GZ Order Tracking Page for Shopify

GZ Order Tracking Page

Real-time order tracking to boost reviews and reduce support
Rating
3.5
Feedback
7
Reviews
Chart
#4,114
Shopify

All reviews

1 / 5 Share
April 21, 2026

Worst app ever.. There was an error on the tracking page so I sent multiple emails to the support team and also left many messages in the chat but to my surprise there was no response by the team... I have decided to remove the app now.

Store Using app Total reviews Average rating
HMN WATCH 6 days 1 1.0
Developer Reply

Hi there! We replied to you within a couple of hours requesting access to your store, but we never heard back from you. After you left the review, we also contacted you several times but received no response. We currently have 6 OUTSTANDING REVIEWS and ONLY ONE BAD REVIEW that we cannot verify. We’ll continue delivering great personalized support to real Shopify sellers who need a flexible and customizable app.

Sign up to receive AppNavigator updates

Find out when we add keyword-monitoring, review RSS feeds and more.