SEOWILL: AI SEO & AI Blog Post for Shopify

SEOWILL: AI SEO & AI Blog Post

SEOAnt,SEO Optimizer,Alt text,AI Store Builder,AEO,GEO,JSON-LD
Rating
4.8
Feedback
1,812
Reviews
Chart
#132
Shopify

All reviews

5 / 5 Share
Aug. 25, 2026

au top super intuitif et rapide je recommande clairement. indispenssable

Store Using app Total reviews Average rating
Aurevaux Luxury About 10 hours 1 5.0
5 / 5 Share
Aug. 24, 2026

seems to have worked well and efficiently

Store Using app Total reviews Average rating
5 / 5 Share
Aug. 23, 2026

Store Using app Total reviews Average rating
5 / 5 Share
Aug. 22, 2026

Super support and help

Store Using app Total reviews Average rating
HellaWear 3 months 2 5.0
5 / 5 Share
Aug. 21, 2026

very helpful!

Store Using app Total reviews Average rating
SUHU SUHU 6 days 4 5.0
5 / 5 Share
Aug. 20, 2026

works great!

Store Using app Total reviews Average rating
WarmWool 7 months 2 5.0
5 / 5 Share
Aug. 19, 2026

So far my experience with SEOWILL has been fantastic and the Support team is off the charts helpful!

Store Using app Total reviews Average rating
Nick Mayer Art 19 days 2 5.0
5 / 5 Share
Aug. 18, 2026

Super App. Macht spaß damit zu arbeiten und die Seite so zu optimieren. Der Support war auch bereits bei einer Frage sehr behilflich.

Store Using app Total reviews Average rating
sandiia® – only love in it About 1 month 2 5.0
5 / 5 Share
Aug. 17, 2026

great

Store Using app Total reviews Average rating
FULLSUMMED FALCONRY About 9 hours 7 5.0
5 / 5 Share
Aug. 17, 2026

Had an error on my site which I traced back to SEOWILL. The team responded promptly and resolved the issue. Thanks very much

Store Using app Total reviews Average rating
MINNESSAK 5 months 1 5.0
5 / 5 Share
Aug. 14, 2026

Store Using app Total reviews Average rating
Nómadas 24/7 19 days 4 5.0
5 / 5 Share
Aug. 15, 2026

I fell for it, installed the free trial, and now I'm being charged US$359.94 without being informed. I'd just like to contact someone to cancel it because I'm not using it. Thank you. Hello, I'm back to respond with the utmost honesty, as I work alone and will be paying closer attention after this difficult time. I just want to thank everyone for their efforts in helping me resolve this problem. Thank you. Excellent service! I had an unexpected problem with a charge of US$359.94 and contacted SEOWILL support. I was assisted by Jenny, who was extremely attentive, polite, and professional. She personally followed up on my case, prioritized my request, and managed to resolve the problem quickly, issuing a full credit for the amount. I was very satisfied with how my case was handled. I especially thank Jenny for her attention, patience, and excellent support. Congratulations to the SEOWILL team for their service!

Store Using app Total reviews Average rating
Rario10.com.br 10 days 4 4.0
Developer Reply

Hello, We’re sorry for the concern and inconvenience caused by this charge. After reviewing the situation, it appears that the subscription was not cancelled before the free trial ended, which resulted in the charge. That said, we understand your concern and want to help you resolve this as smoothly as possible. But no worries, our team has already sent you an email with the next steps for the refund review. Please check your inbox and reply with the requested information so we can continue processing your case. A member of our leadership team will personally follow up on this matter and assist you through the refund process until it is resolved. We look forward to your reply and will do our best to help. Best regards, SEOWILL Support Team

5 / 5 Share
Aug. 13, 2026

Store Using app Total reviews Average rating
9coins About 1 hour 1 5.0
5 / 5 Share
Aug. 13, 2026

Great support experience. I had a billing issue where the Premium Plan was subscribed by mistake, and the SEOWILL support team handled it very professionally. They explained the process clearly, downgraded the plan to the Free Plan, and processed app credits to offset the charge. Quick, polite, and helpful support. Thank you SEOWILL team.

Store Using app Total reviews Average rating
Novera Global 8 days 1 5.0
5 / 5 Share
Aug. 10, 2026

Store Using app Total reviews Average rating
TIME TALES — 1 5.0
1 / 5 Share
Aug. 9, 2026

Store Using app Total reviews Average rating
Nestlygift 26 days 2 2.0
Developer Reply

Hello, We’re sorry for the frustration caused by the unexpected charge after the trial period. We understand that subscription charges can be concerning, especially when a trial is not cancelled before it ends. In this case, our team has already reviewed the situation and issued a refund for the charge. Please check your original payment method to confirm whether the refund has been received. Depending on the payment provider, it may take some time for the refund to appear. If you do not see it, please feel free to contact our live support team at any time, and we’ll be happy to follow up for you. We also appreciate your feedback, as it helps us identify where the subscription and trial experience can be made clearer for merchants. Thank you for your understanding, and we wish you all the best with your business. Best regards, SEOWILL Support Team

5 / 5 Share
Aug. 10, 2026

customer service is exceptionnal and really try to fix issues with kindness and professionalism thank you

Store Using app Total reviews Average rating
dressupyourpurse 11 months 11 3.9
5 / 5 Share
Aug. 7, 2026

Store Using app Total reviews Average rating
EtA BENIN — 1 5.0
5 / 5 Share
Aug. 4, 2026

Store Using app Total reviews Average rating
The Back 40 20 days 2 5.0
5 / 5 Share
Aug. 4, 2026

Store Using app Total reviews Average rating
Leather Dealer 4 months 2 5.0
Previous Page 2 of 84 Next

Sign up to receive AppNavigator updates

Find out when we add keyword-monitoring, review RSS feeds and more.