Pixc: AI Photo Resize for Shopify

Pixc: AI Photo Resize

Uniform product photos — add frame, crop, and AI extend....
Rating
4.3
Feedback
434
Reviews
Chart
#155
Shopify

All reviews

5 / 5 Share
Oct. 9, 2022

i used this app to help resize my photos. it's great. i have to use a minimum of 100 words so i am just babbling.

Store Using app Total reviews Average rating
pretty little things 16 days 4 5.0
Developer Reply

Thank you for your feedback 😊 I'm glad we're able to help you with your photos. Sorry about the minimum character. Unfortunately, it's something that Shopify has implemented. Don't hesitate to reach out if you have any concerns.

5 / 5 Share
Sept. 5, 2022

Buenisimaaaa!!!!!!!!! en verdad es una gran app, y permite acomodar hasta 50 fotos gratuitas y sino el plan es super accesible de pagar. me encanto

Store Using app Total reviews Average rating
esencialpijamas 14 minutes 3 5.0
Developer Reply

¡Gracias por tus comentarios! 🙂 Me alegra saber que estás contento con el funcionamiento de la aplicación, así como con nuestros precios. Si tiene alguna inquietud, no dude en ponerse en contacto con nosotros.

1 / 5 Share
Aug. 24, 2022

Didn't change my photos, They seem out of sorts, and nothing is uniform. everything is a different size

Store Using app Total reviews Average rating
Dripco Wholesale Over 1 year 1 1.0
Developer Reply

Thank you for sharing your concern. We'll be happy to assist you further with this. Our team will make sure to update you on the thread that we already have.

5 / 5 Share
July 31, 2022

This app helps my site run faster—Seamless workflow. No fuss, no mess. And it's all free of charge. thanks

Store Using app Total reviews Average rating
Developer Reply

Thanks for your feedback 🙂 I'm glad you were able to utilize our free plan for your store. If you have concerns or questions, feel free to reach out to us!

5 / 5 Share
July 27, 2022

Easy to start and get going, so far so good. Can't speak to the performance of the site yet, but its a very user friendly app.

Store Using app Total reviews Average rating
Stella Moissanite 41 minutes 1 5.0
Developer Reply

Thank you for taking the time to leave your feedback 🙂 Glad you find our photo resize app easy to use. Please let us know if you have any concerns. We're here to help.

1 / 5 Share
July 22, 2022

Resized all images to have large white boarders? Site speed was slowed down by this. Cannot reccomend.

Store Using app Total reviews Average rating
Cycling Artisan About 3 hours 1 1.0
Developer Reply

Thank you for your feedback and I'm sorry to hear about your experience with our app. The Photo Resize app currently works by adding borders to adjust the aspect ratio of your images. We are releasing new set of features soon that should be able to help you with other types of resizing and image optimization. If you would like to resize your images in a different way, please reply to the email that our support team sent to you. Again, apologies for any inconvenience.

5 / 5 Share
July 12, 2022

This app is so easy to use and lowered our page speed so we can improve our SEO. Definitely recommend!

Store Using app Total reviews Average rating
Picot 5 days 6 4.8
Developer Reply

Thanks for the feedback and recommendation 😊 It's good to know we're able to help you with your product photos and online store.

5 / 5 Share
June 23, 2022

I really like this app. I could save alot of time by using it and I would difinitely recommend it to all online product sellers on Shopify.

Store Using app Total reviews Average rating
Leovani About 1 hour 1 5.0
Developer Reply

Thanks for your feedback and recommendation 😊 I'm glad we're able to help you save time from resizing your photos.

4 / 5 Share
June 8, 2022

The app works really well for keeping all of my images a uniform size. I am grateful that I don't have to worry about re-sizing all of the images myself. I'm on the pay-as-you-go plan though, and I find it pretty funny that EVERY single week when I upload new images, it misses just one picture during the analyze process, causing me to have to pay the extra .45 to get that picture sized. It's not much, but seriously? Every week? Seems a bit shady.

Store Using app Total reviews Average rating
EmFreudery Designs About 2 years 4 3.5
Developer Reply

Thank you for your feedback 😊 and I'm sorry to hear about the issue you encountered. We'll look into this matter to see what's causing the issue and have it fixed. We'll update you as soon as possible.

