Etsy Integration ‑ CedCommerce
All reviews
Don't waste your money on this inferior product. We are an Etsy shop with over 100,000 sales and thought the enterprise solution might be good for us. In January 2026, after the sales call, we were promised so many things, and after spending $5,000 on the enterprise solution (1 year) being promised so many things and features would be available, I removed the app after just 7 months. Even if you don't need the enterprise solution for your shop, please know that there are other apps out there that integrate better and are less expensive on the lower tiers than CEDCommerce. We only went with them because they were one of the apps endorsed by Etsy, but they are, in my experience, the very worse. Don't fall for any promises that customer service is 24/7 or that tickets will be updated within a day. Expect a significant language barrier both In communications and any written work that is completed- We found spelling and grammatical errors in product listings, items in the wrong category, and multiple additional issues. We switched to a competing app and are paying a small fraction of this for a wonderful experience. They are also refusing to refund the remainder of the year, despite not fulfilling their promises win the contract. In 11 years of business, this is one of the most disappointing business decisions I've made. Will also be contacting Etsy support. It's shocking that Etsy has endorsed these guys. Don't waste your money or time here!
CED Commerce used to work well enough for Etsy integration and I used it for 2 years. For the past 6 months I've had constant problems with products not syncing correctly, which led to lost revenue and oversold stock. The app would routinely remove inventory from Etsy or add too much, and the longer I used it, the further my stock tracking drifted from reality. It turned my inventory management into a complete nightmare. Every time I raised it, they promised a fix, but no real solution ever came and the issue kept recurring. I kept giving them chances, but I never saw a genuine attempt to resolve it. Eventually I was told that for any product with different international pricing enabled on Etsy, the app won't sync stock quantities at all. Their explanation was that Etsy's API doesn't allow quantity to be updated without also updating price, making my issues unfixable. My husband, a software developer, says this is easily solvable, and other sync apps don't have this problem either. When I unsubscribed and uninstalled the app, it deleted over 50 listings from my Etsy store. I never expected this. If you uninstall, revoke the app's access from Etsy's side first so it can't touch your shop on the way out. On refunds: they offered to refund 3 months of the service not working, and said the refund was already processed. So far they've only reversed a charge for the current billing period, which had started a few days earlier. They then told me the remaining refund would be issued only if I removed this review. They've continued messaging me repeatedly, including in the middle of the night, asking me to take the review down. The app I'm using now was much easier to set up, syncs with Etsy without any of the API issues CED Commerce claims exist, and is cheaper. I'd strongly recommend looking elsewhere.
Uninstalled the app and was charged the following month. Crazy. Trying to remove myself and get support and it's not easy.
We used the CED Commerce Etsy integration for more than 2 years to connect our Shopify store with our Etsy shop. We chose the app because we needed reliable inventory synchronization and centralized management between the two platforms. Unfortunately, our experience was consistently disappointing. Throughout our time using the app, we encountered recurring issues that significantly impacted our business. The most serious problems included inventory not syncing correctly, resulting in oversold products, and pricing being updated unexpectedly when it should not have been. For an integration app whose primary purpose is to maintain accurate inventory and product data, these issues created unnecessary work, customer service challenges, and lost confidence in the platform. Whenever problems occurred, we often found ourselves spending considerable time troubleshooting or contacting customer support. While support was generally responsive, the underlying issues frequently resurfaced, leaving us feeling like we were addressing the same problems repeatedly instead of finding lasting solutions. After more than 2 years of dealing with recurring technical issues and unreliable synchronization, we ultimately decided to cancel our subscription and move to a different solution. We simply could no longer trust the app to accurately maintain our inventory, orders, and pricing across sales channels. Examples of issues we experienced: December 2024: Ced Commerce fails to sync inventory for a number of items, causing many to have orders despite selling out all inventory. They blamed the third party APIs and Shopify's own internal systems for their inventory sync failures. Later in the conversation, their support claimed that many other sellers had the same problem using Ced Commerce, implicitly admitting that the problem was on Ced Commerce's side rather than anyone else's. No restitution was offered. February of 2025: Ced Commerce reset all prices to match what was on Shopify rather than the designated marketplace price, which accounts for free shipping and marketplace feed. The lowered pricing triggered a higher than usual number of sales, resulting in a loss of $464.40 before the problem was identified and rectified. Despite the issue being directly due to Ced Commerce's mistake, they refused to provide anything to offset this dramatic loss until Shopify Support was involved, in which case they offered a smaller credit towards the expenses for the marketplace plan. March 2025: Ced Commerce accidentally shuts off all plans and stops service to the account, because they "accidentally" thought that our plan had expired and insisted that in order to turn it back on, we needed to pay them. Only when direct receipts of the one year plan were shared, showing that the account still had multiple months already paid for that were left on the account, did they turn the service back on. Despite the fact that this mistake caused lost sales and internal app data to be wiped, they did not believe that anything outside of normal operations had occurred. April 2025: Ced Commerce's app failed to sync in orders for an extended period of time, causing 22 orders to accumulate unseen, many of which fell past the mandatory ship date. Despite no known outages, they blamed the marketplace API for "glitching" and did not offer any sort of restitution or accountability for the difficulty and lost revenue from unshipped orders. These were the four over the past couple years that stood out as being by far the worst, as they all caused significant monetary loss, interrupted usual company activity, and in all cases resulted in a lack of accountability. We understand that every business has different needs, and this was our experience. However, based on the reliability issues we encountered over an extended period, we cannot recommend this app for merchants who depend on accurate inventory synchronization between Shopify and Etsy.
