ABConvert: A/B Testing for Shopify

ABConvert: A/B Testing

Boost profit: price test, AB test, theme test & shipping...
Rating
4.7
Feedback
84
Reviews
Chart
#1,532
Shopify

All reviews

1 / 5 Share
Oct. 15, 2026

I subscribed to ABConvert and had to cancel only 8 days into my billing cycle, for reasons unrelated to the app itself. I contacted support and asked for a partial refund covering only the unused part of the period, not a full refund. The request was declined. Refusing to prorate a billing period that went almost entirely unused is disappointing and says a lot about how merchants are treated once they’ve paid. Support is also handled first by an AI agent, which made a simple request slower and more drawn out than necessary. If you’re considering ABConvert, don’t count on any flexibility on billing. Once you’re charged, expect to pay for the full period, even if you cancel within days.

Store Using app Total reviews Average rating
Silvana Vitali About 2 months 1 1.0
Developer Reply

Hello, I’m Jeffrey, CEO of ABConvert. I personally reviewed your account and support conversation. Your cancellation on October 8 stopped your next renewal. Your paid access continues through October 31, and your account currently has five active tests. Our refund policy is included in our Terms of Service, presented for acceptance during onboarding: https://www.abconvert.io/terms-of-service For monthly subscriptions, we don’t provide partial refunds for unused time when a plan is cancelled mid-cycle because full access continues through the period already paid for. Your refund request was reviewed by a person on our team. Our AI assistant handles initial questions, but does not make refund decisions. I’m sorry the initial support experience made getting an answer more frustrating. We’ve reached out directly and remain available to help with your account and tests.

2 / 5 Share
Sept. 1, 2026

The app works for small tests. It is not suitable for template tests. Variants are applied client side after the page loads, so visitors in the test group see the original page render first, then watch it get replaced. There is no anti flicker option and no URL split option. For a full template test that is a systematic bias against your variant. We ran 8 days of paid traffic through a test before finding this. AI support proved to be misleading on one occasion. One a second it could not define two metrics on their own dashboard. Fine for price tests and small changes. Do not use it to test a new page design on mobile traffic - your test variant traffic will be served control first, which is an unfair test. The flicker limitation should be disclosed when creating a template test. It is not.

Store Using app Total reviews Average rating
Pixie Wing 9 months 16 2.5
5 / 5 Share
June 4, 2026

good support , best for A/B testing

Store Using app Total reviews Average rating
Nubokind 1 day 2 4.5
5 / 5 Share
April 1, 2026

I needed urgent help, so I contacted support, and Leo helped me out very quickly! (plus abconvert is a hidden gem)

Store Using app Total reviews Average rating
AXIRA 6 months 6 5.0
5 / 5 Share
March 31, 2026

Always very helpful and quick support!

Store Using app Total reviews Average rating
InvisiWear About 1 year 3 5.0
5 / 5 Share
March 23, 2026

Great app with fantastic customer support! The team was super helpful and fixed my issue right away. Easy to set up A/B tests for my store. Would definitely recommend!

Store Using app Total reviews Average rating
Furrbby 8 months 11 5.0
5 / 5 Share
March 6, 2026

The support staff is helpful and responsive. The team openly discusses the features they are developing, and allow you to weigh in on their path. It's easy to fall in love with them :)

Store Using app Total reviews Average rating
DragonSkin 7 months 3 5.0
5 / 5 Share
Feb. 18, 2026

Kelly is really nice, and the customer support service has been very good.

Store Using app Total reviews Average rating
WellFootPro® 13 days 1 5.0
5 / 5 Share
Feb. 11, 2026

The support was fast, professional and generous, and the product is intuitive and powerful

Store Using app Total reviews Average rating
GARVEE Almost 2 years 9 5.0
5 / 5 Share
Feb. 6, 2026

Store Using app Total reviews Average rating
Gúni 1 day 1 5.0
5 / 5 Share
Feb. 4, 2026

Great support!!

Store Using app Total reviews Average rating
Judith Williams Cosmetics About 2 months 7 4.9
1 / 5 Share
Feb. 4, 2026

BROKE OUR ORDER SYNCS AND SUPPORT WON'T RESPOND. DO NOT USE

Store Using app Total reviews Average rating
Saphire Saffron 3 months 5 4.2
5 / 5 Share
Feb. 2, 2026

good

Store Using app Total reviews Average rating
Moderia About 19 hours 1 5.0
5 / 5 Share
Dec. 15, 2025

AB Convert is a great app that helps us to test themes, prices etc. The analytics it gives are great, it's easy to use and the team is very helpful and receptive whenever we have questions.

Store Using app Total reviews Average rating
Orbitkey 28 days 5 4.6
5 / 5 Share
Nov. 19, 2025

muy buen soporte

Store Using app Total reviews Average rating
AirNest 4 days 8 4.9
5 / 5 Share
Nov. 10, 2025

Store Using app Total reviews Average rating
Envoise 16 days 2 5.0
5 / 5 Share
Oct. 28, 2025

There are great people behind this app who care about their users. App also works as expected and it's cost-effective compared to other expensive solutions.

Store Using app Total reviews Average rating
Aura Maternity 13 days 6 3.7
5 / 5 Share
Sept. 29, 2025

Store Using app Total reviews Average rating
Depology 7 months 6 5.0
3 / 5 Share
Sept. 8, 2025

The support process is ridiculous. You're required to book a ticket just to speak to someone which sure whatever thats fine but the issue is you close out the ticket without any response from us on whether or not your suggestions fixed the issue at hand to which we have to go through your AI chat system and respond to multiple unnecessary prompts just to get passed it so we can speak to book a ticket and then we have to book a completely brand new ticket and re-type all the information that should already be available if you just didn't close the ticket out. The app itself is fine which is why I gave 3 stars.

Store Using app Total reviews Average rating
Free Luma 7 days 3 3.0
Developer Reply

We’re very sorry that our support process caused you frustration, and we truly appreciate you taking the time to share your feedback. We’ve already updated our workflow based on your experience and will continue improving it to make things easier for our users. In this case, our team closed the ticket after providing an answer in order to keep the queue clear and ensure every request is well managed. We understand how that created extra steps for you, and we’ll do better going forward. Thank you again for pointing this out and for your support of ABConvert.

5 / 5 Share
Aug. 21, 2025

Incredibly easy product to use, great team. Leo walked us through some ways to test for our quantity breaks that'll help reduce COGs by 40%. Not having to update URLs on ads ever because all tests are done on Shopify side makes it so much better than anything we've used so far.

Store Using app Total reviews Average rating
KineThera 1 day 3 5.0
Previous Page 1 of 4 Next

Sign up to receive AppNavigator updates

Find out when we add keyword-monitoring, review RSS feeds and more.