Adeagle: Ads → Traffic → Sales for Shopify

Adeagle: Ads → Traffic → Sales

Grow sales advertising on other shops, niche websites and apps
Rating
4.8
Feedback
80
Reviews
Chart
#2,526
Shopify

All reviews

5 / 5 Share
Sept. 6, 2025

Rasy to set up my first campaign, excited to see results

Store Using app Total reviews Average rating
Pup Chic Boutique 4 minutes 7 5.0
5 / 5 Share
Aug. 29, 2025

Just got started and it was very easy to setup everything. I will update this information when I start to se numbers and all is confirmed. But this app seems great and is very easy to use.

Store Using app Total reviews Average rating
Swefashionstore 9 minutes 2 5.0
5 / 5 Share
June 28, 2025

This app is for getting out their for your clothing brand

Store Using app Total reviews Average rating
Banana baby clothing 5 months 2 5.0
5 / 5 Share
May 19, 2025

Store Using app Total reviews Average rating
Loja Manuel Coelho 5 minutes 28 5.0
4 / 5 Share
May 7, 2025

I haven't received any sales yet from the ads, but I do get several clicks each day. I am going to upgrade to the next plan to see if that works better.

Store Using app Total reviews Average rating
4 / 5 Share
May 7, 2025

First try

Store Using app Total reviews Average rating
BEAUĒTAL 7 minutes 2 4.5
5 / 5 Share
April 29, 2025

easy to use

Store Using app Total reviews Average rating
digital blockbuster 3 months 2 5.0
3 / 5 Share
April 12, 2025

Numbers doesnt ad up! I am getting some very strange numbers. According to Adeagle, I get some visitors, but they never show up in the stats from Shopify. e.g. today Adeagle says I had 14 impressions and 25 clicks. But in reality I only had 4 visitors today and 2 of them are from Adeagle. On top of that, both those 2 visits are from USA and I do not have USA as target country. I have reach out to their support, but get no answers. Guess I am paying $29.99 for nothing. Finally got an answer from their support. Unfortunately, it was kind of a standard answer, that did not address the issue. It was just a long winded explanation, saying that "dont trust the numbers in Shopify" Update... Their support are now looking into it.

Store Using app Total reviews Average rating
Scandinavian Gem Design 8 months 8 3.0
Developer Reply

Hi Jakob, Thank you for your review and for openly sharing your experience - we truly appreciate the feedback. We've been in direct contact with you over email and have been actively investigating the issue you reported. It turns out that one of our ad network partners had some temporary technical problems, which caused inconsistencies in how traffic was tracked. On top of that, part of the issue was also due to the ad network running internal checks on the campaign. This included automatic systems clicking the banners to inspect how your product pages load and look - a standard procedure used to ensure quality and functionality. These checks were unfortunately counted as clicks on our side, but didn't show up in Shopify Analytics since Shopify filters out this kind of non-customer traffic. That's completely understandable on their part, and we should've filtered those clicks out as well. That was a mistake on our side, and we're already making improvements to avoid reporting this kind of traffic in the future. As for the general difference between our numbers and Shopify's: a single person can click several products in your ad, which may show as multiple clicks in Adeagle, but still appear as one visit in Shopify, as this is the same session of a particular user. This is expected behavior, though we're always happy to explain the differences and improve how we display data. We also want to clarify that we never said "don't trust the numbers in Shopify." Our goal was simply to explain the tracking differences and offer help understanding them. We completely understand your frustration and have already offered a full refund. Thanks again for working with us on this, and if you decide to give Adeagle another try in the future, we'd be more than happy to have you back. Bart Founder @ Adeagle

5 / 5 Share
March 26, 2025

Store Using app Total reviews Average rating
5 / 5 Share
March 24, 2025

Easy

Store Using app Total reviews Average rating
Citizen Chic 4 minutes 6 5.0
5 / 5 Share
Feb. 17, 2025

Aun la estamos probando.

Store Using app Total reviews Average rating
Unique Personalizado 14 minutes 3 5.0
5 / 5 Share
Jan. 4, 2025

I've been testing Adeagle for a few days and am impressed with how much relevant traffic it van generate. I will definitely continue using Adeagle and recommrnd the app to all Shopift stores.

Store Using app Total reviews Average rating
Picatshirt 3 days 12 4.7
5 / 5 Share
Dec. 24, 2024

It is very easy to use and has great functionality

Store Using app Total reviews Average rating
5 / 5 Share
Nov. 28, 2024

very easy to setup

Store Using app Total reviews Average rating
Clayton's Online Store LLC About 2 months 3 5.0
5 / 5 Share
Nov. 25, 2024

verry good thank you................

Store Using app Total reviews Average rating
5 / 5 Share
Nov. 17, 2024

Adeagle put advertisements for other websites at the bottom of my pages. I did not consent to this. I am trying to sell my products - not products for someone else. I do not recommend.

Store Using app Total reviews Average rating
2 / 5 Share
Nov. 4, 2024

I enjoy the app but the company does not answer inquiries even after numerous attempts. NOT APPRECIATED.

Store Using app Total reviews Average rating
Developer Reply

Hi, thank you for your review. We saw your emails and tried to respond to each one, but unfortunately, our replies to your email address ([email protected]) have all bounced. We also attempted to use the contact form on your store and sent replies from different email addresses, but with no success. Please reach out to our support team at [email protected] from a different email address, and we’ll be happy to answer all your inquiries.

5 / 5 Share
Oct. 29, 2024

Store Using app Total reviews Average rating
Bewell Home 5 minutes 4 5.0
1 / 5 Share
Feb. 4, 2026

OK UPDATE SHOPIFY WILL FREEZE MY STORE for the $2,499.99, a plan that I happened to click on before the free trial ends! I can’t even email them. I want to change my plan so I don’t show ads on my site. I hope they don’t charge me! I want to pay my new plan now so i don’t display ads. How do I reach you?? Update: they emailed me, hope to see sales. If I do see sales I’ll come back for 5 stars , this might be my favorite app so far. If I see good sales within a week for the plan I got , I’ll upgrade Update: even if you uninstalled the app you’re still getting billed.

Store Using app Total reviews Average rating
CRAVENEED 2 months 2 3.0
Developer Reply

Thank you for reaching out! I appreciate your feedback, and I apologize for any inconvenience you’ve experienced. I checked your account and you are on Professional Plan, so no ads will be displayed on your store. We’ve replied to your email, so please check your inbox. Please note that we aim to reply within 24 hours. Feel free to reach out if you have any further questions or need assistance. We’re here to help!

5 / 5 Share
June 29, 2024

Thank you!

Store Using app Total reviews Average rating
RAREST DIAMOND® 6 minutes 1 5.0
Previous Page 2 of 4 Next

Sign up to receive AppNavigator updates

Find out when we add keyword-monitoring, review RSS feeds and more.