Webkul Product Auction for Shopify

Webkul Product Auction

Convert your Store to an Online Auction Site
Rating
4.7
Feedback
170
Reviews
Chart
#1,035
Shopify

All reviews

5 / 5 Share
March 17, 2022

The customer service is amazing! They've helped me through all of the issues I've had. Dealing with the timezone barrier is frustrating, but once we're able to connect I've never had an issue getting anything sorted out!

Store Using app Total reviews Average rating
Nashid Chroma Art and Apparel About 1 year 3 5.0
Developer Reply

Seeing that you're having an amazing experience using the app & with support is the best thing we could ask for! Keep growing: ) - Team Webkul

5 / 5 Share
March 14, 2022

The app performs great and does everything it needs to for a smooth auction. The support service is amazing! They'll guide you with ease.

Store Using app Total reviews Average rating
Saleha Art About 2 months 3 5.0
Developer Reply

Thank you for taking out time to leave us this amazing feedback. Much appreciated. Happy selling :) - Team Webkul

5 / 5 Share
Feb. 23, 2022

Takes some time to configure and understand how the app works . It is limited but short of paying out BIG BIG bucks for full on custom code what you gonna do ? If you need a website with aucitons on a budget i would defo consider this app as a starting point. Support do get stuff done. I suggest speaking with them up front . Do not lone ranger it haha :) We have this app fully running with weekly auctions . Does the job :)

Store Using app Total reviews Average rating
Opal Fever Mate 4 months 3 5.0
Developer Reply

Thank you for taking out time to leave us this amazing feedback. Much appreciated. Happy selling :) - Team Webkul

1 / 5 Share
Feb. 9, 2022

i was charged 4 months for junk this people, took my money $120 when i only used it during the 7 days free trial and ask one of their agents to cancel it the app is terrible for auctions, doesnt even have interval time in between products, the only option is to list all of them at the same time. also, good look trying to reach them, this app was advertised as a USA product not Asian country INDIA, so i had to setup an alarm at 1am to talk to an agent. the app doesnt even allow you to list in bulk like ebay you have to watch youtube videos to understand their nonsense WOWWW csv files that if you're not familiar with it, is over! im disputing this charges right now i need a full refund of $120 because i only tried to used for not more than 2 weeks

Store Using app Total reviews Average rating
Jycboutique 4 months 1 1.0
Developer Reply

Hey, It’s very unfortunate that the app could meet your expectations and We’re very sad to see you go! However, Please be informed that: This statement “when I only used it during the 7 days free trial and ask one of their agents to cancel it” is not correct. There is surely some miscommunication here. We checked all the support tickets & We received your request for canceling the subscription of the app on 29th January only and our team responded with the process of cancellation within approx 1 and half hours. Even app cancellation/un-installation is something which we don’t have any control. This is something, Merchants need to manage from their Shopify store only. Coming to the CSV feature: Please Note: Whenever We talk about a bulk operation, The CSV is the very common option that comes into the picture. Handling bulk operations via CSV is a very standard Method & is been getting used worldwide but since you had difficulty using this feature, We’d love to help you here & walk you through the entire process of CSV creation. The support is available in your time zone as well. Kindly schedule the one-to-one meeting with us in your timezone from here: https://webkul.bookingcommerce.com/en/shopify-product-auction & Clear all the confusion. We’d love to assist you in getting things back on track! - Team Webkul

5 / 5 Share
Jan. 7, 2022

This App is great! The support that is provided is fantastic. Ayush our support technician was always willing to go the extra step to make sure our needs were met at all occasions. Really would recommend to anyone wanting to install an auction feature onto their site.

Store Using app Total reviews Average rating
Japan2UK 1 day 2 5.0
Developer Reply

Thank You for appreciating our team efforts. Much appreciated :) If you have any further questions, please feel free to reach out to us. We are just a ticket/call away - Team Webkul

5 / 5 Share
Dec. 30, 2021

The support we received was great! We would highly recommend! Quick and seamless app and everything we had issues with was resolved in a timely fashion.

Store Using app Total reviews Average rating
6th Sense Fishing About 2 months 11 4.9
Developer Reply

Glad to know that you're having a great experience using the app. Thanks for trusting and choosing Webkul! - Team Webkul

5 / 5 Share
Dec. 10, 2021

Great help! Super fast and simple communication, understood what was needed and helped out ASAP! Thank you for making it easier for me!

Store Using app Total reviews Average rating
Labrum London About 18 hours 1 5.0
Developer Reply

Seeing that you're having a great experience using the app is the best thing we could ask for! Thanks for choosing and recommending Webkul. - Team Webkul

1 / 5 Share
Nov. 16, 2021

Used this app for a week during the trial. It worked great, then it stopped working and emailed support several times without any response. They continued to charge $30/month and never got anything done. I would love to get it working again but until support gets back to me, I can't recommend using this app at all.

Store Using app Total reviews Average rating
Kung Fu Corals 3 months 2 3.0
Developer Reply

Hi, Thank you for the review. As we can check the support tickets, the team is in constant touch with you, and was helping you in every possible way. Here is one screenshot for your reference : https://www.awesomescreenshot.com/image/16906155?key=795a7ee07dca1b198236c3466751f2e5 Also you added the app on August 30th and removed it on 16th November, this is why you have been charged, as the trail period is for 7 days. And if you still need help, do reply us and we will assist you.

