EZ Preorder & Back In Stock for Shopify

EZ Preorder & Back In Stock

Accept preorders now or enable notify me back in stock...
Rating
4.5
Feedback
144
Reviews
Chart
#2,134
Shopify

All reviews

5 / 5 Share
Aug. 19, 2024

Jake was very helpful and efficient! Thank you team.

Store Using app Total reviews Average rating
Organised By Charli 28 days 3 5.0
1 / 5 Share
Aug. 19, 2024

The app DOES NOT WORK and there is no live chat or phone number that works!

Store Using app Total reviews Average rating
Revert 1 day 1 1.0
Developer Reply

Hello, We respond to all inquiries within 24 hours. We responded to your inquiry within this time frame but by then you had already uninstalled the app. Please check your email for a reply. We've also sent you app credits to offset any app charges.

5 / 5 Share
June 20, 2024

Amazing app and super fast response when I needed advice. Really happy so far, thanks guys.

Store Using app Total reviews Average rating
Plaine 8 months 3 5.0
1 / 5 Share
June 14, 2024

Stopped working without any warning. Very sad

Store Using app Total reviews Average rating
Ondro 4 days 7 4.4
Developer Reply

Hello, We had an unexpected issue come up on the server side of the app on that day. Fortunately we were able to find and fix the issue within a few hours. We're sorry for the inconvenience. We have sent you app credits to cover any app charges.

1 / 5 Share
June 10, 2024

la aplicacion dejo de funcionar !

Store Using app Total reviews Average rating
INSIDE 3 months 5 4.2
Developer Reply

Hello, We're very sorry for the inconvenience. Theapp had an unexpected issue on the backend yesterday. Fortunately we were able to resolve the issue within a few hours. We have refunded all of your app charges due to the trouble.

1 / 5 Share
June 10, 2026

Suddenly stopped working and caused lots of complaints! No emails of warning or replies to assist.

Store Using app Total reviews Average rating
Armitage Tools Almost 3 years 2 3.0
Developer Reply

Hello, We're verry sorry for this occurrence. We had an unexpected issue with the apps backend so we were not able to provide any advanced notice. Fortunately we found the issue and had it fixed within a few hours. We have issued you a refund for all app charges to date.

5 / 5 Share
June 13, 2024

EDIT After a brief contact with Jake all issues were resolved. Great customer service! ORIGINAL REVIEW: App works as intended and it is helpful in managing pre orders badges and display however there are two aspects that i think should be addressed 1) Bulk add in the premium feature can only apply to the entire catalog (pre order list) it would be handy to be able to select a number of product and modify only that group. This feature is already available in the "bulk edits" section of the actual Shopify catalog. 2) Billing : i ordered the Unlimited version and paid $6 dollars. A day later i realised i needed the Plus and got charged a further $22 (instead of 22-6 like most subscription services upgrades). A week or so i realised due to point 1) above after the first bulk upload there was no benefit in having the unlimited plus so i went to go back to the normal unlimited and was presented with a furher $6 bill (instead of either a refund for the time not used - or at least a note that Plus features were going to be availabel till next billing cycle and then charged $6)

Store Using app Total reviews Average rating
Not Quite Time 21 days 1 3.0
Developer Reply

Hello, The billing does work like you mentioned, you are referring to the plan charges (on the approve charges screen, this will always show what the plan price is), but what you are actually billed is prorated when you upgrade or downgrade plans. This is the case for all shopify apps since they all have to use the shopify billing API. We checked and you were only charged $11.60 in total thus far. We have refunded these charges though due to the confusion. Also we are planning to add the requested bulk editing functionality in a future update.

3 / 5 Share
May 21, 2024

**ONLY SUITABLE FOR 20 Variants** I was really excited when I paid and installed the app but unfortunately it only allows 20 variants, even in the paid versions. As I run a clothing brand, this did not suit my needs. I have over 80 variants on some styles.

Store Using app Total reviews Average rating
Thermal Theory 21 minutes 1 3.0
Developer Reply

Yes currently the app is limited to 20 variants per products due to performance limitations. We do mention this in the FAQ section of the app. We have sent you app credits to offset the subscription charge. We're sorry the app cannot service your current store requirements.

5 / 5 Share
May 7, 2024

Did exactly as it shuld. You can even customize the color of some parts and put your own logo on the invoice. Looks very professional It was installed super quickly maybe I used two minutes

Store Using app Total reviews Average rating
Corral Shop 15 days 2 5.0
5 / 5 Share
May 5, 2024

i'm using the free version and it works great! set up was really easy

Store Using app Total reviews Average rating
Lotus Haus Studio 17 days 1 5.0
5 / 5 Share
May 1, 2024

Store Using app Total reviews Average rating
Ratta Supernote About 22 hours 15 5.0
5 / 5 Share
April 30, 2024

easy setup for preorders on one item works well with what I need so far :)

Store Using app Total reviews Average rating
Studio Bonney 19 days 1 5.0
5 / 5 Share
April 30, 2024

This is a simple, effective app that does exactly what it says it does. I watched the instructional video before implementing the app and have had no issues. Setup was quick and seamless. Thanks!

Store Using app Total reviews Average rating
clerstory 18 days 1 5.0
1 / 5 Share
April 23, 2024

it doesn't work for my second item even i pay for the illimited plans !

Store Using app Total reviews Average rating
LINDA LEE HOPKINS About 14 hours 1 1.0
Developer Reply

Hello, We have no history if you reaching out to us for support. This issue is a very easy fix we can do in a few minutes. Please reach out to support.

5 / 5 Share
April 22, 2024

Amazing app, easy to use !

Store Using app Total reviews Average rating
Little JC 1 day 6 5.0
5 / 5 Share
April 11, 2024

So far so good! Our pre-sale is running smoothly. Also, the team at EZ PreOrder went the extra mile to customize the set up for our store. Thanks!

Store Using app Total reviews Average rating
Opus Art Supplies About 1 month 10 5.0
2 / 5 Share
March 22, 2024

Does not seem to work on featured product!!

Store Using app Total reviews Average rating
Seedz About 13 hours 2 3.5
Developer Reply

That is correct, the app currently only changes the button on the product page, not the featured product sections. However we are clear about stating this in the FAQ section of the app.

4 / 5 Share
Feb. 29, 2024

It worked great on the first few products/orders, but when we tried to add it to another product, the pre-order button showed up, but shows an error when the customer clicks it. So definitely try clicking that pre-order button before you share the link with customers! There are a few bugs in how this app works with Shopify on the display side, but seems to work well on the order/financial side. You may have to play with settings on the product side to get things to work properly. Be sure to test it all the way prior to launch. Once it's all set up, seems to work well. Currently using this on 5-6 products for a few weeks.

Store Using app Total reviews Average rating
Mozzie Style 15 days 5 4.8
1 / 5 Share
Feb. 14, 2024

Doesnt work

Store Using app Total reviews Average rating
Sofian Medjmedj 37 minutes 1 1.0
5 / 5 Share
Feb. 6, 2024

My experience with EZ preorder has been great. As a growing brand that needs to leverage the power of preorders this app has truly helped me to think about growing my brand from a practical standpoint, especially when dealing with minimum order quantities. The best part is the customer support. They were there to answer all of my questions!

Store Using app Total reviews Average rating
Ajani Sportswear 16 days 1 5.0
Previous Page 6 of 7 Next

Sign up to receive AppNavigator updates

Find out when we add keyword-monitoring, review RSS feeds and more.