AI ‑ Easy Ads for Facebook Ads
Launch a Facebook & Instagram Ads Funnel That Converts
Rating
4.2
feedback
318
chart
#2,564
All reviews
May 11, 2026
Not what they advertise it. They have no idea of how indian markets perfor, How our sector works. Just waste of funds and nothinng
April 29, 2026
I don't have hours to spend in the Meta Ads Manager, and this app makes the setup incredibly fast. The automated funnel actually works—I saw my first retargeting sales within a week. Highly recommend if you’re overwhelmed by the technical side of Facebook ads.
April 25, 2026
It simply doesn’t do what it claims. If you have a large catalog, it only cycles through about six products—and you don’t even get to choose which ones. It feels like the app just promotes whatever it wants. I did make two sales, but the return doesn’t justify the cost. I’m spending more than I’m making, which defeats the entire purpose. Support is just as frustrating. When they can’t answer your questions, they shift the blame to your store—even after you prove them wrong. The final straw was being told to “go watch videos on how to improve your store’s performance.” My store doesn’t have performance issues—the app just doesn’t deliver. At the end of the day, this is a weak product that overpromises and underdelivers.
Hi Mayhem Haus, Thank you for your feedback and for taking the time to share your experience. We’re really sorry to hear that it didn’t meet your expectations, and we appreciate the opportunity to clarify a few points. Product Selection & Catalog Visibility: Our support team carefully reviewed your ads and shared a video with you showing that your campaigns were running with your full product catalog, not limited to only a few items. The app does not restrict or selectively choose products on its own. Campaign Results & Return on Investment: Based on the data we reviewed together, we suggested focusing on improving your website conversion rate to help strengthen performance. You had 57 clicks but 32 product views, which suggests some users left before the page fully loaded. You also had 7 add-to-carts, 1 initiated checkout, and 2 purchases, indicating some drop-off during checkout that could be optimized. Support Experience: We’re truly sorry if any part of our communication felt unhelpful; that was never our intention. Our goal is always to support you in getting the best possible results. We’re here for you anytime if you’d like us to take another look and help further. Warm regards, Easy Ads for Facebook Ads
April 25, 2026
The app doesn't work and despite uninstalling after 4 days within trial period they still charged which i have asked for a refund. The app creates the campaigns and just spend money, it doesn't know how the paid marketing works.
Hi HXM Thank you for sharing your feedback, and we’re really sorry to hear about your experience. Billing: Kindly note that Shopify handles all billing for Shopify apps, including Easy Ads. We do not have any access whatsoever to your payment information or the ability to charge you directly. All payments, subscriptions, and refunds are managed through Shopify. Refund Request: Our support team has already reached out to you, so we can get in touch and review your case properly. If you are eligible for a refund, we will make sure to guide you through the process and resolve this as quickly as possible. Campaign Experience: We’re sorry to hear the app didn’t meet your expectations. Easy Ads helps automate ad creation, but results depend on your store’s readiness (branding, product pages, and overall conversion setup) as well as your product’s fit with the audience being targeted. Many users with these foundations start seeing results within the first 7 days, but ads alone do not automatically guarantee sales. We truly appreciate your feedback, and we’re here to help make this right for you. Best regards, Easy Ads for Facebook Ads
April 18, 2026
sekava, täynnä piilokuluja.
Hi Knotify, Thank you for your feedback. We’re sorry to hear that your experience did not meet your expectations. We would like to clarify that Easy Ads for Facebook Ads does not include any hidden charges. All pricing details and app subscriptions are clearly displayed and fully managed through Shopify’s billing system, ensuring complete transparency for all users. We understand that pricing or billing terms can sometimes be confusing, and if anything is unclear, our team is always available via live chat to explain all charges and assist you immediately. We also have hundreds of users successfully using our app to launch and manage campaigns with no issues, and we are always committed to providing clear and professional support. Please feel free to contact us through live chat or email at [email protected] so we can review your concerns and help resolve them quickly. Best regards, Easy Ads for Facebook Ads
May 1, 2026
the worst experience i have ever had no adds activated or worked i just waited then you charged me recuuring for what this 20 $ for not doing any thing and i tried to reach you people no body helps i need my full refund and i am sorry to find this app just a waste of time i will never recommend it to any one and no refund till now full ignorance for me un professional wat to deal with your problems no respect no help ... i donot encourage anybody to go with this app actually it didnot work with me no ads then i found them charged me then i asked for refund they said we will refund you then they ignored my at all no response no refund i didnot get any thing just wasting my money and my time so you know as app developer you have many problems but you ignore us ... very very bad experience
Hi Buyby, Thank you for your feedback. We’re sorry to hear that your experience did not meet your expectations, and we’d like to clarify a few important points. Billing: All app charges and subscriptions are fully managed by Shopify. Easy Ads does not have direct access to charge users independently, as billing for third-party apps is handled exclusively through Shopify. App Performance: We currently have hundreds of users successfully using our app to launch and manage their advertising campaigns without issues. If you experienced any confusion or technical difficulties, our team is available via our live chat to guide you step by step and ensure your ads are launched successfully. Communication: We would also like to clarify that your messages were not ignored. Our team contacted you multiple times via email and is still awaiting your response so we can investigate and resolve your issue. We’re here to help and want to ensure everything is resolved fairly and professionally. Please check your inbox and reply to our messages so we can assist you as quickly as possible. Best regards, Easy Ads for Facebook Ads
April 28, 2026
Easy Ads makes my life easy and has also saved me thousands in digital marketing consulting fees and saves me a lot of time. I'd recommend to any online store owner who's still starting out. Their professional marketing team even contacts you to advise on your ads and do site audits of your store to see where you can improve in order to make your ads deliver even better.
