17TRACK Order Tracking
All reviews
Great app, Everything is working as it supposed to.
I was not satisfied with the use of the app. When subscribing to the Pro plan, I was promised a multilingual Tracking Page and multilingual notifications. However, it turned out that the app only supports 33 languages, and my desired languages (Slovenian, Hungarian, and Croatian) were not included. Initially, I was assured that this issue would be resolved, but the following day, I was informed that it is not currently possible to implement support for these languages. This inconsistency and lack of clarity regarding the app's features left me disappointed. I hope 17TRACK improves its service to meet the expectations it sets for customers.
Dear customer, We are very sorry for the bad experience you had when you were using our APP. Thank you for your valuable time to give us feedback. Your feedback is the direction of our improvement and optimization. As we communicated with you, our APP currently only supports 30+ languages. We do not support Slovenian, Hungarian, and Croatian as you mentioned. We have also fed back your needs to our product technology team. We also hope to meet the needs of all users and solve the business scenarios of all customers. We are still working hard for this. Since our functions did not meet your needs, we have also negotiated to refund the subscription fee to you. Please keep in touch with us by email. If you have any questions, please feel free to contact us and we will help you solve them as soon as possible. 17TRACK Team
nice app and very helpful support. Love it! Special thanks to Serene
I was just trying out the app and it updated all my tracking details in shopify without any question or explanation. Now that I decided I don't want this app, all my tracking links are updated to a broken link.
Dear Customer, We are very sorry to have a bad experience in your use of our app. And thank you for your feedback, we are committed to providing better logistics solutions to solve our customers' logistics problems. Upon checking, after you installed our app, your tracking link became your store's brand tracking page, our purpose is to let your customers come back to your store to track the information better and bring you more repurchase opportunities. If you don't want the tracking link to be your store's branded tracking page, we can let you revert back to the original tracking link on the carrier's website. We note that we have assisted you in the online chat yesterday to restore your original carrier's tracking link. If you have any questions, please feel free to contact us again, we will promptly help you to solve. Hope you have a good time. Best Regards 17TRACK Team
very slick, smooth and fast! easy to use
helpful and super easy to use!
très bien, rapide sympathique. Merci!
I used to recommend this app to my clients before when developing dropship stores. I also used it to my stores as it is a good app and feature rich.
I've experienced using other tracking apps but if you are into dropshipping then 17track is the best one
I was confused about how to set up my tracking page url to the main page of my store and Emily helped me be with precision and easy communication whilst providing a screenshot tutorial of each step thank you very much
Sign up to receive AppNavigator updates
Find out when we add keyword-monitoring, review RSS feeds and more.