Estimated Delivery Date ‑ ETA for Shopify

Estimated Delivery Date ‑ ETA

Estimated Order Delivery Date Range | Estimate Shipping ETA

Rating

4.7

feedback

242

Reviews

chart

#12,041

Shopify

Reviews Over Time

App Ranking

Time spent using app

  • Less than an hour
    1%
  • Less than a day
    4%
  • Less than a month
    29%
  • Less than a year
    52%
  • More than a year
    11%

Reviews Summary

The reviews for this Shopify app are mixed, with a range of ratings from 1 star to 5 stars. Positive aspects highlighted by users include excellent customer service and support, quick installation, ease of use, and customization options. Users appreciate the app's ability to provide estimated delivery dates and its impact on customer satisfaction. However, some users have faced issues with the app not working as expected, difficulties in setting specific parameters like cut-off times and non-working days, and slow or unresponsive support in some cases. Lack of a free trial period and concerns about the app's UI/UX design were also mentioned in the reviews.

Highlights

Excellent customer service and support
Ease of use and customization options
Issues with app functionality and support responsiveness
Impact on customer satisfaction with estimated delivery dates
Concerns about lack of free trial and UI/UX design

Rating Breakdown

  • 5
    88% (214 ratings)
  • 4
    6% (15 ratings)
  • 3
    0% (0 ratings)
  • 2
    1% (2 ratings)
  • 1
    4% (10 ratings)
Review RSS Feed Review RSS Feed

All reviews

5 / 5 Share

April 3, 2024

This app is fantastic, you can customize every detail, the support is very fast and very kind. I recommend it to everyone

Using app

--

Total reviews

2

Average rating

5.0

Developer Reply

Hello Elisendra®, Thank you for your wonderful 5-star review! We're delighted to hear that you're enjoying the flexibility of our app and our fast, friendly support. Your recommendation means the world to us! Thanks again for your kind words! Best Regards SetuBrdige Team

2 / 5 Share

March 23, 2024

On the face of it, this looks a nice app, but sadly it doesn't live up to expectations. The setting for the cut-off time simply did not work, no matter what time we entered, and the calculation of working days was equally as bad. For example, we don't ship at the weekends, so we set Sat and Sun as non-working days; we would expect the app to know that we would next ship on Monday for orders placed over the weekend, but here we are on Saturday, and it shows our next despatch day as being Tuesday! We also found some of the app's features difficult to find, so we contacted support for assistance. Two days later, we still haven't heard from them even though our subscription included 'priority' support. As a Shopify user, you kinda get used to apps that don't work straight away and have slow support, but usually, you get a free trial period, so if it isn't for you, you can uninstall it without being out of pocket. Beware, there is no such free trial with this app, the developer is taking your money straight away and you won't get it back. Finally, we are being bombarded with Spam emails about another app from this developer. We never signed up for their marketing emails, so yes, this is Spam.

Using app

--

Total reviews

24

Average rating

4.1

Developer Reply

We apologize for the inconvenience you've experienced. Please reach out to us directly with your concerns, and we'll prioritize resolving the issues you've encountered with the app's functionality and support. We're committed to providing the assistance you need to ensure a better user experience. Additionally, we'll investigate the spam email issue immediately. Your feedback is valuable, and we're dedicated to addressing any misunderstandings or confusion promptly. we ensure a better experience with our app.

5 / 5 Share

March 20, 2024

Helped me quickly with the right info

Using app

--

Total reviews

2

Average rating

5.0

Developer Reply

Thank you for your review! We're glad to hear that we were able to assist you promptly and provide you with the information you needed. If you ever have any more questions or need further assistance, feel free to reach out to us anytime. We're here to help!

5 / 5 Share

Feb. 27, 2024

Nice Team and good support

Using app

--

Total reviews

6

Average rating

5.0

Developer Reply

Thank you for your kind words! We're delighted to hear that you had a positive experience with our team and support. If you have any more questions or need assistance in the future, please don't hesitate to reach out. We're always here to help!

5 / 5 Share

Feb. 15, 2024

application installed in a few minutes, and it already works perfectly, very useful and nice widgets

Using app

--

Total reviews

11

Average rating

5.0

Developer Reply

Thank you so much for the fantastic 5-star review! We're thrilled to hear that you found our application easy to install, and it's already working seamlessly for you. Your positive feedback about the usefulness and aesthetics of our widgets is truly appreciated. If you ever have any more feedback or if there's anything else we can assist you with, feel free to reach out. We're here to help and enhance your experience further!

All reviews

Sign up to receive AppNavigator updates

Find out when we add keyword-monitoring, review RSS feeds and more