I regret purchasing this app. My Etsy shop is large (1,600 listings), and although the initial merge seemed fine, the sync was unreliable. Inventory between Etsy and Shopify became inconsistent, and when I attempted a full reset, the app rewrote my Etsy SKUs. I reached out to customer support on Google Meet and still couldn’t fix the issue, telling me it would take a day or two. I installed Shuttle instead and had my entire store synced within an hour. When I requested a refund for the remaining ~$600 on my annual plan, they refused. I explained that I would need to leave an honest, negative review based on my experience, and they accused me of blackmailing them, which was completely inappropriate and unprofessional. If you choose this app, be prepared for frequent support calls and slow, difficult problem resolution.
pas clair, je souhaite resilier très peu clair, impossible pour l'instant
Garbage! Run... always asking for a meeting to sell you more when you ask for help and the Pop-Ups windows are out of control. Inventory and picture do not change with my Esty store.
Automatically changed all my prices even tho we never turned on price sync and changed all sku's after auto linking all items. worst nightmare.
Do not use this app if you are serious about your business, because this team is not. You can catch their attention ONLY if you uninstall and the manager immediately messages to make you stay. The team has no clue what's going on in there- and best part- after you raise ticket, and problem is not yet attended, they try to cross sell the next plan or their "Assistance" services. Worst service and tool possible, wish I had known better.
Hi Upcyclie, Thank you for taking the time to share your feedback. We’re sorry to hear that your experience did not meet your expectations. Once your concerns were brought to our attention, our team reviewed the matter and reached out to provide further assistance. We also offered dedicated support to help address the setup and usage concerns you had raised. Our intention was to ensure that you received the right guidance and a smoother experience with the app. We understand that you have chosen not to continue, and we respect your decision. Your feedback has been shared internally so we can keep improving our support experience for sellers. We wish you and your business the very best. Regards, Team CedCommerce
Ürün $9'dan başlıyor fakat sadece 10 ürün listelemenize izin veriyor bu rakama bir çok entegrasyon uygulaması 100'lerce ürün vermekte bu app'i kullanmak için en az $59 harcamalısınız.. Bunu bilerek indirip kurun mağazanıza bağlanmadan da rakamları göstermiyor tam bir fishing.
this sucks
Hi PicklePhernalia, We’re sorry to hear about your experience and truly regret the inconvenience caused. Upon reviewing your account, we noticed that an incorrect action was performed while handling draft products, which led to the issue. We also tried reaching out to you to assist and clarify the steps, but unfortunately, we did not receive a response. We are absolutely open to helping you resolve this and guiding you through the correct process to ensure everything works smoothly. Please respond to our previous communication or reach out to us directly. You can contact us at [email protected] or via the in-app chat, and we’ll make sure everything is set up correctly for you. We’re here to help! Kind Regards, CedCommerce Team
Unfortunately I've had nothing but issues with CED Commerce. None of the issues were addressed all customer service rep did was bide time. First of all they charged me $1500 to connect my shop with my Etsy. Then charged nearly $100 a month for my shop to not even be syned accurately. It seems like I have to continuously contact my Etsy customers to let them know that they will be receiving the item they ordered. I'm currently looking for another Etsy Integration Platform that serves my business better. Hopefully before the next billing cycle.