April 4, 2026
Very great app when you know you have been struggling with Ads. I would recommend to anyone, great indeed.
March 31, 2026
not every app is for everyone, i could work out it myself i'm not the tech expert. but one thing i loved was the support team help in getting my refund back which was charged. love the support i will definitely try to come back once i learn more about the app and how to work it out thanks again
March 12, 2026
Feb. 28, 2026
Feb. 19, 2026
tres facile comme demarche je la recommande fortement maintenant on attend les résultats
Feb. 10, 2026
From Loom of the Hills The customer care service from Easy Ads has been very helpful and supportive. The team responded quickly and explained everything clearly, which made the process smooth for us. Good service and reliable support. Highly appreciated.
Feb. 9, 2026
I’m genuinely not exaggerating when I say this: Easy Ads has made a real difference for my store. I’ve already started seeing better results and actual sales growth. What truly sets them apart is their support. I’ve never dealt with a team this patient and helpful. They don’t just explain how the app works — they go much further. They helped me improve my store overall, from pricing and promotions to layout and general strategy. It honestly feels like I hired a full team rather than just installed an app. I finally feel supported, and no matter how many questions I asked (even the obvious ones), they were always kind, responsive, and encouraging. Highly recommended.
Jan. 28, 2026
Un service client hors norme : Ouissal est tout simplement incroyable ! Je tiens à partager mon expérience exceptionnelle avec EasyAds, et plus particulièrement avec Ouissal. Pour être honnête, je n’ai jamais vu un service client d’une application Shopify se donner autant de mal pour la réussite d'un utilisateur. Ouissal a été extraordinaire : elle s'est connectée directement à mon ordinateur pour prendre le temps de tout vérifier avec moi. Elle m’a accompagné pas à pas, à chaque étape, sans jamais compter ses heures. C’est bien plus qu’un simple support technique, c’est un véritable coaching personnalisé. Ce qui m’a le plus marqué : Une compréhension immédiate : Elle a tout de suite cerné ma niche (Travel Tech) et mes besoins. Elle ne donne pas de conseils génériques ; ses recommandations étaient précises et parfaitement adaptées à mes produits. Une compétence technique rare : Au-delà de sa grande bienveillance, c’est une experte. La communication est fluide, elle comprend tout du premier coup et sait rendre les choses simples. Une disponibilité exemplaire : Nous avons passé un long moment ensemble pour que tout soit parfait. Elle est d'une serviabilité et d'une patience que l'on ne trouve nulle part ailleurs. Grâce à son aide et à son professionnalisme, nous avons lancé notre premier tunnel avec une totale confiance. Après ces quelques jours de tests, je vais sans aucun doute passer à l'abonnement Pro pour en déployer plusieurs autres. Un immense merci à Ouissal pour son engagement et bravo à EasyAds d'avoir une personne aussi compétente et dévouée dans son équipe. Je suis impatient de fêter ma première vente grâce à vous ! >>> Vous pouvez y aller les yeux fermés.
Jan. 26, 2026
I had a very poor experience with EasyAds. The app had persistent errors and was not usable at all. Despite this, I was still charged, and even after uninstalling the app, billing issues remained. I tried contacting the developer via live chat, but received no response. Very disappointing support and lack of accountability. I do not recommend this app.
Hi STITCHWEST, Thank you for taking the time to share your feedback. We strive for a seamless experience, and we’d like to address each of your points in detail: App Errors & Technical Resolution We want to inform you that the persistent error you encountered was immediately escalated to our development team once identified. We are pleased to confirm that the issue was fully resolved. To ensure you were kept in the loop, our team reached out to you via multiple contact channels to provide updates so you could get back to using the app successfully. Billing & Shopify Integration Regarding the charges you mentioned, it is important to clarify that Shopify handles all billing for all apps on their platform, including Easy Ads. We do not have any access whatsoever to your payment information, nor do we have the ability to charge you directly. Refund Process & Support While we don't control the initial billing, we are fully committed to your satisfaction: Refund Eligibility: We can issue a charge reversal or a full refund depending on your specific case and our refund policy. How to Proceed: Please reach out to us via our live chat on our app or website. We would love to immediately review your account and issue a full refund if you are eligible. Our goal is to be as accountable and transparent as possible. We apologize for any delay you experienced in our live chat previously; we are here now and ready to prioritize your request. Thank you again for giving Easy Ads a try and for helping us improve. Best regards, Ouissal Oulad Lghrab Customer Success Specialist | Meta Certified Ad Expert Easy Ads Team