Smind Sections: Theme Sections
All reviews
BE AWARE OF THIS APP. THIS APP INSTALLED A MALICIOUS SCRIPT INTO OUR WEBSITE THAT WAS REDIRECTING CUSTOMERS TO A DIFFERENT PAYOUT PAGE.
Hi UnicBrands, We're truly sorry for what happened, and we completely understand why you're disappointed with us. Your trust means everything to us. The issue was fixed on the day of the incident, and we completed security checks on your store that same day to confirm that it was safe and secure. We’d now like to share an update: Smind Sections has undergone independent third-party penetration testing and is available on the Shopify App Store again. This reflects the extensive work we have done to meet Shopify’s stringent requirements for reinstatement and provide a more secure and reliable app. We know trust has to be earned back. If you feel our resolution and follow-up have addressed your concerns, we would sincerely appreciate you reconsidering your rating - but there is no pressure. Should you choose to use Smind Sections again, we would be happy to welcome you back. Thank you for your previous support. We remain here to help with any questions. Best regards,
I need this app deleted permanently from my store. I have uninstalled it but it still shows in the store sections. Such a pest! I need immediate action now!
Dear Customer, I am the Support Lead at Smind. We apologize for the negative experience you had with our app. Regarding the issue you mentioned, apps are currently not allowed to automatically remove any data from a merchant's store before being uninstalled. However, we have a solution for you. Please follow the instructions provided in this article https://docs.smind.io/guides/deleting-data If you have already uninstalled our app, kindly reinstall it and follow the steps to delete the data before uninstalling again. We have sent you an email for further assistance. If you encounter any difficulties, please let us know. We look forward to hearing from you so we can assist further. Thank you, Smind Support Team
Dear Customer, I am the Support Lead at Smind. We apologize if you have had any unsatisfactory experiences with our service. I have carefully checked your issue, but we haven't received any recent inquiries from you. Upon reviewing your website, you are still using most of our sections and they are still working fine. We have sent an email to understand the issue you are facing. We hope to hear from you soon so we can assist you and improve your experience with Smind. Thank you, Smind Support Team
Sign up to receive AppNavigator updates
Find out when we add keyword-monitoring, review RSS feeds and more.