BF Size Chart & Size Guide for Shopify

BF Size Chart & Size Guide

Easily create Size Chart, Size Guide & Tables + Reduce...
Rating
4.7
Feedback
137
Reviews
Chart
#620
Shopify

All reviews

5 / 5 Share
April 5, 2024

Store Using app Total reviews Average rating
Supernerds 2 months 11 5.0
Developer Reply

Thank you for the review. Let us know if there is anything we can help you with.

5 / 5 Share
March 18, 2024

The app works perfectly for my dog products and women's fashion company. Customer service is top notch and they provided me the code and help to personalize the placement and styling. Thank you!

Store Using app Total reviews Average rating
Aria the Fox 9 months 5 5.0
5 / 5 Share
March 7, 2024

All good

Store Using app Total reviews Average rating
Natural Man 15 days 1 5.0
5 / 5 Share
Nov. 1, 2023

Great application that allows us to clearly and simply display a clear and well-made size guide, everything is there! Top-notch customer service, Jon and Martin are very attentive, responsive, and very professional. I highly recommend!

Store Using app Total reviews Average rating
Melopy 14 days 3 5.0
5 / 5 Share
May 31, 2023

This app works great, and is very flexible. Easy to setup and use, plus the support is fast and professional. Highly recommended!

Store Using app Total reviews Average rating
Muotitassu 8 months 27 4.9
5 / 5 Share
April 5, 2023

Great app that is simple and easy to use. Looks good on mobile which is the main reason we went with BF Size Charts. Helpful support that are prompt in responding to any issues or customising requests.

Store Using app Total reviews Average rating
Deus Ex Machina Australia About 2 months 1 5.0
Developer Reply

Thank you so much for the review and for being a valued customer of BF Size Charts. We are dedicated to making the best app possible and providing support for our customers as quickly as possible. We continue to update our app to make improvements for all our customers. Thank you again for your review. Jon Relentless Apps

5 / 5 Share
March 23, 2023

Quick reply and good help. Needed assistance and got a reply in just a few hours. Keep up the great job.

Store Using app Total reviews Average rating
Donelli About 2 years 6 4.3
1 / 5 Share
March 11, 2023

Worst app ever. Do not download! It will ruin your shop rendering it completely useless. You will loose orders and your ads budget too. They take alot of time to reply even when your business is stopped because of their app Don't download!!!!

Store Using app Total reviews Average rating
Radikal Homes 3 months 9 4.1
Developer Reply

Merchant had an issue with a different app of ours, Variant Option Product Options. We fixed the issue within 3 hours but the merchant was still angry and wanted to leave a negative review for BF Size Charts even though they didn't have any issues with the app.

5 / 5 Share
Feb. 22, 2023

I had a problem and they sent the solution right away. I would recommend this app a 1000 times to anyone that needs a size chart.

Store Using app Total reviews Average rating
Rogers Pearson 2 days 4 5.0
5 / 5 Share
Aug. 26, 2022

This is my favorite feature to add to the website in the last couple of months. Read quite a no of reviews before I decided on this and have zero regrets. I was able to install it without any issues and get it running and I have no coding background because you don't even need to. When I ran into a problem, the team was super swift in helping and I'm 100% happy and comfortable with this app.

Store Using app Total reviews Average rating
Shoepify About 1 month 8 3.5
Developer Reply

Thanks for the review. If you need any more help we are here to assist you.

5 / 5 Share
Aug. 2, 2022

This app is much easier to use compared to all other apps which I really appreciate. The installation and set up was also very user friendly and easy.

Store Using app Total reviews Average rating
Mooncheeks About 1 month 2 4.5
Developer Reply

Thank you for the review :)

5 / 5 Share
July 18, 2022

Very easy to use and install with no coding required. One chart per brand. Worked perfectly from day one. Thank u!

Store Using app Total reviews Average rating
Chicos & Chicas Shoes About 1 month 2 5.0
Developer Reply

Thank you for the review. We have done our best to make an easy-to-use app.

5 / 5 Share
July 7, 2022

Sofar only used the free version - from my perspective it is a good starter app. I LOVE that you can show size chart explanation on top and below.

Store Using app Total reviews Average rating
Elgorre About 2 months 5 4.2
1 / 5 Share
June 30, 2022

***SCAM ALERT*** they are making fool with them app. Not recommend. No customer service no response. Size chart automatically disappears after few mins and suffered huge sales loss. Nor recommended.

Store Using app Total reviews Average rating
www.sowears.net About 1 month 2 2.0
Developer Reply

Fixed the issue with the most recent update. Hi Soha, I am sorry you had issues with our app. I emailed you right when I woke up (2 hours after you sent your email) but didn't get a response. Jon Relentless Apps

5 / 5 Share
March 10, 2022

support was fast and helpful ! looks great on product page and is very easy to use! great for general size charts and custom

Store Using app Total reviews Average rating
NTK THE BRAND About 1 year 1 5.0
5 / 5 Share
March 9, 2022

I really like it, useful and easy to work and customize I'd really recommend it, if you need sizes you'll be happy with this app.

Store Using app Total reviews Average rating
DAIPROX 15 days 5 5.0
5 / 5 Share
Jan. 19, 2022

This app is easy to use, simple and convenient, and the technicians are also very enthusiastic about helping me solve the problem, recommended.

Store Using app Total reviews Average rating
Summer Mae 2 days 11 5.0
5 / 5 Share
Jan. 1, 2022

I love it its simple to use it very clear application. My customers love it too because its friendly users

Store Using app Total reviews Average rating
Altitude Life About 1 month 5 5.0
5 / 5 Share
Dec. 10, 2021

This app worked great for us. Had a minor issue with the location of the size widget which was swiftly dealt with by the Relentless team! They were very approachable and helpful. Looking forward to continue using this app in our future stores. Thanks team!

Store Using app Total reviews Average rating
Conceited Co. Over 1 year 2 5.0
5 / 5 Share
Nov. 18, 2021

I had an issue with the size chart populating under a wrong collection which cause a lot of confusion for our customers. The Relentless team was very prompt in their response and helpful. They even followed up with me which showed how much they care. The issue was resolved quickly just in time for the holidays to make shopping easier for our customers.

Store Using app Total reviews Average rating
Hyperfly About 2 years 7 4.4
Previous Page 4 of 7 Next

Sign up to receive AppNavigator updates

Find out when we add keyword-monitoring, review RSS feeds and more.