Adwisely Google Ads & Meta Ads for Shopify

Adwisely Google Ads & Meta Ads

AI Google Ads, Meta Ads & Facebook Ads — managed...
Rating
4.4
Feedback
191
Reviews
Chart
#4,974
Shopify

All reviews

5 / 5 Share
Oct. 22, 2017

This is by far the most powerful app we use. We've seen ROI's of upto x14. Worth every penny. Thanks

Store Using app Total reviews Average rating
Darkcircleclothing 10 months 1 5.0
5 / 5 Share
Sept. 29, 2017

One of the best retargetting apps on the market

Store Using app Total reviews Average rating
Bohten Almost 2 years 1 5.0
5 / 5 Share
Sept. 20, 2017

This is the only app which has generated sales for us. I ran a campaign and forgot about it. It keeps generating sales. And they are all high valued customers. Thanks a lot for coming up with this app

Store Using app Total reviews Average rating
Berrylush 6 days 9 4.6
1 / 5 Share
Aug. 23, 2017

Money spent, no sales and you can never tell whether the stats is real.

Store Using app Total reviews Average rating
Neomarcus About 2 months 4 2.8
Developer Reply

Thank you for your feedback. Customer Success Team at RetargetApp is always ready to analyze your campaign and provide suggestions for getting even more sales. Our recent updates allow you to get an even higher ROAS due to smarter cost control. To ensure absolute transparency, we created an improved version of RetargetApp where you can access your campaign stats directly in Ads Manager. We will be happy if you give the new RetargetApp a try and share your thoughts on the app with us at [email protected]. Alex from RetargetApp

5 / 5 Share
June 23, 2017

It is a very useful app and not from the first but from the second week I saw an improvement in orders. I warmly recommend this app.

Store Using app Total reviews Average rating
Carlabrillantiro 3 months 2 5.0
5 / 5 Share
June 1, 2017

Ridiculously good ROI! I've only installed this app in the last month, and it's already generated over $1500 of revenue from about $40 of targeted campaigns. I'll switching of some of my ongoing Facebook ads to push more through Retarget. Excellent spend of my marketing dollars.

Store Using app Total reviews Average rating
Piper Magic 29 days 9 3.6
3 / 5 Share
June 1, 2017

We have used this app for several years and LOVED it—nothing sketchy has ever happened—however as below comments mentioned, we also received a random $9000 charge on May 31. Fortunately it was refunded within a few hours, before we had even reached out. Hoping they address this issue—and double hoping it was a one-time error that has been eliminated.

Store Using app Total reviews Average rating
Buti Over 1 year 2 4.0
Developer Reply

First of all, I would like to say that we at RetargetApp really appreciated your loyalty and would like to apologize for the problem you had experienced. Indeed, it was a one-time issue, and it won't happen again as we have significantly improved our app since then. In a new version of RetargetApp, you are billed directly by Facebook and Shopify. Moreover, you can check your ads performance directly in Ads Manager. If you would like to try the new RetargetApp, please, let me know - I will personally help you upgrade. Alex from RetargetApp

1 / 5 Share
June 1, 2017

Company charged my card $5,500. Does anyone have a customer contact number? What did you do to get it resolved?

Store Using app Total reviews Average rating
Hawkeye Dash Cam Over 1 year 3 3.7
Developer Reply

Hello. Alex here from RetargetApp. I would like to personally apologize for the issue which occurred that day and for all the inconveniences you may have experienced. This transaction was fully refunded to your account the same day it was charged. Moreover, we have updated our app to ensure that this issue will never happen again - now you are billed directly by Facebook and Shopify. We would love to tell you more about other new app features and to offer you a free trial to give our app another try. I would also like to note that you can contact us via in-app chat or at [email protected] regarding any questions or app-related issues. We are always happy to help.