Hi Higher Level Creations Admin, Thank you for sharing your feedback. We’re sorry to hear that your experience hasn’t met your expectations. The initial setup involved custom development work to enable reverse syncing between Etsy and Shopify, which was completed based on the specific requirements requested. Regarding inventory synchronization, the app updates inventory from Shopify to Etsy in near real-time. However, certain updates depend on Etsy API availability and limitations, which can sometimes affect how quickly changes are reflected. Our team had also suggested managing inventory and order updates primarily from Shopify, which helps maintain accurate synchronization across both platforms. In terms of billing, our plans include defined usage limits, and additional charges may apply if the usage exceeds the selected plan’s limits, as outlined in the pricing details. We truly value your feedback and would be happy to review your case again to ensure everything is working as expected. Please feel free to reconnect with our support team so we can assist you further. - Team CedCommerce
problems with app and shopify syncing to etsy. Instructions from App tech did not fix the problem
Hi StarGabi Admin, We sincerely apologize for the frustration you’ve experienced with the syncing process. We understand how critical it is for your Shopify and Etsy stores to communicate correctly. After reviewing your case, it appears the issue may have stemmed from locating specific products to sync. We wanted to clarify that the app does have a "Tag" filter available directly within the Filter menu, which allows you to easily select and upload specific products based on their Shopify tags. We have reached out via email a few times with a video guide showing exactly where to find this setting, as we haven't heard back from you yet. We are confident this feature will solve the syncing problem you are facing. Please reply to our email or contact us directly at [email protected] so we can guide you through this personally and get your store running smoothly! Best regards, The CedCommerce Team
BAD!! not syncing anything - not the inventory, not fuilfilmaents , tried solving it many times
Hi Piece of Land Admin, Thank you for sharing your feedback. We reviewed your case in detail and found that the syncing issue occurred because the product profiling step was not completed during setup. Once profiling is completed, inventory and fulfillment sync works as expected. To ensure a smooth experience, we’d be happy to assist you by assigning an account manager who will personally help with product profiling, Shopify–Etsy linking, and end-to-end setup. Please reach out to us at [email protected] or via in-app chat, and we’ll make sure everything is set up correctly for you. We’re here to help! Kind Regards, CedCommerce Team
Hi BEST GRIPS. EVER. Admin, We’re truly sorry to see your 1-star rating, and even more sorry that we weren’t able to meet your expectations. Since no comments were added, we’re unsure what went wrong, but we genuinely want to make things right. Our team is always here to help with setup, syncing, listings, orders, or anything else you may have struggled with. Please reach out to us at [email protected] or through our 24/7 live chat so we can understand the issue and fix it for you as quickly as possible. Your experience matters a lot to us, and we sincerely apologize for any inconvenience caused. Thank you, Team CedCommerce
Très énervée par le fait de découvrir que je suis paye une abonnement depuis dès mois auquel je ne savais même pas être abonnée !! Et pour couronner le tout, c'est un parcours du combattant pour résilier son abonnement, il m'est impossible de trouver comment faire et ce même en suivant les indications de la plateforme...
Bonjour Kouni Bouni, Nous sommes vraiment désolés d’apprendre que vous avez été facturée sans en être consciente, et nous comprenons parfaitement votre frustration. Nous tenons à vous assurer que notre application ne peut prélever aucun abonnement sans que le marchand accepte d’abord la facturation depuis Shopify. Pour l’annulation, il suffit normalement de désinstaller l’application depuis votre boutique Shopify, ce qui met automatiquement fin à l’abonnement. Nous sommes sincèrement désolés si cela n’a pas été clair ou facile à trouver. Nous aimerions vraiment résoudre cela pour vous au plus vite. Pourriez-vous nous contacter à [email protected] ou via notre chat en direct afin que nous puissions vérifier votre facturation et vous aider immédiatement ? Encore une fois, toutes nos excuses pour cette mauvaise expérience nous souhaitons vous accompagner et corriger la situation au plus vite. Merci, Team CedCommerce
Hi TechTrend Elite Admin, We’re truly sorry to see your 1-star rating, and even more sorry that we weren’t able to meet your expectations. Since no comments were added, we’re unsure what went wrong, but we genuinely want to make things right. Our team is always here to help with setup, syncing, listings, orders, or anything else you may have struggled with. Please reach out to us at [email protected] or through our 24/7 live chat so we can understand the issue and fix it for you as quickly as possible. Your experience matters a lot to us, and we sincerely apologize for any inconvenience caused. Thank you, Team CedCommerce
The language support is a lie. I had to manually translate all my products. I found out that not all the languages are supported only after payment.