5 / 5 Share
Sept. 11, 2021

Okay, so I had this idea to do a monthly auction and help our customers that wanted to turn some of the their shelf queens into cash. I signed up for this app not expecting much - and I was wrong! This app works really well. It was easy to set up; and when I needed help these guys supported it. I have been running monthly auctions for 6 months now and my customers love it. This has been a terrific addition to my business. Who knew?

Store Using app Total reviews Average rating
MrMuffin'sTrains 7 months 24 4.9
5 / 5 Share
Sept. 8, 2021

Support was very helpful in helping me get this app running smoothly with my theme. I looked extensively and this app has more functionality than any other auction app I could find. Looking forward to having weekly auctions and being able to mail or list announcing them.

Store Using app Total reviews Average rating
ShootingTargets7 About 1 month 10 4.6
1 / 5 Share
Sept. 7, 2021

Hands down the worst customer service experience I've ever had with an app. The app itself is very clunky; some features work, others do not without explanation. I paid my web developer to setup this app to make sure there were no user errors on my end. She's a dynamo and I've never had one bit of trouble with her - many of her support emails were left unanswered, one they took 10 days to respond to - AFTER our auction was over. So much went wrong with this app that I had to send all of my customers who made purchases during the auction a free item to apologize for the messy process. This app made me lose credibility with some of my customers because it made us look incompetent. If you're thinking about doing an auction find another app or THINK AGAIN. This app is a mess and the developers don't care about you. Just a few of our specific issues: emails did not fire off to winners when they should, if they did fire off the links were broken and customers could not add to cart, when they could add to cart the prices were not the price they bid, some emails were sent to non-winners, non-winners were able to purchase items won by others...I could truly go on for ages. I have written several kindly worded emails encouraging the developers to refund us the $30 we spent on this app (mind you this is just as a courtesy as I paid my developer hundreds to create workarounds throughout the process and send individual emails so that we didn't have to rely on the faulty app. The developers have refused and saying that they will fix the problem now, but the auction has been over for weeks. Don't waste your energy on this app. Do literally anything else.

Store Using app Total reviews Average rating
NatterDoodle About 2 months 1 1.0
1 / 5 Share
Sept. 4, 2021

Unfortunately, would not recommend we ran first auction and went with option that customer didn't need to subscribe. Auction ended none of the bidders checkout so we had email and they were not sent confirmation and link to checkout we have spent 2 days trying to figure this out. We also had to hire tech to add coding to set up it was not an easy set up. support had said we were all set and obviously we weren't.

Store Using app Total reviews Average rating
Curated Home Decor 15 days 5 2.4
Developer Reply

Hi, Thanks you for the review. We can sense that you are not happy with the overall app experience, but as we can check the support has been trying to get in touch refer : https://tinyurl.com/yza28adl Seems there is some confusion, please do respond to the support emails and we will assist you with all your queries. Looking forward to hearing from you.

5 / 5 Share
July 27, 2021

This is a great App for hosting an auction on Shopify. Easy to set up and wonderful customer service!

Store Using app Total reviews Average rating
Bring To Light Art About 20 hours 1 5.0
5 / 5 Share
July 23, 2021

Top Firma hilft bei jedem Problem bei Shopify. Macht wirklich ihre Arbeit gut. Schnell und zuverlässig.

Store Using app Total reviews Average rating
Auktionshaus Martin 23 days 9 5.0
2 / 5 Share
June 30, 2021

So, the team can't solve the issues: 1) remove taxes on joining fees 2) display terms and conditions when customers are joining the auction. They have to accept terms to proceed. Instead, the team said if I want to remove taxes on the joining fees, I should not charge tax on the product. They said: "Please note that no tax will be applicable on the product when the winner is purchasing the won product." That's not what I asked. I proposed adding a clickable link on the auction home page about the rules, I have done it, and they just made it made it clickable. But the customers have no terms and conditions to accept when joining. Just a part of the first paragraph is shown.

Store Using app Total reviews Average rating
BedyGames 11 days 1 2.0
5 / 5 Share
June 21, 2021

We're using Auction app by WebKul and it turned out to be a best choice for us. The support is quick and very helpful. Good work guys.

Store Using app Total reviews Average rating
Johnnyboy Auctions 18 days 1 5.0
5 / 5 Share
June 15, 2021

Does what it say - perfect for hosting an auction on shopify. great customer support on make sure the final set up is what you want.

Store Using app Total reviews Average rating
OMD Official Store 4 months 1 5.0
5 / 5 Share
June 10, 2021

Great support and good looking auction app, there's a free onboarding process where they help you set everything up - Ayush is MVP

Store Using app Total reviews Average rating
WoodJerseys 6 days 3 3.7
1 / 5 Share
May 19, 2024

Sadly, I cannot recommend this app in it's current form. We have been using it for years now and it keeps failing to work properly. The support answers promptly, but insured me two times that it has been fixed and won't show up again - but it did. The live chat support also did not work and I am not receiving anything back from their email. We trusted in this application for years, but are forced to look into alternatives or close down our business.

Store Using app Total reviews Average rating
remixx:auktionen Almost 3 years 1 5.0
5 / 5 Share
May 20, 2021

Booked a meeting to start up the app and got great support and help with everything I needed to begin the auction.

Store Using app Total reviews Average rating
Dagsson.com 2 days 1 5.0
Previous Page 6 of 9 Next

Sign up to receive AppNavigator updates

Find out when we add keyword-monitoring, review RSS feeds and more.