Avada AI SEO Image Optimizer
All reviews
Exceptional service and an intuitive app. Although I encountered an issue initially, Ricky provided outstanding support, meticulously resolving every detail. This app is a worthwhile investment. Highly recommended.
Thank you so much for your wonderful review! We're thrilled to hear you found our app intuitive and our service exceptional. We're glad Ricky could provide outstanding support and resolve your issue. Your recommendation means a lot to us! 😊
quick and fast, Emily and William are supportive staff
We appreciate your positive feedback and are glad to know you found our service quick and efficient. Emily and William are pleased to hear that their support was helpful. If you need further assistance, please don't hesitate to contact us! 👍
Thank you so much for your kind review! If you need anything else, we're here to help! 😊
Greta and fast service, Audrey was very helpful.
Thank you so much for your kind words! We're thrilled to hear you found our service great and fast. Audrey is happy to know she was able to help. If you need anything else, we're here for you! 😊
EXCELENTE gestión de Pamela, me ayudo a solventar y guiarme en todas mis dudas!
Agradecemos mucho tu reseña excelente. Nos complace saber que Tiana y William pudieron ayudarte y guiarte con todas tus dudas. Si necesitas asistencia adicional, no dudes en contactarnos. 👍
Great customer service. Thanks to Audrey.
Thank you for your positive feedback! We're pleased to hear you found our service great and fast. Audrey is delighted to have been helpful. Please don't hesitate to reach out if you need further assistance! 👍
I've been using Avada for my website and have seen a noticeable improvement in search rankings. Thanks to Tony's expertise, he managed to fix errors on my website, and the SEO features are robust and easy to use. Highly recommend it.
We're so glad to hear that Avada has helped improve your search rankings! Tony appreciates your kind words about his expertise. It's great to know you find the SEO features user-friendly and effective. Thank you for the high recommendation! 🌟
Had some critical SEO issue which I had to contact support to help resolve. I was connected with Mia who quickly addressed my issues. Their support is friendly, quick to respond, and right to the point. Highly recommend this app!
i am trying now but the assistance was good
Since integrating the AVADA SEO Suite into our Shopify store, our SEO scores and loading speed have improved noticeably. The app offers a wide range of functions - from automatic meta tags and structured data to image optimization and redirects. The integrated SEO scanner, which gives us clear recommendations for action, is particularly helpful. The user interface is intuitively designed so that even beginners can quickly get to grips with it. Support responds promptly and competently. For us, AVADA is a real game changer when it comes to SEO on Shopify.
We gave a test to this solution for over 3 months and we strongly suggest NOT to use it on your site. Their support is super unreliable , they assign non qualified people whom only waste your time with useless questions and issues are forgotten by their dev team unless you bring it to their teams attention every day. Even in that case there are many times their team can't fix the issue. The slution claims to do many things, but if you actually check things majority is not working;. Meta replacements - broken and none functional. Instant page - not correct at all and a marketing lie Worst of all is , they implement functions and enable those functions default. When you try to disable those functions, you are presented with an option to upgrade to Enterprise package. Best of it , those functions are causing major issues on your site and you are stucked in a loop. Forced to pay for a better package just to fix a bug on your site. Do yourself a favour and stay away from this app
Hello Dutch Natural Healing Team, Thank you for your honest feedback, and we sincerely apologize for the frustrations you have experienced. We take your concerns seriously and would like to address each point to clarify and resolve the issues encountered. 1. Support and issue resolution: Our records show that all issues you raised were addressed within 24 hours. Unfortunately, it seems updates did not reach you due to email miscommunication. We use the store owner's default email from the live chat, and we were not aware that you did not have access to this email. We apologize for this oversight and have taken steps to ensure we communicate through the correct channels moving forward. 2. Default function activation and upgrades: We want to clarify that our intention is never to force upgrades by creating technical issues. Our operation aligns with Shopify's standards, and we never meant to trick our users. The issue you experienced with a specific feature being enabled was a system error, and we are currently reviewing our processes to prevent such incidents. We apologize for any inconvenience this has caused. We have since disabled the problematic feature, and we are pleased to hear that your site's functionality has been restored. 3. Meta Replacements: We noticed that the meta tag rule you created did not include the necessary conditions for it to function. This is likely why you experienced issues. We have detailed documentation on setting up these rules properly here: https://docs.avada.io/seo-suite-help-center/search-appearance/meta-tags/meta-tags-rule. If you need any assistance regarding this, we are more than willing to assist. 4. Instant Page Feature: We take your feedback regarding the instant page feature seriously and would like to address your concerns directly. It's important to us that our features deliver real value, and we assure you that the development of each feature involves extensive research, development, and rigorous testing. Additionally, all our features undergo strict Shopify review processes before being made available to our customers. If there were any discrepancies with the functionality as you've mentioned, it would have been flagged by Shopify's quality assurance. We are committed to transparency and are more than willing to demonstrate the effectiveness of this feature to you. Please let us know how we can assist further in this matter. We appreciate you bringing these matters to our attention, and we are committed to ensuring they are resolved to your satisfaction. Best regards, Esther - Customer Success Lead
There are tons of features and excellent overall support! Judy and Toby went above and beyond to assist with the performance improvement! Thank you so much!
very good support.. very helpful app..
this is a great app, and the staff is awesome. Ricky went out of his way to help resolve all my questions and concerns immediately.
Working my way through the app and learning more and more about SEO as I do so, I have also been getting help from Ricky with some of the trickier things I need to do. So far so good!
Its going good. Regards, Ansu
I really love this APP! Super convenient! Thank you Tiana and Nikita for your prompt response to my needs and for your technical solutions! The reply speed is really fast! Great team!!
Muito bom o aplicativo e o suporte é rápido e conseguiu resolver uma dúvida de forma muito claro. A atendente Judy foi muito prestativa.
Great service willing to help
Sign up to receive AppNavigator updates
Find out when we add keyword-monitoring, review RSS feeds and more.