Picca Lookbook ‑ Gallery
Show multiple galleries in multiple views at various locations
Rating
3.0
Feedback
4
Reviews
Chart
#12,840
Shopify
All reviews
Rating breakdown
5
50% (2 ratings)
4
0% (0 ratings)
3
0% (0 ratings)
2
25% (1 ratings)
1
25% (1 ratings)
Reviews with text
100% (4)
2 / 5
Share
Aug. 18, 2022
Almost nothing works as it should in our store. Customer service is, unfortunately, nonexistent as we are still waiting days for answers on some basic issues. We're on the highest paid plan but this is not how an app should work nor how customers service need to be.
Store
Using app
Total reviews
Average rating
Developer Reply
Hi There, Sorry for your inconvenience. We have fixed all the issues reported by you. Due to some theme-related issues the app not performing well Currently, it's working as expected. I hope you have checked and happy with the service.
Sign up to receive AppNavigator updates
Find out when we add keyword-monitoring, review RSS feeds and more.
Thank you! You have been subscribed