Fit Quiz: Size Recommender for Shopify

Fit Quiz: Size Recommender

Size quizzes that are customizable to convert & reduce returns
Rating
4.1
Feedback
38
Reviews
Chart
#1,766
Shopify

All reviews

1 / 5 Share
Aug. 14, 2026

Easysize do not operate in good faith. Disappointed with how EasySize handles billing. We escalated beyond support and still got nowhere. For a tool aimed at Shopify businesses, the customer care around renewals is a real red flag. Would not recommend based on our experience. Save yourself and don’t touch this app. I've now seen other reviews relating to the same thing. Wish I saw this beforehand. Stay away from the app

Store Using app Total reviews Average rating
N V L T Y, LLC Over 1 year 1 1.0
Developer Reply

Thank you for sharing your feedback. Our team has been in direct communication with you to address these concerns. We also contacted you before the annual plan renewed but did not receive a response. The plan renewed under the agreed terms, and the app remained active for several months before you requested a refund. During this time, we also provided additional services at no charge to support the account. We couldn't approve a full refund for the extended usage because of the timing and the agreed billing terms. All charges followed the billing agreement accepted for the account. We understand this wasn't the resolution you wanted. If you would like to discuss the account history further, our support team remains available.

1 / 5 Share
April 17, 2026

No support on weekend, expensive, not easy option for languages, much work to do.

Store Using app Total reviews Average rating
Yoana Sofia About 2 hours 1 1.0
Developer Reply

Thanks for your feedback, and we're sorry to hear this didn't work out for you. When you reached out over the weekend, our team replied within half an hour in live chat and followed up by email, though that email bounced back and we didn't hear from you. Our records show the app was used for about 20 minutes, which is normally enough time for shops to configure and launch it, so clearly something went wrong here and we'd like the chance to help fix that. To clarify the other points in your review, you were on a free trial and were never charged. If you did see any charges on your account, we'd welcome the opportunity to review them and resolve the matter right away. On languages, Fit Quiz supports 20 languages, all of which can be accessed and configured directly in the app under Design → Translations, so no separate setup is required. We take customer feedback seriously and are happy to get everything properly set up on your website.

1 / 5 Share
March 8, 2026

omg. 15 cent per add to cart. i was billed so high for a month this is a scam

Store Using app Total reviews Average rating
BEEGLEE 2 months 5 4.2
Developer Reply

We take pricing concerns seriously, and we also want to ensure you are getting ROI from using the app. Fit Quiz operates on a flat base plan paired with a 15-cent fee per add-to-cart recommendation, which is detailed during setup and approved through Shopify's billing system. We never apply charges outside of what a merchant explicitly approves in their admin or after the cancellation. We tried to contact you to offer a partial refund in good faith, but your email bounced and was inactive. Please reach out to our team if you have any remaining questions about how we calculate your usage metrics and to review the dashboard performance you benefited from while using the app.

Sign up to receive AppNavigator updates

Find out when we add keyword-monitoring, review RSS feeds and more.