StoreRobo Import Export for Shopify

StoreRobo Import Export

Migrate bulk product importer exporter orders and customers
Rating
4.6
Feedback
38
Reviews
Chart
#1,597
Shopify

All reviews

1 / 5 Share
July 31, 2025

Worst App Ever. Wasted hours trying to bulk import Discount Codes. I then switched to SaleX: Bulk Discount Generator and had my codes imported within 10 minutes.

Store Using app Total reviews Average rating
Apeel Aesthetics About 6 hours 1 1.0
Developer Reply

Thank you for your feedback, and we're really sorry for the trouble you faced. We had a chance to review your import file and found that the value "fixed_amount" was placed under the column "Discount Type" instead of "Discount Value Type". This small mismatch caused the issue. After updating the column header to the correct one, the import worked as expected. We totally understand how confusing this can be, and we’re continuously working to improve the experience and make things more user-friendly. If you have any questions or need help with future imports, feel free to reach out. We’re always happy to assist. Thanks again for trying StoreRobo!

5 / 5 Share
July 29, 2025

We use the app to update our products. It works excellently. The support team assists immediately with questions or problems.

Store Using app Total reviews Average rating
5 / 5 Share
June 9, 2025

Store Using app Total reviews Average rating
Knockout Style Inc. 4 days 6 4.8
1 / 5 Share
May 16, 2025

It provides all the functionality of Import/export but importing takes hours and some times days too. I was just updating single metafield of 4000 products(not variants), and it took more than 5 hours.

Store Using app Total reviews Average rating
Beer Cartel 11 days 4 4.0
Developer Reply

Thank you for taking the time to share your feedback. We're truly sorry for the inconvenience caused, and we completely understand how frustrating it can be. Our app is designed to import around 2,000 products per hour, but performance can vary depending on several factors, including Shopify’s own API rate limits and the structure of the store being updated. Since StoreRobo runs on Shopify’s infrastructure, we're sometimes constrained by how quickly Shopify processes incoming requests. In the case of our app structure, we’ll analyze the code thoroughly and make the necessary changes to minimize any extra query/fetch time or sleep intervals that might be impacting performance. Your feedback is invaluable in helping us improve. If you’re open to it, we’d love to connect directly and work with you to ensure your experience is smooth and efficient.

5 / 5 Share
May 8, 2025

Have loved our experience with Store Robo. Great for importing fields that aren't able to be imported with Shopify's standard import feature. Consistently use it to import new products and update existing ones including adding and editing custom metafields. Their support has been very helpful and informative!

Store Using app Total reviews Average rating
GM 3.0 Test Environment 29 days 2 5.0
5 / 5 Share
April 8, 2025

I needed this app to transfer some collections from an old store to a new one. You have a share plan and you don't need to pay in both stores for same plugin, and support team is excellent. Due to an import error of collections with a lot of products, StoreRobo store assisted and resolved the import error in less than one day. Excellent app and excellent support team.

Store Using app Total reviews Average rating
Matmar 1 day 1 5.0
1 / 5 Share
Feb. 26, 2025

We wanted to test importing a CSV file from an FTP server. During setup, we selected FTP as the source—boom, requires a premium subscription (€10/month). Fine, we activated it. Then we added the source—boom again, it's a custom CSV, so now it's €20/month. No trial period, no chance to test before paying. This kind of pricing model feels deceptive and frustrating. If you're considering this app, be prepared to pay just to see if it even works for your needs. Not recommended.

Store Using app Total reviews Average rating
Rollei 28 minutes 4 3.3
Developer Reply

We're truly sorry for any frustration this caused and appreciate your honest feedback. Our pricing and features are listed on our Shopify product page and the plans section of the app, but we understand you might have missed it or it was unclear to you. We'd love the opportunity to make things right and help in any way we can. Could you please reach out to our support team at https://www.webtoffee.com/contact/. We're happy to discuss this further. Your feedback is valuable to us, and we appreciate the chance to improve.

5 / 5 Share
Jan. 22, 2025

Very pleased with this app, exactly what I was looking for. Makes it easy to export product data as csv file, update then re-import. Can save preferred settings for the fields you want, making everything simple.

Store Using app Total reviews Average rating
Customized Choppers 13 days 1 5.0
5 / 5 Share
Jan. 9, 2025

works like it should

Store Using app Total reviews Average rating
Andy Drink Delivery 8 months 3 5.0
1 / 5 Share
Nov. 11, 2024

Import / Export von Preisen über eine CSV Datei wird überhaupt nicht unterstützt obwohl das Pro Abo gebucht wurde für 20€ Somit leider nicht zu gebrauchen.

