our products,Barcodes, feeds and more for the last couple of days. He is professional,responsive and a pleasure to work with. He is a true asset to CED Dave Gemsbyava.com

Store Using app Total reviews Average rating
GemsbyAva.com About 1 month 1 5.0
Developer Reply

Dear Dave Thank you so much for sharing your experience! We're thrilled to hear that you've had a positive and productive experience working with CedCommerce. We're here to make your implementation process as smooth as possible, and your feedback motivates us to continue delivering top-notch service. If you ever have more questions or require further assistance, please don't hesitate to reach out. We're here to support your success. Once again, thank you for choosing CedCommerce. Best Regards, CedCommerce Team

5 / 5 Share
Oct. 19, 2023

Awesome Job By Everyone in their Team. Im new to the online store with a little knowledge. CedCommerce Team is very Helpful to answer any of my Questions. I Had Chhavi ( Business Account Analyst ) second Time for help. she is Very Professional and kind. she also made sure if i needed help please feel free to contact us anytime. Thumbs Up!!

Store Using app Total reviews Average rating
Diamondstarshop.com 25 days 2 5.0
Developer Reply

Dear Sunil, Thank you so much for your fantastic review! We're delighted to hear that our team at CedCommerce has been a valuable resource as you embark on your journey in the online store world. If you ever need further assistance or have more questions, please don't hesitate to reach out. Your success is our priority, and your feedback energizes us to keep up the good work. Thumbs up to your journey and to your kind words! Best Regards, Team CedCommerce

5 / 5 Share
Oct. 12, 2023

Customer service and the app are equal both impeccable thank you so much for giving me such an amazing product where I can grow my business so fast and this amazing tech support from this amazing man his name is Divyanshu Singh

Store Using app Total reviews Average rating
GROWTOCHOICE, LLC About 2 months 10 5.0
Developer Reply

Hello John, Thank you for your wonderful feedback! We're thrilled to hear that you're enjoying our app and that you've had a great experience with our customer service. We're here to support your business growth, and your satisfaction is our top priority. If you ever need assistance in the future, please don't hesitate to reach out. We appreciate your support! Best Regards, Team CedCommerce

5 / 5 Share
Sept. 29, 2023

Knowledgeable, prompt assistance!

Store Using app Total reviews Average rating
trücup coffee 6 days 4 5.0
Developer Reply

Dear Seller, We greatly appreciate your kind words! Our team is dedicated to providing knowledgeable and prompt assistance to all our users. If you ever need assistance in the future or have any questions, please don't hesitate to reach out. We're here to help. Regards, Team CedCommerce

5 / 5 Share
Sept. 27, 2023

I like this app; it's an all-in-one solution for handling all aspects of management and growth on Walmart.

Store Using app Total reviews Average rating
athletin 4 months 7 5.0
Developer Reply

Dear Malik, Thank you for your positive feedback! We're delighted to hear that you find our app to be a comprehensive solution for managing and growing your Walmart presence. If you ever have any questions or need further assistance, please don't hesitate to reach out. We're here to support your success on Walmart. Best Regards, Team CedCommerce

5 / 5 Share
Sept. 21, 2023

Easy app and customer service is great. Makes everything I need in one place

Store Using app Total reviews Average rating
Fashion Hut Jewelry About 3 years 19 5.0
Developer Reply

Hi Lia, We're thrilled to hear that you find our app user-friendly and our customer service excellent. We're here to make things easy for you, all in one place. If you ever need assistance or have more feedback, feel free to reach out. Thanks for your support! Best Regards, Team CedCommerce

5 / 5 Share
Sept. 15, 2023

Awesome app and team behind it. Marvelous support. Easy to understand. I highly recommend it to anyone who is on Walmart or want to join Walmart.

