AI ‑ Easy Ads for Facebook Ads for Shopify

AI ‑ Easy Ads for Facebook Ads

Launch a Facebook & Instagram Ads Funnel That Converts
Rating
4.3
Feedback
309
Reviews
Chart
#2,501
Shopify

All reviews

5 / 5 Share
July 6, 2026

I am very satisfied with the customer service I received. The staff were polite, professional, and genuinely helpful. They listened carefully to my concerns and resolved my issue quickly. Throughout the process, they kept me updated and showed a cooperative and customer-friendly attitude. Thank you for providing such excellent service. I will definitely use your services again in the future and highly recommend them to others.

Store Using app Total reviews Average rating
RONGORA SHOP UK 14 days 1 5.0
Developer Reply

Hi RONGORA, Thank you so much for taking the time to share your experience with Easy Ads. I'm delighted to hear that you were satisfied with the support you received. Providing polite, professional, and genuinely helpful assistance is something our team takes great pride in. Thank you as well for your recommendation and for trusting Easy Ads. Knowing that you plan to use our services again is the highest compliment we could receive. We sincerely appreciate your support and wish you continued success with your store and future advertising campaigns. Best regards, Ouissal Oulad Lghrab Customer Success Manager Easy Ads Team

5 / 5 Share
July 3, 2026

Geat Technical support assistance from Ouissal

Store Using app Total reviews Average rating
Trendy Market About 20 hours 4 5.0
1 / 5 Share
July 2, 2026

it is the worst app overall once downloaded can not cancel it

Store Using app Total reviews Average rating
CHAAK DESIGN About 1 hour 1 1.0
Developer Reply

Hi CHAAK DESIGN, Thank you for taking the time to share your feedback. We'd like to clarify that uninstalling the Easy Ads app from your Shopify store automatically cancels the subscription, and there is no separate cancellation process required. We also reached out to you to better understand the issue and help resolve it, but we haven't received a response yet. Our support team is always happy to assist and make sure everything is sorted out as quickly as possible. Best regards, Ouissal Oulad Lghrab Customer Success Specialist Easy Ads Team

3 / 5 Share
July 1, 2026

I would need help I had the aap from my Shopify store but did not run any ad still I have been charged 3838.28 to pay kind request to help with the process of refund it will nice since I did not use any service only installed it would be kind enough of you Tarun me through the process store name is Riverblend

Store Using app Total reviews Average rating
riverblend 14 days 1 3.0
Developer Reply

Hi Riverblend, Thank you for sharing your feedback, and we're sorry for the confusion regarding your subscription. We've contacted you directly and investigated your account. We found that the app remained installed on your Shopify store for more than the 7-day free trial period. As a result, the free trial expired, and the subscription automatically transitioned to the paid plan according to Shopify's billing system. However, we also confirmed that you did not use the app or run any ads. As a one-time exception, we offered you a full charge reversal to ensure you received your money back. We always strive to treat our merchants fairly and understand that billing situations can sometimes be confusing. If you have any further questions or need additional assistance, please don't hesitate to reach out; we're always happy to help. Best regards, Ouissal Oulad Lghrab | Customer Success Specialist Easy Ads Team

5 / 5 Share
June 24, 2026

Yea I really appreciate you about your help that you did and thank you soo much for guiding me step by step all proceeds.

Store Using app Total reviews Average rating
HK Naturals About 1 month 1 5.0
5 / 5 Share
June 23, 2026

I received my first sale after running EasyAds. The setup was simple and easy to understand. It helped me start advertising my products without much technical knowledge. I am still testing and learning, but getting a sale has given me confidence to continue. Looking forward to seeing more results as I optimize my store and ads.

Store Using app Total reviews Average rating
VYRA 3 days 3 5.0
Developer Reply

Hi VYRA, Thank you so much for sharing your experience with Easy Ads. We're thrilled to hear that you received your first sale and that the setup process was simple and easy to follow. One of our main goals is to make online advertising accessible to store owners, even without extensive technical knowledge, so it's great to know Easy Ads helped you get started with confidence. Getting that first sale is an exciting milestone, and we're delighted to have played a part in your journey. As you continue testing, learning, and optimizing your store and campaigns, we hope to help you achieve even more success and grow your business further. Thank you again for your trust and support. We’re excited to be part of your advertising journey and look forward to celebrating many more successes with you. Best regards, Ouissal Oulad Lghrab Customer Success Manager Easy Ads Team

