Nabu for Google Shopping Feed for Shopify

Nabu for Google Shopping Feed

Google Feed Al to boost sales from Google Merchant Center...
Rating
4.7
Feedback
540
Reviews
Chart
#620
Shopify

All reviews

1 / 5 Share
July 2, 2024

Really terrible. All the stuff they show in the screenshots is very limited functionality in the real app. Not to mention you have to connect it to your merchant center before you can even see how terrible it is. That and it's super slow to update. Whomever is writing these positive reviews must be small tiny stores as it only processed 6 products in 10 minutes we have 1500 products, completely unfeasible.

Store Using app Total reviews Average rating
HomeWetBar 13 minutes 15 3.3
Developer Reply

Dear HomeWetBar Admin & Team, Thank you for your feedback. I'm sorry to hear about the difficulties you experienced with the Nabu for Google Shopping feed app. I understand how frustrating it can be when the functionality doesn't meet your expectations. I have reached out to you twice via email to explain that the delay might be due to sync issues from Shopify's side, and to offer assistance in resolving the problem. However, I haven't received a response. I encourage you to give it another try, as there is a chance the issue may not recur. If you are willing, I am here to assist you personally to ensure everything works smoothly. Your satisfaction with the app is very important to me, and I am committed to helping you make the most of it. Please feel free to reach out to me directly on the email thread at your convenience. Thank you for giving our app a try, and I hope to have the opportunity to assist you further. Warm Regards, Shubham Team AdNabu

1 / 5 Share
Feb. 7, 2024

Estou tentando usar o sistema hoje

Store Using app Total reviews Average rating
SL Silvia Decorações 10 minutes 10 3.4
Developer Reply

Prezado Higor, Agradeço por você experimentar o feed do Nabu para Google Shopping! Estou aqui para ajudá-lo e garantir que você tenha uma experiência tranquila. Como você pode ver, entrei em contato pessoalmente com seu endereço de e-mail e número de telefone várias vezes para ajudá-lo com a configuração, mas não consegui entrar em contato com você corretamente. Por favor, responda no tópico de e-mail existente se tiver a oportunidade de lê-lo. Basicamente, você precisa clicar no botão CONFIGURAÇÃO COMPLETA no aplicativo para que o aplicativo possa começar a enviar os dados do produto para sua conta GMC. Eu ficaria feliz se você considerasse atualizar sua avaliação depois de iniciar o teste de nosso aplicativo e enviar seus produtos. Cumprimentos, Shubham Equipe AdNabu

1 / 5 Share
Feb. 8, 2024

Didn't workout for our Store. Support takes too long to respond.

Store Using app Total reviews Average rating
Hair Color USA 2 days 2 3.0
Developer Reply

Dear Nick, Thank you for sharing your feedback on our support services. We're sorry to hear your experience didn't meet your expectations, particularly with our response times. While we've consistently aimed to provide prompt and attentive support, we acknowledge there may have been instances where we fell short. We apologize for any inconvenience caused and are actively working to improve our processes. Considering the positive experiences you've had overall, we kindly ask you to reconsider your review. Your updated feedback would not only reflect the quality support we strive for but also help us enhance our services for you and other customers. Thank you for your feedback and the opportunity to serve you. We're committed to regaining your trust and exceeding your expectations. Warm Regards, Ashwitha A. Team AdNabu

1 / 5 Share
Feb. 16, 2023

In den Shopify-Produktdaten vorhandene Grundpreise werden nicht unterstützt. Daher können z.B. Lebenmittel nicht mit dem Produktfeed zu google eingereicht werden oder jedes Produkt muss aufwändig nachbearbeitet werden. Von einer in Deutschland entwickelten App hätte ich zudem ein besonderes Augenmerk auf das deutsche Wettbewerbsrecht und auch eine Kommunikation auf Deutsch erwartet.

Store Using app Total reviews Average rating
Nordland.Shop About 11 hours 4 1.0
Developer Reply

Lieber Nordland.Shop Admin & Team, Es tut mir sehr leid, dass Sie schlechte Erfahrungen mit unserer App gemacht haben. Unsere App erfasst alle Einzelpreise, die in Ihrem Shopify-Adminbereich für Ihre Produkte vorhanden sind, und sendet sie an Ihr Google Merchant Center. Wir haben versucht, dies in Ihrem Fall zu lösen, waren jedoch eingeschränkt, da der erforderliche Zugriff nicht verfügbar war. Ich versichere Ihnen jedoch, dass unser Entwicklerteam dies immer noch für Sie untersucht. Wir werden versuchen, unsere Hilfeartikel in Zukunft auf Ihre Sprache zu aktualisieren. Wir versuchen, unsere E-Mails immer in der Muttersprache unserer Kunden zu kommunizieren, wie Sie sicherlich schon bemerkt haben. Bitte entschuldigen Sie alle Unannehmlichkeiten, die von unserer Seite verursacht wurden.

1 / 5 Share
Jan. 27, 2023

Apps charges for orders that have nothing to do it. I sync to other countries that have no sells and this apps instead charges for the orders done in my home country, thats a scam!

Store Using app Total reviews Average rating
Developer Reply

Dear Carlos, I hope that you are doing great. I am incredibly sorry that AdNabu's pricing plans did not meet your expectations. We never meant to disappoint you. We believe in value-based pricing and we also believe in refunding the amount that our customers feel is incorrect. Hence, I have already refunded you more than the $150 that you were charged. I had also tried to get in contact with you via email/call but could not establish contact since your last email. Please feel free to get back to us and re-install our app so that we can try to improve our services this time. Our app also has better plans that are more suitable for you. Thanks, Shubham Team AdNabu

1 / 5 Share
June 5, 2020

It's really bad I have to leave this app negative feedback, the app does not work as described or as expect. It will not update the products feed very well, it does add feed, though. When I contact online customer service, or send email to support, they just provide an expert phone number, and ask to contact expert, but no reply your question directly, or solve your problem in email or live chat.

Store Using app Total reviews Average rating
Hobbymate Hobby 21 days 3 3.7
Developer Reply

Hi Your questions were slightly advanced and our customer support executives did not know the answer right away. Sorry about that. We ask you to get on a call so that our experts can answer your queries.

Previous Page 2 of 2 Next

Sign up to receive AppNavigator updates

Find out when we add keyword-monitoring, review RSS feeds and more.