1 / 5 Share
June 3, 2022

Nope... just NOPE... $20/month for this service and they won't let me cancel my subscription.. Scamy... Actually making me really mad I paid them

Store Using app Total reviews Average rating
Mountain Village Merchandise About 1 hour 4 4.0
Developer Reply

Thank you for your feedback and I'm sorry to hear about your experience with our app. I've checked your account and see that you have already uninstalled our app (and hence also unsubscribed). It looks like you were able to resize 700 images. If you have any concerns with the images we processed, we will be reaching out to help. Our downgrade button is in the Settings tab on our app. There might have been some technical issues when you tried to downgrade, but I just checked it and I can confirm it's working. Apologies for any inconvenience.

4 / 5 Share
May 9, 2022

I think Shopify should provide this for free, This works great but giving this for free will help a lot for the member

Store Using app Total reviews Average rating
ToyTime 9 minutes 1 4.0
Developer Reply

Thank you for your feedback 😊 As much as we want to offer this for free, I know you'll understand that as a business, we also need have expenses to continue supporting our customers, such as yourself. If you have any concerns, please don't hesitate to contact us.

5 / 5 Share
May 7, 2022

I was concerned about my image sizes so I used this app to check and resize my images. It was easy to install and use. Very quick

Store Using app Total reviews Average rating
Cylinder Head Supply 7 minutes 2 5.0
Developer Reply

Thanks for the review 😊 I'm glad you find it fast and easy to use. If you have any questions or concerns, please don't hesitate to reach out.

5 / 5 Share
May 2, 2022

Super fast and easy to use, I was just using the free version since my shop doesn't have a lot of images

Store Using app Total reviews Average rating
enokishop 32 minutes 2 5.0
Developer Reply

Thanks for the review 😊 I hope you'll be able to use our app more soon!

5 / 5 Share
April 26, 2022

perfect ............................................................................................

Store Using app Total reviews Average rating
Saadawy-Store 5 minutes 3 5.0
Developer Reply

Thank you for the review! If you have any questions or concerns, just reach out to us. We're happy to help! 😊

5 / 5 Share
April 24, 2022

This app was the answer to what I needed. My images were all differnet sizes which made my site look unprofessional. After many hours (I had 1000s of images) my pictures are now close to all the same size. Not exact but close enough.

Store Using app Total reviews Average rating
Developer Reply

Thanks for taking the time to leave your feedback. I'm happy to hear we're able to help you your product photos 😊 If you need assistance, just reach out to us. We'll be happy to help!

5 / 5 Share
April 23, 2022

When I first started I made my images different sizes and made my store look horrible this fixed it and it was fast love this app.

Store Using app Total reviews Average rating
Just Me Lori J 2 minutes 2 5.0
Developer Reply

I'm glad we can help you make your store look better 😊 Thanks for taking the time to leave your feedback.

5 / 5 Share
April 18, 2022

Easy to use. Installed in a matter of only a few short minutes. Heard great things and can't wait to see the increase of speed.

Store Using app Total reviews Average rating
KYNGSYX ENSEMBLE 5 minutes 4 5.0
Developer Reply

Thanks for leaving your feedback. Glad to know you find it easy to use. Let us know if you have any questions or concerns.

5 / 5 Share
April 15, 2022

Finally all of my product pics are uniform in size. Website looks so much more professional. Pricing is reasonable.

Store Using app Total reviews Average rating
Sheep In Wolf (TM) About 17 hours 1 5.0
Developer Reply

I'm glad your product photos are now uniform 🤩 Thanks for taking the time leave your feedback!

5 / 5 Share
April 5, 2022

Brilliant and so quick! So easy to download, use and really helpful. Hopefully this will help increase the speed of our site.

Store Using app Total reviews Average rating
West Kent 9 minutes 5 5.0
Developer Reply

Thanks for your feedback! I'm happy to hear you find our photo resize app easy to use and helpful 😊

4 / 5 Share
March 21, 2022

Simple and quick implementation. Checked and fixed in just a few minutes. Seems to be working fine.

Store Using app Total reviews Average rating
Sens Foods About 5 hours 2 2.5
Developer Reply

Thanks for the feedback 😊 Glad to know you find it easy and quick to use. We'll reach out to see how we can help you better.

Previous Page 6 of 21 Next

Sign up to receive AppNavigator updates

Find out when we add keyword-monitoring, review RSS feeds and more.