Shopify Store Migration for Shopify

Shopify Store Migration

Import data from other platforms.
Rating
3.1
Feedback
76
Reviews
Chart
#698
Shopify

All reviews

2 / 5 Share
Oct. 23, 2025

It correctly moved over about 5% of my products from WooCommerce, so at least I had a general template to recreate all of my other products, but that was it's only pro. Cons were that it imported that 5% three times, so there were duplicate entries for each, including duplicate images, that needed to be sorted out. It also partially imported another 40% of my products, pulling in just the title and perhaps an image or two, the rest of the data was blank. So again, these could be used as a template, but every product needed to be checked thoroughly. In summary, marginally better than nothing, but needs a lot of work.

Store Using app Total reviews Average rating
Storybook Crate 13 days 1 2.0
3 / 5 Share
Oct. 23, 2025

It is a nice feature to have but it doesn't upload quantity or vendors which is very important to our store. So it is time consuming to go through everything and add that.

Store Using app Total reviews Average rating
TEB Finery 24 days 1 3.0
1 / 5 Share
Oct. 23, 2025

Set my site up over a year ago have t even had 1 sale

Store Using app Total reviews Average rating
Developer Reply

Hi there, Thank you for sharing your review. The Store Migration App is built to help merchants move their store data into Shopify, though it doesn’t directly influence sales or marketing performance. We truly appreciate your feedback and wish you continued success as you grow your business on Shopify. If you’d like additional assistance, you can reach our support team at +1 844-577-0031. The Shopify Team

1 / 5 Share
Oct. 22, 2025

Terrible experience as a new user. It has been complicated and having a lot of issues. The most important one is that I didn't know I had to have my website down for 20 days as my domain is transferred, even thought it was transferred from Godaddy a while ago. No sympathy for my situation from ny of the agents I've spoken to. I get it now why you offer $1 monthly payments cause I don't really get to use it for a whole month. Wish this information would have been disclosed clearly up front. I have not been able to make sales for over 10 days now

Store Using app Total reviews Average rating
Delgado's Fuego 23 days 1 1.0
3 / 5 Share
Oct. 22, 2025

It didn’t completely migrate over. On Shopify I got the product but no pic, no stock count, but I did get the sku number and the cost. I worked with what I had and just added what I could.

Store Using app Total reviews Average rating
Dainty Threads Boutique 16 days 3 4.3
1 / 5 Share
Oct. 22, 2025

Terrible. It just doesn't work. At least going from Squarespace to Shopify

Store Using app Total reviews Average rating
Supplement and Supply 22 days 1 1.0
1 / 5 Share
Oct. 17, 2025

NOT WORKS WELL

Store Using app Total reviews Average rating
ECLECTEAK HOME About 1 hour 1 1.0
2 / 5 Share
Oct. 2, 2025

Store Using app Total reviews Average rating
The Team America 2 months 1 2.0
5 / 5 Share
Aug. 29, 2025

no need

Store Using app Total reviews Average rating
CHA Gloriette 3 months 1 5.0
Developer Reply

Hi there, Thanks for your feedback. The Store Migration App is designed for merchants moving to Shopify from other platforms and may not be necessary for stores already built on Shopify. We appreciate you taking the time to share your thoughts. The Shopify Team

1 / 5 Share
Aug. 8, 2025

Store Using app Total reviews Average rating
My Store — — —
1 / 5 Share
July 31, 2025

Store Using app Total reviews Average rating
The Plug Barber Supply — — —
1 / 5 Share
June 14, 2025

doesn't work

Store Using app Total reviews Average rating
PPU BEST 6 days 3 3.7
Developer Reply

Hi there, Thanks for sharing your feedback. We’re sorry to hear the app didn’t work as expected. The Store Migration App is designed to help merchants easily import their products and data into Shopify, and we’re constantly working to make it more reliable and intuitive for everyone. If you’d like additional assistance, you can reach our support team at +1 844-577-0031. The Shopify Team

1 / 5 Share
June 13, 2025

Does not work with Amazon. There is no support..

Store Using app Total reviews Average rating
DSP Memory Distribution GmbH About 2 hours 2 3.0
Developer Reply

Hi there, Thanks for your feedback. The Store Migration App does support Amazon migrations, though currently only for product data - not orders or customers. We’re sorry you didn’t receive the support you needed. That’s not the experience we want merchants to have. Our team is available at +1 844-577-0031 if you’d like help completing your migration from Amazon. The Shopify Team

1 / 5 Share
June 4, 2025

Useless. You have to export and import a CSV file into shopify regardless. It's a pointless app that doesn't do anything Shopify itself doesn't already do.

Store Using app Total reviews Average rating
My Store 4 minutes — —
Developer Reply

Hi there, Thanks for taking the time to share your feedback. We’re sorry to hear the Store Migration App didn’t meet your expectations. The app is designed to help merchants easily import their products and customers in bulk when moving from other platforms, and your feedback helps us improve how we communicate that purpose more clearly. If you’d like additional assistance, you can reach our support team at +1 844-577-0031. The Shopify Team

5 / 5 Share
May 22, 2025

Migrate from Opencart is missing.

Store Using app Total reviews Average rating
The Formal Club 2 minutes 5 5.0
Developer Reply

Hi there, Thank you for your feedback. The Store Migration App doesn’t currently support migrations from OpenCart. We appreciate you highlighting this - expanding support for additional platforms is something we continue to explore as we improve the app. The Shopify Team

Previous Page 4 of 4 Next

Sign up to receive AppNavigator updates

Find out when we add keyword-monitoring, review RSS feeds and more.