Wide Bundles ‑ Quantity Breaks for Shopify

Wide Bundles ‑ Quantity Breaks

Get more money with BOGO, product bundle or volume discount
Rating
4.9
Feedback
321
Reviews
Chart
#1,504
Shopify

All reviews

5 / 5 Share
Nov. 24, 2024

Au top !

Store Using app Total reviews Average rating
Élysia 2 months 1 5.0
5 / 5 Share
Nov. 22, 2024

Top, pratique, facile, Service technique hyper dispo, sympa !

Store Using app Total reviews Average rating
BetterzzZ 6 days 4 4.0
5 / 5 Share
Nov. 22, 2024

Great app to support all the different offers we want to test and also big shout out to the service client who instantly replies! I love the team!

Store Using app Total reviews Average rating
LA PARISIENNE K BEAUTY 6 days 1 5.0
5 / 5 Share
Nov. 21, 2024

Ecrire ultra-compétente. Les personnes au support sont vraiment très professionnels et ont passé plusieurs heures à résoudre un problème que j'avais sur un de mes bundles. Je ne regrette pas mon achat et je resterai pour longtemps encore.

Store Using app Total reviews Average rating
Soraali 4 months 4 5.0
5 / 5 Share
Nov. 18, 2024

This app is the only one that helps create bundles the right way, really remarkable. There's a massive amount of customization options and the support guys have been unbelievably helpful. Highly recommended!

Store Using app Total reviews Average rating
Ukiyo Lifestyle 3 days 5 4.2
5 / 5 Share
Nov. 15, 2024

J'ai eu un problème pour installer l'application, ma page était complètement déstructurée après l'installation. Le service client a été très réactif et a réglé le problème très rapidement. Merci beaucoup, Ogi !

Store Using app Total reviews Average rating
Ullivia About 3 hours 5 4.2
1 / 5 Share
Nov. 11, 2024

For those who are looking for a solution to create proper bundles that working with COD apps like RealeseitCOD, this app is useless, even if both app developers of Releaseit and Widebundles are advertising this 2 apps are working together, they are not.

Store Using app Total reviews Average rating
economico About 1 hour 3 1.0
Developer Reply

Hello, we advertise it that way because we used to work together without any problem on our first bundle system. Since then, we released a second bundle system, and ReleaseIt doesn't work on it yet (it still work with the first one). We are currently working with them to make it work. We already worked with some other COD apps where both bundle systems work. So it's a matter of days until we integrate it with ReleaseIt as well. Mat

5 / 5 Share
Nov. 8, 2024

Najib and his team have been incredibly helpful in setting up the app. Excellent customer support. Also very quick to react and very responsive. As for the app itself, it is really great and stands out compared to any other options out there. Save yourself the time and hassle and just install this app right here. You will thank me later.

Store Using app Total reviews Average rating
Korea King 1 day 1 5.0
5 / 5 Share
Nov. 7, 2024

the costumer service is really good

Store Using app Total reviews Average rating
Skaind 6 months 6 5.0
5 / 5 Share
Nov. 4, 2024

Tout simplement magnifique en ce qui me concerne. J'ai pu créer mon bundle en quelques clics et sans complications et j'aime beaucoup le fait qu'il y ait des vidéos explicatives intégrées dans l'application. Un autre point que je voudrais souligner est par rapport à l'assistance, ils sont disponibles pour nous aider et bous guider et ça j`apprécie énormément.

Store Using app Total reviews Average rating
Magnaglam 3 months 1 5.0
5 / 5 Share
Oct. 25, 2024

Application très utile, services client au top

Store Using app Total reviews Average rating
IDILI™ About 3 years 2 5.0
5 / 5 Share
Oct. 21, 2024

WideBundle has completely transformed the way I manage my Shopify store. I’ve tried other bundling apps, but WideBundle stands out as the most comprehensive and user-friendly. Since switching to the new WideBundle V2, I’ve been blown away by how easy it is to create custom bundles that fit my store’s needs perfectly. The app is intuitive, making it simple even for someone like me who’s not very tech-savvy. And the best part? Their customer support is insanely quick. I’ve had a few questions, and they responded within minutes every time. This level of service is hard to find. With the increase in average order value I’ve seen, I wouldn’t dream of using any other bundling app. If you’re serious about boosting sales on Shopify, WideBundle is your best option. There’s nothing more complete on the market right now.