1 / 5 Share
May 31, 2017

WARNING! These guys tried to charge my credit card over $7,000 for a $20 a day campaign that was fully paid up

Store Using app Total reviews Average rating
Thebrotherscut About 1 year 3 3.7
Developer Reply

Hello! Alex here, from RetargetApp. A year ago our system overcharged your card due to data malfunction. A refund of the incorrect transaction was made immediately, however, I would like to take this opportunity to once again apologize for what happened that day. Since then, we have been working hard to make the app error-proof and more suitable for your needs. That’s how we ended up creating a new, improved version of RetargetApp, where you are now billed directly by Facebook and Shopify. We’ve also added a possibility of 24/7 access to your campaign stats in Ads Manager and many other cool upgrades. If you would like to give new RetargetApp a try, please, let me know - I will gladly help you upgrade.

2 / 5 Share
June 19, 2019

has become very expensive with latest update so higher ad costs and less sales not sure what has gone wrong with latest update seems like they scatter gun impressions across alot different networks

Store Using app Total reviews Average rating
Endurancetreadmills Over 2 years 4 4.3
1 / 5 Share
May 3, 2017

Nobody get back to you ,Trying to contact app developer no answer and not working.

Store Using app Total reviews Average rating
Anastasia Boutique 27 days 10 2.6
Developer Reply

Hello! Alex here, from RetargetApp. We want to extend our sincerest apologies concerning the issue that you have faced. We pride ourselves in maintaining the highest quality standards for our customers. We hope you will give us an opportunity to discuss this further with you. Please, message me at [email protected].

5 / 5 Share
May 3, 2017

Very happy with this app. Working great!

Store Using app Total reviews Average rating
Superconscious 2 months 2 5.0
5 / 5 Share
Feb. 17, 2017

The more you store offers the better you will do. The app shows impressions to people who have already browsed your store. The sales channel has been verified by several sources and RetargetApp is to credit for the Facebook sales.

Store Using app Total reviews Average rating
Stretch Is Comfort 5 months 9 5.0
5 / 5 Share
Feb. 13, 2017

Wish I would have installed this app a long time ago. This is by far my favorite app to use for my stores. It's easy to use, simplifies remarketing, best of all has an awesome ROI. So far I have spent $6596 and have made $32,460. If you're not yet using it, give it a try, You got nothing to lose!

Store Using app Total reviews Average rating
Modern Baby Photography 4 months 1 5.0
5 / 5 Share
Dec. 23, 2016

I was skeptical but I actually make 10$ for every dollar I invest! If you have enough traffic this app can really help. Only drawback is I need a different app for Google remarketing, if that's ever solved I'll triple my budget. Asaf Rauch, founder Baristaswag.com

Store Using app Total reviews Average rating
Barista Swag 2 months 13 4.9
5 / 5 Share
Nov. 20, 2016

Simple to implement and it definitely has been cost effective for us. We focused only on the facebook implementation for best results. Highly recommend it.

Store Using app Total reviews Average rating
Boomerangs Com 7 months 2 5.0
5 / 5 Share
Nov. 8, 2016

I cant imagine if there is other app in whole AppStore which brings better results. 14x ROI :) Pavlo, Daria, Eugene, Alex and all of the team - You do really good job. Thanks god I found you :) Cheeers from Fresheees Marek, co-founder

Store Using app Total reviews Average rating
Kulaushop Sk About 1 year 10 4.7
5 / 5 Share
Sept. 12, 2016

This app is a MUST! It is so simple to install, and we started seeing results instantly. Minimal to no effort required, it just works in the background, and the results are incredible.

Store Using app Total reviews Average rating
Lost Lover 3 months 5 5.0
5 / 5 Share
Aug. 2, 2016

Great app to get back in front of people that have been to your site. It is just one of those set it and forget it things that keeps on working and bringing in the sales.

Store Using app Total reviews Average rating
Happy Feet 3 6 months 2 5.0
5 / 5 Share
July 26, 2016

Extremely simple and easy to use app, you don't really need to be technical at all. If you want to get introduced to retargeting and try it out, this is the best way to get started. You can't access full reports instantly, however you can get them from support quite quickly. We're on the other side of the pond which is the only reason we wait a bit longer. Highly recommend this either way!

Store Using app Total reviews Average rating
Pretty Dog 2 3 months 4 5.0
Previous Page 7 of 8 Next

Sign up to receive AppNavigator updates

Find out when we add keyword-monitoring, review RSS feeds and more.