AI ‑ Easy Ads for Facebook Ads for Shopify

AI ‑ Easy Ads for Facebook Ads

Launch a Facebook & Instagram Ads Funnel That Converts

Rating

4.2

feedback

318

Reviews

chart

#2,564

Shopify

Reviews Over Time

App Ranking

Time spent using app

  • Less than an hour
    2%
  • Less than a day
    17%
  • Less than a month
    55%
  • Less than a year
    24%
  • More than a year
    1%

Reviews Summary

The reviews for the Easy Ads Shopify App are mixed, with both positive and negative feedback from users. Positive aspects include the app's ease of use, helpful customer support, and the ability to see improvements in sales and ad performance. Users appreciate the fast setup process, automated funnel that generates retargeting sales, and the support team's guidance on improving overall store performance. However, negative reviews highlight issues such as the app not delivering as promised, charging users even after uninstallation, lack of results, and poor customer service. Some users felt that the app overpromised and underdelivered, leading to frustration and disappointment.

Highlights

Ease of use, helpful customer support, improvements in sales and ad performance
Fast setup process, automated funnel for retargeting sales, guidance on store performance
App not delivering as promised, charging users after uninstallation, lack of results
Poor customer service, overpromising and underdelivering, frustration and disappointment

Rating Breakdown

  • 5
    75% (237 ratings)
  • 4
    4% (12 ratings)
  • 3
    2% (7 ratings)
  • 2
    2% (7 ratings)
  • 1
    17% (54 ratings)

Reviews with Text

  • 93% (295)
Review RSS Feed Review RSS Feed

All reviews

1 / 5 Share

May 11, 2026

Not what they advertise it. They have no idea of how indian markets perfor, How our sector works. Just waste of funds and nothinng

Using app

17 days

Total reviews

1

Average rating

1.0

5 / 5 Share

April 29, 2026

I don't have hours to spend in the Meta Ads Manager, and this app makes the setup incredibly fast. The automated funnel actually works—I saw my first retargeting sales within a week. Highly recommend if you’re overwhelmed by the technical side of Facebook ads.

Store

Baggbay

Using app

About 3 hours

Total reviews

5

Average rating

5.0

2 / 5 Share

April 25, 2026

It simply doesn’t do what it claims. If you have a large catalog, it only cycles through about six products—and you don’t even get to choose which ones. It feels like the app just promotes whatever it wants. I did make two sales, but the return doesn’t justify the cost. I’m spending more than I’m making, which defeats the entire purpose. Support is just as frustrating. When they can’t answer your questions, they shift the blame to your store—even after you prove them wrong. The final straw was being told to “go watch videos on how to improve your store’s performance.” My store doesn’t have performance issues—the app just doesn’t deliver. At the end of the day, this is a weak product that overpromises and underdelivers.

Using app

About 1 month

Total reviews

1

Average rating

2.0

Developer Reply

Hi Mayhem Haus, Thank you for your feedback and for taking the time to share your experience. We’re really sorry to hear that it didn’t meet your expectations, and we appreciate the opportunity to clarify a few points. Product Selection & Catalog Visibility: Our support team carefully reviewed your ads and shared a video with you showing that your campaigns were running with your full product catalog, not limited to only a few items. The app does not restrict or selectively choose products on its own. Campaign Results & Return on Investment: Based on the data we reviewed together, we suggested focusing on improving your website conversion rate to help strengthen performance. You had 57 clicks but 32 product views, which suggests some users left before the page fully loaded. You also had 7 add-to-carts, 1 initiated checkout, and 2 purchases, indicating some drop-off during checkout that could be optimized. Support Experience: We’re truly sorry if any part of our communication felt unhelpful; that was never our intention. Our goal is always to support you in getting the best possible results. We’re here for you anytime if you’d like us to take another look and help further. Warm regards, Easy Ads for Facebook Ads

1 / 5 Share

April 25, 2026

The app doesn't work and despite uninstalling after 4 days within trial period they still charged which i have asked for a refund. The app creates the campaigns and just spend money, it doesn't know how the paid marketing works.

Store

HXM

Using app

13 days

Total reviews

1

Average rating

1.0

Developer Reply

Hi HXM Thank you for sharing your feedback, and we’re really sorry to hear about your experience. Billing: Kindly note that Shopify handles all billing for Shopify apps, including Easy Ads. We do not have any access whatsoever to your payment information or the ability to charge you directly. All payments, subscriptions, and refunds are managed through Shopify. Refund Request: Our support team has already reached out to you, so we can get in touch and review your case properly. If you are eligible for a refund, we will make sure to guide you through the process and resolve this as quickly as possible. Campaign Experience: We’re sorry to hear the app didn’t meet your expectations. Easy Ads helps automate ad creation, but results depend on your store’s readiness (branding, product pages, and overall conversion setup) as well as your product’s fit with the audience being targeted. Many users with these foundations start seeing results within the first 7 days, but ads alone do not automatically guarantee sales. We truly appreciate your feedback, and we’re here to help make this right for you. Best regards, Easy Ads for Facebook Ads

1 / 5 Share

April 18, 2026

sekava, täynnä piilokuluja.

Using app

About 2 hours

Total reviews

1

Average rating

1.0

Developer Reply

Hi Knotify, Thank you for your feedback. We’re sorry to hear that your experience did not meet your expectations. We would like to clarify that Easy Ads for Facebook Ads does not include any hidden charges. All pricing details and app subscriptions are clearly displayed and fully managed through Shopify’s billing system, ensuring complete transparency for all users. We understand that pricing or billing terms can sometimes be confusing, and if anything is unclear, our team is always available via live chat to explain all charges and assist you immediately. We also have hundreds of users successfully using our app to launch and manage campaigns with no issues, and we are always committed to providing clear and professional support. Please feel free to contact us through live chat or email at [email protected] so we can review your concerns and help resolve them quickly. Best regards, Easy Ads for Facebook Ads

All reviews

Sign up to receive AppNavigator updates

Find out when we add keyword-monitoring, review RSS feeds and more