Store Using app Total reviews Average rating
Moja Kućica RS Over 1 year 1 5.0
5 / 5 Share
Oct. 19, 2024

Really fantastic team that is super supportive and helping me not only with Widebundle but also how to best integrate my offers on the back-end with my warehouse and front-end to delight customers. Very happy with the Widebundle team.

Store Using app Total reviews Average rating
Skóra 4 months 1 5.0
5 / 5 Share
Oct. 16, 2024

Je suis extrêmement satisfait le produit, facile d'utilisation, intuitif... et le support est au top. Très réactif et professionnel.

Store Using app Total reviews Average rating
techno-folie.fr 2 days 1 5.0
5 / 5 Share
June 1, 2025

Die Wide Bundle App ist unerlässlich für meinen Onlineshop! Heute hatte ich zwei kleine Probleme, bei denen mir Ogi auf der Stelle geholfen hat, diese zu lösen! Vielen Dank, Ogi! Ich grüße das gesamte Wide Bundle Team, vielen Dank für euren tollen Support! Sogar am Sonntag ist Verlass auf euch!!!!

Store Using app Total reviews Average rating
Duava Over 1 year 5 5.0
4 / 5 Share
Oct. 14, 2024

Super application.Bundling propre efficace ! Variante illimitée !

Store Using app Total reviews Average rating
Fast-Goods 4 months 2 4.5
5 / 5 Share
Oct. 3, 2024

Je donne un 10/10 pour la qualité du support qui m'a beaucoup aidée, surtout que je ne comprenais pas grand-chose étant nouvelle dans le domaine. J'ai énormément apprécié la compréhension du support et la qualité de l'application, qui est en fait très facile d'utilisation quand on la comprend bien.

Store Using app Total reviews Average rating
Silascara 5 months 2 5.0
5 / 5 Share
Sept. 19, 2024

I've been using WideBundles for my Shopify store, and it's made offering volume discounts much easier. The app integrates smoothly with my store and helps increase sales by providing discounts for customers who buy in bulk. I also had a great experience with the customer support team. Najib was very helpful and quick to assist me with some questions I had. He made sure everything was working properly, and I appreciated his prompt responses. Overall, WideBundles is a solid app, and the support team, especially Najib, made the setup process straightforward. I’d definitely recommend it if you’re looking to add volume discounts to your store.

Store Using app Total reviews Average rating
errival About 15 hours 5 5.0
1 / 5 Share
Sept. 12, 2024

Do not use it ! Randomly just took it of our site and lost us at least £30K in rev for the day so far. Logged in and have an option to choose a plan again, complete joke of an app. Paying for ads and people dont even have an add to cart option, avoid.

Store Using app Total reviews Average rating
British Supplements Almost 2 years 2 1.0
Developer Reply

Hello, sorry for the experience you've had There is something I don't understand: You've been with us for 2 years and never had any problems. We helped you at many occasions on support and you were always satisfied There was a small problem and we fixed it quickly. After reviewing our analytics, we noticed that the number of sales and the amount generated is in line with the average of the last 3 months and we didn't notice a huge drop. And to this day you are still using our app, so we don't understand. We're sorry again and wish you the best, Mat

5 / 5 Share
Sept. 3, 2024

Best bundle app

Store Using app Total reviews Average rating
Helovos 7 days 4 5.0
Previous Page 6 of 14 Next

Sign up to receive AppNavigator updates

Find out when we add keyword-monitoring, review RSS feeds and more.