Store Using app Total reviews Average rating
Ijaz Jewelers About 3 hours 4 4.0
Developer Reply

Hello Arslan, Thank you so much for your fantastic review! We're thrilled to hear that you're enjoying our app and finding it easy to use. Our team is dedicated to providing excellent support, and we're delighted to know that you've had a positive experience with us. Your recommendation means a lot, and we're here to assist you if you ever need further assistance or have any questions. Thanks again for your kind words! Regards, Team CedCommerce

5 / 5 Share
Sept. 7, 2023

Great App!! Been using this app for a few days and works flawlessly, no issues. if I have a question the team responds within a minute via their chat service and they are very friendly and can resolve any question. We were looking for something to port our items to Walmart and this works fast and smooth. I highlyt recommend! 5 Stars

Store Using app Total reviews Average rating
Hockey Card World Inc About 1 hour 3 5.0
Developer Reply

H There, Thank you so much for taking the time to share your feedback! We're delighted to hear that you've been enjoying our app and that it's been working flawlessly for you. It's great to know that our support team has been able to assist you promptly and effectively whenever you've had questions. If you ever have more questions or need further assistance in the future, please don't hesitate to reach out. We're here to help and are committed to providing you with a great experience. Thanks again for choosing our app! Regards, Team CedCommerce

5 / 5 Share
Aug. 31, 2023

I have consistently had a great experiences with Ced Apps. I was originally having trouble uploading products to Walmart but I worked with Arpit and we resolved it!

Store Using app Total reviews Average rating
New Living Style 14 days 7 5.0
Developer Reply

Dear Travis, Thank you for taking the time to share your feedback! We're thrilled to hear that you've consistently had great experiences with Ced Apps, and we appreciate your continued trust in our services. If you ever come across any more challenges or have further questions in the future, please don't hesitate to reach out. We're here to ensure your experience with Ced Apps remains exceptional. Thank you for your support, and we look forward to continuing to serve you. Warm regards, Team CedCommerce

5 / 5 Share
Aug. 28, 2023

Top notch support. Typically replies almost instantly. Switching from Shopify inbuilt connector, and Ced is much better. We have had almost every order with the shopify app transfer days later after fulfillment resulting in terrible metrics on walmart. Hopefully with Ced it will improve, as their app seems to be well thought out and functions how it is supposed to. Setup was fairly easy, with prompt support to questions that I had. We seem to be fully up and running now.

Store Using app Total reviews Average rating
MW Specialty Products 3 days 1 5.0
Developer Reply

Dear Thomas, Thank you for taking the time to share your experience with our support and our Ced Apps platform. We greatly appreciate your feedback and your trust in our services. It's fantastic to hear that you've found our support to be top-notch, with quick response times. We understand the importance of timely assistance, especially when dealing with e-commerce integrations. If you ever encounter more inquiries or require further assistance down the road, please feel free to reach out to us. We're here to help you every step of the way. Thank you for choosing Ced Apps, and we look forward to continuing to support your business's success. Best regards, Team CedCommerce

5 / 5 Share
Aug. 21, 2023

Prashant was VERY helpful on the support side helping me to setup this app for the very first time. I will continue to use it during my free trial to see how it goes. As for the app, it looks straight forward not looking to complicated.

Store Using app Total reviews Average rating
Jedbaby 4 days 11 4.5
Developer Reply

Hi Andrew, Thank you so much for sharing your positive experience with our app! We're thrilled to hear that our team was able to provide you with helpful support during the setup process. It's great to know that you're finding the app straightforward and not overly complicated. We're committed to ensuring that your free trial period goes smoothly and that you have a chance to explore all the features the app has to offer. If you have any questions or need further assistance as you continue using the app, please don't hesitate to reach out to us. We're here to help and support you every step of the way. Enjoy your trial, and we hope the app proves to be a valuable addition to your workflow! Best Regards, Team CedCommerce

5 / 5 Share
Aug. 18, 2023

I just installed this today and I have been trying to figure out how to set it up. As I had some problems of my listings not showing up on Walmart, I contacted customer chat service. Yasmeen was so helpful and helped me update some of the product listings. It's so good to know that I have access to customer service anytime and they response fast!

Store Using app Total reviews Average rating
Rena's Recipe About 13 hours 12 5.0
Developer Reply

Dear Nami, Thank you for choosing the Cedcommerce Walmart Connector and for sharing your experience with us. We're especially pleased that Yasmeen was able to assist you effectively with your product listings. Our dedicated customer chat service is committed to providing prompt and reliable support, ensuring that you receive the assistance you need when you need it. If you have any more questions or need further support as you continue to set up your product listings, please don't hesitate to get in touch. We're here to support you every step of the way. Thank you for choosing us for your integration needs. We wish you success and growth on your Walmart journey. Best regards, Team CedCommerce

Previous Page 11 of 27 Next

Sign up to receive AppNavigator updates

Find out when we add keyword-monitoring, review RSS feeds and more.