Store Using app Total reviews Average rating
alarm-laden.de 20 days 2 1.0
Developer Reply

We're sorry to hear you had trouble with exporting and importing product prices using our app. We checked the records and noticed you have recently done exports using the app and the prices are successfully exported to the CSV file. If you could brief us the exact issue you are facing with the prices we can help you with it. Our support team has reached out to you via email from [email protected] regarding this issue, and we’d love to work with you to resolve it. If you could get in touch with our support team, we’re here and ready to help make sure everything runs smoothly with StoreRobo.

5 / 5 Share
Oct. 10, 2024

Great app and super customer service! I had a very detailed questions that required the development team to get involved but they solved it within 24 hours!

Store Using app Total reviews Average rating
ss-china 7 days 1 5.0
5 / 5 Share
Oct. 9, 2024

I had to create +1000 collection pages, this worked perfectly.

Store Using app Total reviews Average rating
SISSEL EDELBO 7 days 3 5.0
5 / 5 Share
July 1, 2024

Its work great for me, My client website has 300 smart collections. I try to add all manully but its taking too much time. then i got this apps and its work for me,

Store Using app Total reviews Average rating
ASA Dental Supplies 3 days 2 5.0
1 / 5 Share
May 22, 2024

The response time from the support team in India is excessively long. Every day, valuable time is wasted on a single sentence, with constant back and forth replies. It would be greatly appreciated if you could align with the U.S. time zone to ensure that your customers do not have to wait an entire day for an unhelpful reply. It has been a whole week since we installed your app, and yet you have not assisted us in setting up the FTP, despite our continuous requests for the past week!

Store Using app Total reviews Average rating
Monaco Jewelers 6 days 11 2.8
Developer Reply

We sincerely apologize for the frustration you experienced with our support team's response time and the difficulties you faced setting up the FTP server. We understand your disappointment with the lack of immediate chat support and the delay in receiving assistance. We acknowledge your point regarding time zone differences and the inconvenience it caused. We are actively working on improving our support availability to better serve customers across various time zones. While we sent an email from [email protected] on May 20th to offer assistance, we haven't received a response yet. It's possible the email might not have reached your inbox due to potential spam filters or other technical reasons. To ensure you receive our support, we'd like to follow up and offer further assistance with setting up the FTP server. Could you please get in touch with our support team via [email protected] or check for an existing email from this address and connect with us so that we can help you solve this issue? We value your feedback and appreciate your patience. We're committed to providing a better experience for all our customers.

5 / 5 Share
May 15, 2024

This app is really amazing....

Store Using app Total reviews Average rating
My Store About 2 hours — —
5 / 5 Share
Sept. 5, 2023

This app has been incredibly helpful for importing bulk products. I appreciate the excellent customer support, which not only helped me identify import issues but also guided me on how to fix them. Thank you!

Store Using app Total reviews Average rating
Fleurlovin 6 days 23 4.2
Developer Reply

Thank you so much for taking the time to leave a 5-star review for our app! We truly appreciate your support and feedback. If you ever have any questions, suggestions, or need assistance with anything related to our app, please don't hesitate to reach out. Once again, thank you for choosing our app and for your kind words.

5 / 5 Share
March 30, 2026

Very usefull app. Once you get use to it you can manage products a lot easier.

Store Using app Total reviews Average rating
Zandela Over 2 years 1 4.0
Developer Reply

Thank you for taking the time to leave your review and share your thoughts. We truly appreciate your feedback. We can help you with importing/exporting larger files or a large quantity of products. Kindly connect with our support team at [email protected], and we'll be more than happy to provide you with the necessary help to your requirements. We will do our best to ensure that your experience with us is of the highest quality.

1 / 5 Share
April 18, 2023

Not sure what I am doing wrong, there are not a lot of options to choose from . It is not exporting shopify meta fields.

Store Using app Total reviews Average rating
Perfumes Los Angeles About 16 hours 1 1.0
Developer Reply

UPDATE: We would like to inform you that our app now includes support for Shopify meta, as well as some additional fields. We're also thrilled to announce that more features are in development and will be released soon. Our commitment to improving our app's performance remains unwavering, and we appreciate your invaluable feedback and support. ---------------------------------------------------------------------------------- Hi there, Thank you for taking the time to leave your review and sharing your feedback. We're sorry to hear you're dissatisfied with our recently launched Shopify app. We understand that it may not have all the features you were hoping for. Please know that we are continually working to improve our app and add new features to it. We will be including the product metafield export and import feature to the plugin within the next few days. We will get back to you once the new version is released. In the meanwhile if you need any further assistance you can contact our support team at [email protected].

Previous Page 2 of 2 Next

Sign up to receive AppNavigator updates

Find out when we add keyword-monitoring, review RSS feeds and more.