Click & Drop for Shopify

Click & Drop

Streamline shipping to save time and boost business efficiency

Developer
View on App Store

Rating

1.6

feedback

79

Reviews

chart

#1,831

Shopify

Reviews Over Time

App Ranking

Time spent using app

  • Less than an hour
    4%
  • Less than a day
    3%
  • Less than a month
    14%
  • Less than a year
    37%
  • More than a year
    39%

Reviews Summary

The reviews for this Shopify App are overwhelmingly negative, with users reporting issues such as orders not pulling through, inconsistent syncing, disconnecting from Shopify, and lack of support from Royal Mail. Users express frustration with the app's unreliability, time-consuming nature, and inefficiency. Many mention difficulties in getting orders to import, technical issues, and poor customer service. Some users have experienced problems with duty amounts, order dates, and weight discrepancies. Despite a few positive reviews praising the app's functionality and ease of use, the majority of feedback highlights significant flaws and challenges in using the app effectively.

Highlights

Orders not pulling through, syncing issues, disconnecting from Shopify
Lack of support and customer service
Technical issues and inefficiency
Duty amounts, order dates, and weight discrepancies
Positive reviews praising functionality and ease of use

Rating Breakdown

  • 5
    13% (10 ratings)
  • 4
    4% (3 ratings)
  • 3
    3% (2 ratings)
  • 2
    14% (11 ratings)
  • 1
    67% (53 ratings)

Reviews with Text

  • 99% (78)
Review RSS Feed Review RSS Feed

All reviews

2 / 5 Share

May 8, 2026

can't reconnect store after addresses were imported incorrectly. Worked perfectly for a long time, now I can't ship my orders.

Using app

--

Total reviews

2

Average rating

3.5

5 / 5 Share

May 8, 2026

**Edit: Problem resolved! Trying to add another Shopify store to my Click and Drop account, constant errors and support haven't got back to me to try resolve. They suggest silly fixes like try another browser etc. It's a problem on their side and it seems they have a team of 1 developer so any real technical issue will probably take weeks if not months to resolve :(

Store

Wottz

Using app

--

Total reviews

1

Average rating

5.0

1 / 5 Share

April 15, 2026

Was working brilliantly, now doesn't pull orders through from my website despite saying it's connected to my shopify store.

Using app

7 months

Total reviews

1

Average rating

1.0

Developer Reply

Thank you for your review. We can see that several Shopify orders imported in to your Click & Drop account yesterday and the system is operating correctly. So sincere apologies for any inconvenience caused and if you have any further issues please don't hesitate to contact our support team at [email protected]. Regards, The Click & Drop Team.

1 / 5 Share

Feb. 6, 2026

Not pulling through orders anymore. Better off just using Shopify Shipping and buying Royal Mail on there in my view....

Store

DRYSURE

Using app

About 2 years

Total reviews

2

Average rating

3.0

Developer Reply

Thank you for your review. As you will have already noticed we are pleased to report that we have fixed the issue with your account and your shippable Shopify orders are successfully importing in to your Click & Drop again. Sincere apologies for any inconvenience caused and if you have any further issues please contact our support team at [email protected]. Regards, The Click & Drop Team.

1 / 5 Share

Jan. 14, 2026

Exactly what I would expect from Royal Mail - no help, crap app. Absolute joke!

Using app

Over 1 year

Total reviews

2

Average rating

3.0

Developer Reply

Update - Hello again. As you will have already noticed we are pleased to report that we have fixed the issue with your account and your shippable Shopify orders are successfully importing in to your Click & Drop again. Sincere apologies for any inconvenience caused and if you have any further issues please contact our support team at [email protected]. Regards, The Click & Drop Team. ------------------------------------------------------------- Thank you for your review and we are really sorry to hear that you have been having problems with your integration. We have been investigating the integration behaviour on your Click&Drop account and it seems there is a discrepancy between your order product information being provided by Shopify and the information we are expecting to receive. We will continue to investigate to narrow down the exact data issue and if required will contact Shopify for clarification, but please rest assured that we will do what we can to get your integration up and running again as soon as possible, and appreciate your patience in the meantime. Regards, The Click & Drop Team.

All reviews

Sign up to receive AppNavigator updates

Find out when we add keyword-monitoring, review RSS feeds and more