All reviews

Rating Breakdown

  • 5
    95% (58 ratings)
  • 4
    0% (0 ratings)
  • 3
    2% (1 ratings)
  • 2
    0% (0 ratings)
  • 1
    3% (2 ratings)
Review RSS Feed Review RSS Feed

1 / 5 Share

Oct. 30, 2024

Is there a way other than whatsapp to reach? Your app just sent out 20 emails in 10 mins to my clients and now I can't shut it off. We cannot use whatsapp in corporate environment and you have no other way to get in touch with you guys. Not professional at all to not have an email address or chat other than whatsapp. Please advise how I can shut this down so my customers stop getting all these emails? I keep getting 500 server errors when trying to shut it down myself.

Using app

3 months

Total reviews

10

Average rating

4.2

Developer Reply

Hello, You can always email support@superassistant.io or book a meeting. Both options are available in parallel with WhatsApp. We are looking into this issue closely.

5 / 5 Share

Oct. 29, 2024

I cannot recommend Super VIP Tiers app enough. We had a slight implementation issue, but I judge a company on how they respond to issues. I was impressed that the CEO took the time to chat 1 on 1 to make sure our issue was fully resolved. This level of support is greatly appreciated and should reassure anyone looking for setting up their VIP Tiers.

Store

Minox

Using app

3 days

Total reviews

3

Average rating

5.0

5 / 5 Share

Oct. 28, 2024

Support team and Dev Team are very helpful! One of the the easiest add-on apps that we have used. The app is so powerful and has so many feature that will help us grow our existing business and get new customers!

Using app

11 days

Total reviews

5

Average rating

5.0

5 / 5 Share

Oct. 26, 2024

Support team and Dev Team are very helpful! One of the the easiest add-on apps that we have used. The app is so powerful and has so many feature that will help us grow our existing business and get new customers!

Using app

About 24 hours

Total reviews

12

Average rating

5.0

5 / 5 Share

Oct. 21, 2024

The rewards program is fantastic, and both my customers and I love it. Whenever I encounter any issues, the Super Rewards team always provides a quick and efficient response. Plus, the Super Rewards app is much more affordable compared to other alternatives.

Using app

4 days

Total reviews

7

Average rating

5.0

3 / 5 Share

Nov. 6, 2024

I wrote a review before because the app was down for hours a couple of days ago, which made it impossible for me to use, and I couldn’t get through to customer support. When they finally replied, they just said, 'It should be fixed by now.' Today, it happened again—hours of downtime. I’ve already moved on to a different app because it feels like this one isn’t very stable. To be fair, they were super helpful during the initial setup, which I appreciated a lot. If only there hadn’t been these system issues, it would’ve been great. Later, I was informed that- during the second outage, my store was the only one affected while everything worked fine for others. I still don’t know why it happened just to my store, and it would’ve been better if they’d looked into it sooner. Plus, it’s not the easiest to reach them quickly, especially during a system outage.

Using app

15 days

Total reviews

2

Average rating

4.5

5 / 5 Share

Oct. 2, 2024

We just started using Super Rewards for our brand for referrals and rewards. The platform is intuitive and has lots of great options. We were having a small issue during setup, and Paresh responded right away! Good support

Using app

4 days

Total reviews

4

Average rating

5.0

5 / 5 Share

Oct. 1, 2024

The only affordable app which has a lot of features too. The migration took a day, but after that it was working smoothly It's really helped our Loyalty customers, and we can't imagine not having it going forward!

Using app

3 days

Total reviews

5

Average rating

5.0

5 / 5 Share

Sept. 30, 2024

This app is relevant if you want to use a cheap and affordable loyalty program in your Shopify store. I needed help a few times, and their support was very responsive. So I recommend this app !

Using app

1 day

Total reviews

5

Average rating

5.0

5 / 5 Share

Sept. 28, 2024

The app is great - there is a lot to offer even with the free plan as compared to other loyalty apps. Paresh is very good with the support.

Store

Ornate

Using app

About 13 hours

Total reviews

7

Average rating

5.0

5 / 5 Share

Sept. 26, 2024

I was previously using Smile.io, but the pricing was becoming too much for my small store. Then I found this rewards and loyalty app and it offers all the same features like points, referrals, and VIP tiers at a such a lower price! The customer support is also great—they even offered a personal demo to help set everything up. If you’re looking for an affordable alternative with amazing support, this is the app for you!

Using app

About 7 hours

Total reviews

5

Average rating

5.0

5 / 5 Share

July 10, 2024

So far so good. Seems quite clear and in depth, so looking forward to implementing it into my store. Had a few questions to ask and a lovely member Paresh helped in swift time. Straight to the point and polite!

Using app

2 days

Total reviews

1

Average rating

5.0

5 / 5 Share

June 29, 2024

Wow! I can't stop raving about the Super Rewards & Loyalty Shopify app! It's been a game-changer for our business. Not only does it work seamlessly, but it's also incredibly user-friendly. I have to give a huge shoutout to Paresh and Uddhav from the Super Rewards tech team. Their support has been invaluable in helping us set up and optimize our loyalty program. Whenever we've had questions or needed assistance, they've been there with prompt and friendly support, guiding us every step of the way. Their expertise and dedication have truly made a difference for our business, and we couldn't be more grateful.

Store

My Store

Using app

4 days

5 / 5 Share

June 27, 2024

I was searching for the right Loyalty Program App for my shopify store... this is the best I've seen in terms of pricing, offers and especially customer service. After installing the app, I had some immediate questions and I got them answered immediately by Paresh. My Loyalty program is up and running within minutes!! Thank you so much!!

Using app

3 days

Total reviews

2

Average rating

5.0

5 / 5 Share

June 26, 2024

The app IT team updated API keys for klaviyo integration, which was helpful and necessary. They are responsive on Whatsapp as well, which makes the process accessible. Thank you

Using app

About 1 year

Total reviews

1

Average rating

5.0

5 / 5 Share

June 20, 2024

vraiment pratique

Using app

13 minutes

Total reviews

2

Average rating

3.0

5 / 5 Share

June 20, 2024

Programme simple et efficace Développeur à l'écoute si besoin

Store

Baïmy

Using app

Over 1 year

Total reviews

2

Average rating

5.0

5 / 5 Share

July 3, 2024

Edit: The app is working well now. The developers have been in communication with me to fix all the bugs. I am happy with the app at this time. This app isn’t consistent. My customers are constantly asking me why they don’t have their points. I’ll email the company and get NO HELP OR ANSWERS. I want to switch to a new points program and to do so I need to spend the $99 to export my customers, but have to wait until the free trial is up to do so, no way to expedite the process. The company emails me back about a meeting but when I email questions, again, no response. I have customers with no points still and can’t find out why. Do yourself a favor and do not get this points program!

Using app

Over 1 year

Total reviews

2

Average rating

5.0

1 / 5 Share

Nov. 13, 2023

Terrible. I just uninstall the apps but it still charge to me.

Store

ru9vn

Using app

29 days

Total reviews

3

Average rating

3.7

Developer Reply

Hello, I have checked this and you installed the app on October 3rd and then uninstalled it on November 1st. This is almost a month of usage on the Growth Plan and hence you have been charged. But I understand that you are not happy with the service and we can refund you the right amount. Please contact me directly on paresh@superassistant.io

5 / 5 Share

Sept. 14, 2023

Paresh was very helpful with setting up the app on my site , really professional and I'm looking forward to working with him in the future.

Using app

About 24 hours

Total reviews

1

Average rating

5.0