Etsy Integration ‑ CedCommerce
All reviews
Do not hire Utkarsh and do not pay upfront for the yearly subscription. Very bad and unethical business practices — extremely unprofessional. I would not recommend hiring them for development work. I hired this company for Shopify development on October 10th, with Utkarsh in charge. They assured me they would upload all of my 2,500 products to Shopify. However, they pressured me to buy a $700 yearly subscription, promising faster results and using high-pressure sales tactics. They never provided a service agreement, which most reputable companies (like LitExtension or LitCommerce) do. After two months of work, they didn’t complete the project and kept asking for more time without ever giving me a clear deadline. Eventually, after four months of delays, they told me I would need to spend an extra $2,500 per month because of Shopify’s “limitations.” This was a huge expense they never mentioned upfront. If I had known, I wouldn’t have started the project. When I asked for a refund, they only gave me a small partial refund for the unused subscription — nothing for the incomplete development work. They kept extending the timeline and didn’t deliver as promised. If you’re considering working with them, be very cautious — especially if they ask you to buy a yearly plan. Make sure you get a clear deadline and a written refund agreement before paying anything. Overall, I found their practices to be misleading and unprofessional. I wouldn’t trust them with even a small project. There are better companies out there — I recommend choosing someone else. I have reported them to Federal Trade Commission and Better Business Bureau (BBB) with proof. You should report it to BBB so that they can be taken down if you face the same issue with their service.
Awful experience not automatic at all
Hello Indian Creations Corp Admin, We’re sorry to hear about your experience and truly regret the inconvenience caused. Our app is designed to simplify automation, so we’d like to better understand what exactly did not work for you. Could you please share more details about the issue you faced? We’d be happy to work with you directly to resolve it and ensure you get the best out of the app. Kind Regards, CedCommerce Team
Horrible product that breaks all the time, I am having a lot of duplicate sales, my rep quit and now I am left with no contact information. This system is horrible do not use it. Worst product ever!!!!
DO NOT WASTE YOUR MONEY !!! I GOT NO BUSINESS FROM THEM AND THEY TOOK PAYMENT FOR A FULL YEAR BEING TOLD NUMEROUS TIMES THAT I DID NOT WANT SERVICE THEY STOLE MY MONEY !!!! I HAD BEEN FIGHTING THEM FOR 2 MONTHS !! I WISH I COULD GIVE NEGATIVE STARS
Horrible experience - do not recommend. Poor customer experience - each rep gives a different response and in the end absolutely no help.
Does not work with Etsy for order integration. No where is this stated until you sign up, link your store, and go through all the on-boarding processes. After that, and only then, do you see the message that order management is unavailable for US sellers across all integration service providers. Very frustrating to find this out only after going through all the hoops and work above.
Integration was easy. The support team was quick to respond but they overpromised and underdelivered. BE CAREFUL. There is no way to cancel my subscription except email; and i was charged for one extra month after i was told by their team that my subscription is cancelled (which they didnt cancel) I took their SEO service for a hefty extra cost and the lady working on my listings, vaishali was extremely unprofessional. She had limited knowledge and made a bunch of spelling mistakes for keywords and did not do more than half the work promised by her co-worker Mhd Fahad.
Terrible service, so confusing to use. Every time I tried to get help one of the team members would say they fixed it and would map to the wrong products on Shopify. These mistakes cost us money and mis-ships.
The inventory system continues to oversell products that should have been updated over a year ago, since I initially reported the issue. Last week, they claimed it was fixed and apologized, but the system oversold products again. I also just noticed all the 1-star reviews from sellers who are experiencing the same issue.
Still charging a company for an annual subscription even after you stop selling on Etsy and can't use your app is not okay...hence the 1 star review. If you're signing up for this app, I suggest going month to month so you are not locked in and in our position of no refund.
The prices displayed are different from the correct ones. I wanted to test Etsy with the free plan including 200 products, but ultimately the plan only includes 10 products. It is impossible to test with 10 products... Also, when my simple description was published from Shopify to Etsy, it took all the source code and published it in the Etsy description. I had to redo all my descriptions, which defeats the thing's purpose from my point of view.
horrible service, unprofessional and there is no support while their app is down. BEWARE.