Hello Milla Milla Admin, Thank you for sharing your feedback. We’re sorry to hear about your experience. After checking on our end, we noticed that multiple languages were not enabled on your Etsy account. This is why the translations did not take place automatically. To ensure translation works, you would need to enable the desired languages directly on Etsy. We truly want to help you get this resolved. If you’d like, our team would be happy to guide you step by step in enabling the languages and making sure your products are translated correctly. Please feel free to reach out to us anytime. Kind regards, CedCommerce Team
This app is TERRIBLE. I used it for a very short while because during that time I had so many issues that did not get resolved. The support was wonderful at first especially with helping get it installed and set up. They tried to get me to leave a review immediately and thankfully Shopify will not allow reviews if you're in a trial phase. *DO NOT* leave a review until you have been using it for a while and be *WARY* of the positive reviews on here because they try to get you to leave a review anytime you use support. They were great in the beginning (perhaps the reason for all the 5 star reviews since they push you to review right away) but I quickly found that would not be the longer term experience. But then - when I had issues that I contacted them about they would tell me they would get back with me within a certain timeframe only to not do so. I had to follow up with them and the issues I had were not getting resolved. Finally I uninstalled it and they begged me to re-install. When I would not, they begged me to set up a meeting to discuss the issues, claiming they just wanted to learn what happened to improve. I was willing but I requested a refund because I had paid for a full year up front. They denied my request at first, then told me I would get a refund when I pointed out they were stealing my money if they did not refund me for the amount covering the time I was not using the app. I told them I would challenge the entire amount through the payment processor if they would not agree to refund for the time I had not used the app. Once I saw the refund, I said I would schedule a meeting. They continued asking me to schedule it, said the refund was coming it and *of course* it never showed up. Weeks had passed by this time and then I had to wait additional weeks to go through the dispute process. I kept all documentation which served me well because I finally got the refund from the payment processor. *BEWARE* of using this app. Look at the other negative reviews -- I wish I had before installing it. It was a nightmare overall. I have found another app that is amazing - have been using it for several months and it's a night and day difference. It is one of the ones with the tag "Built for Shopify" which I think could be part of what makes the difference. ETA- As you can see in their response, my case did not fall under their "refund" policy -- which basically is *NO REFUND*. But they did agree to refund me when I stated charging me for months I was not using the app was stealing and refused to re-install or agree to a meeting, which I have documentation of -- the reason the payment processor refunded the money to me after weeks of trying to get it from CED commerce and then gathering and sending all of my documentation of what happened in. So *BUYER BEWARE* -- KNOW BEFORE you buy and absolutely *DO NOT* pay for a year in advance regardless of the discounted price because as you see from their response and my experience, even if they agree to refund you it will *NOT* happen on their end. You will have to challenge through your bank or Paypal and make sure you document *EVERYTHING* well.
Hello Impact Gift Boutique Admin, We sincerely apologize for the inconvenience you faced while using our app. We truly value your feedback and regret that your experience did not meet expectations. I have reviewed the communication history and noticed that one of your key requirements was the ability to link multiple products. At present, this functionality is not available, but we have shared your feedback with our technical team to explore the possibilities of adding it in the future. Regarding the refund, our app policies (clearly mentioned in the app) outline the eligibility criteria. Based on the timelines and usage, your case did not fall under the refund window. That said, we understand your concern and always aim to handle such matters fairly. Your feedback is important to us, and we will continue working on improvements to provide a better experience for all our users. Kind Regards, CedCommerce Team
Their app does NOT properly sync orders between Etsy and Shopify, especially if you're using it for automated fulfillment with suppliers like Printify. Once Etsy rolled out new API restrictions, CedCommerce became almost useless, and their only “solution” is a manual CSV import/export process that they want to charge $4000 one-time fee for this!!!!! The whole point of using this app was to automate the fulfillment process, but instead I’m stuck manually entering shipping addresses and updating tracking numbers, defeating the entire purpose of using CedCommerce in the first place. Support was no better. I was bounced between agents, given generic copy-paste answers, and told to fulfill manually... how is that automation?
Sign up to receive AppNavigator updates
Find out when we add keyword-monitoring, review RSS feeds and more.