While the basic functionality works, it is a ludicrous $50 / month at their lowest tier for the most basic of functions. They also advertise other integrations (like Wayfair) that they don't actually offer a solution for. And when I contacted customer support, they didn't reply. I chose this solution because I was looking for a single service provide that provides multiple integrations and they fell short on both price and scope of integrations.ac
They charged me $180 (years subscription) when I downloaded the software to test FREE TRIAL. So - there was no free trial, apparently. I immediately uninstalled and requested a refund. This money was earmarked for Christmas dinner - and because it was the holidays, no one was around to help. Shady. Unethical. Inexcusable, non-existant "support".
This app has the worst customer service out of any Shopify App I've ever used. If you get someone named Ritik with a deadpool logo just end the chat. He misguided me, didnt answer any of my questions or listen to anything I had to say, consequently I wasnt able to use this app and deleted it. It's not very user friendly anyways, find a different app to list on Etsy with.
Hi Realm of Wonders, We apologize for the inconvenience you have faced. We analyzed the communication between you and our support team member. We got that you are unaware that Etsy asks for a listing fee of $0.20. However, we have mentioned this in our pricing plans on the Shopify app store. All of our customer representatives try to resolve the seller's concerns in the best possible ways. But we will improve the same as you didn't find this useful. We request you to reinstall the app and give us another chance to serve you. Thanks, Team CedCommerce
If you have a large SKU count I would NOT recommend this app. Linking current products on Etsy to Shopify products is not easy - the automatic linking for large number of listings is almost impossible. We have identical SKUs and titles on both Etsy and Shopify and the auto-linking still will not work. Support was not helpful in resolving and it felt like we asked the same questions multiple times with no resolutions. They kept telling us they would get back to us with a solution and never would respond. The process of manually linking products takes multiple steps and is very very time-consuming and near impossible - it would take over 2 minutes per product and the search feature to find the products to connect them is buggy.
Hi Mill Wood Art, We apologize for the inconvenience you have faced. CedCommerce Etsy Integration App allows you to sync your existing Etsy store products to your Shopify products based on SKU matching. It is an automatic feature that we have provided to our customers to reduce their manual efforts. If you have products on Etsy and Shopify with different SKUs, you can link these products manually through the app. You had the same products on Etsy and Shopify with different SKUs, so automated syncing was impossible here. And this was not feasible for us to match your 10k listings manually through our support team. It was something beyond the features and support of the app. We have tried to reach you multiple times through email but couldn't get your response. We will wait to collaborate with you again soon. Thanks, Team CedCommerce.
App caused numerous technical issues with my Etsy account causing my Etsy account to be frozen and nearly removed. CedeCommerce also pushed itself outside of the free zone by adding items beyond their limit despite my efforts to stay within to try their product out. Support was in-effective and pointed to Etsy who had to perform an investigation. Would avoid and save your time and frustration.
Hi Natural Creative Bureau, We apologize for the inconvenience that you didn't find this app beneficial for your business. The CedCommerce Etsy Integration app doesn't play any role in freezing your account. It depends upon Etsy. There are several factors due to which Etsy can suspend the seller's account. In our Free plan, we only allow you to list ten products on Etsy so that you can navigate the app properly and understand its benefits. Still, if our sellers have any concerns, we provide additional listings according to their requirements. We hope that we can get a chance to serve you again. Thanks, Team CedCommerce.
I'm zero for two on CEDCommerce Apps. I recently left their Amazon integration for another vendor because inventory would not sync from orders. Now, with the Etsy integration Inventory has stopped syncing and I've handle to cancel several orders from Etsy... diminishing my compliance with their platform. I reached out for support who said they were syncing my inventory and not to worry. I just took another order for a product that should have been zero inventory. Time to leave, hopefully I can get a partial refund for the year I pre-paid.
Hi Murphy and McNeil, We apologize for the inconvenience you faced. Our support and development team is continuously looking into your problem and finding a solution for the same. We are still not sure that the problem is because of our software. We request you to join us back and let us work on your problem once. Thanks, Team CedCommerce.
full of bugs and the support team is unprofessional, and they force people to give good reviews that's why they have good ratings.
Sign up to receive AppNavigator updates
Find out when we add keyword-monitoring, review RSS feeds and more.