5 / 5 Share
June 23, 2026

Excellent app and top-notch service Managing ad campaigns used to take up so much of my time, but this app makes everything simple and stress-free. The automated setup works flawlessly, and my sales have already seen a great boost. Highly recommended

Store Using app Total reviews Average rating
KGS Store About 12 hours 1 5.0
Developer Reply

Hi KGS Store, Thank you so much for sharing your experience with Easy Ads. We're delighted to hear that Easy Ads has helped simplify your advertising efforts and save you valuable time. Our goal is to make running ad campaigns as easy and stress-free as possible, so it's incredibly rewarding to know that the automated setup has been working seamlessly for you. We're especially excited to hear that you've already seen a boost in sales. Helping merchants achieve real business growth is what motivates our team every day, and your success is the best feedback we could receive. Thank you again for your trust, recommendation, and support. We look forward to continuing to help you grow your business and achieve even greater results in the future. Best regards, Ouissal Oulad Lghrab Customer Success Manager Easy Ads Team

5 / 5 Share
June 23, 2026

Their customer support is very good and supportive.

Store Using app Total reviews Average rating
TECHMOPK 2 months 1 5.0
Developer Reply

Hi TECHMOPK, Thank you so much for your kind words about our customer support team. We're delighted to hear that you found our support helpful and responsive. Providing excellent service and ensuring our users have the assistance they need is one of our top priorities, so your feedback means a lot to us. We truly appreciate your trust in Easy Ads and are grateful to have you as part of our community. If you ever need assistance or have any questions, we're always here to help. Thank you again for your support! Best regards, Ouissal Oulad Lghrab Customer Success Manager Easy Ads Team

5 / 5 Share
June 22, 2026

I would like to express my sincere appreciation for the incredible support I received from Ouissal at Easy Ads. She spent several hours helping me throughout the entire setup process and was extremely patient, professional, and knowledgeable. Every time we had a call, she stayed with me for around 30 minutes or more, guiding me step by step and making sure I understood everything clearly. What impressed me the most was her dedication. She used screen sharing, answered every single question I had, and never made me feel rushed. No matter how many details I asked about, she was always willing to help and find the best solution. As someone launching and managing an online store, having support like this makes a huge difference. Thanks to Ouissal, I was able to set up my campaign properly and feel much more confident moving forward. Excellent customer service, exceptional patience, and a truly helpful attitude. Easy Ads is lucky to have someone like Ouissal on their team.

Store Using app Total reviews Average rating
Leonardé About 8 hours 2 5.0
Developer Reply

Hi Leonardé, Thank you so much for your incredibly kind and thoughtful 5-star review. It was truly a pleasure working with you throughout the setup process, and I'm delighted to hear that the guidance and support helped you feel more confident moving forward with your campaigns. At Easy Ads, we're committed to making advertising as simple and accessible as possible, and providing personalized support is a big part of that mission. I'm glad the screen-sharing sessions, detailed explanations, and step-by-step guidance helped answer your questions and made the process easier for you. Your kind words about the support you received mean a great deal to me. Helping merchants succeed and feel confident with their advertising is one of the most rewarding parts of my role. Thank you again for your trust, patience, and support. I wish you continued success with your online store, and please know that I'm always here if you need any assistance in the future. Best regards, Ouissal Oulad Lghrab Customer Success Manager Easy Ads Team

5 / 5 Share
June 21, 2026

That is a warm, friendly, and professional note to close out a support interaction. It leaves a great lasting impression.

Store Using app Total reviews Average rating
MTIzone 7 days 3 5.0
5 / 5 Share
June 19, 2026

Store Using app Total reviews Average rating
5 / 5 Share
June 19, 2026

Ita amazing its help me to setup quick ads with professional looks. thanks

Store Using app Total reviews Average rating
SeamTech Collection 16 minutes 1 5.0
5 / 5 Share
June 17, 2026

very helpful and guide properly with out any time waste. great communication and problem solving person

Store Using app Total reviews Average rating
Scaffolding Tools 4 months 1 5.0
Developer Reply

Hi Scaffolding Tools, Thank you so much for your wonderful review! I'm delighted to hear that you found the support helpful and that the guidance provided was clear and efficient. Ensuring that our users get the assistance they need without unnecessary delays is something we strive for every day. Your kind words about the communication and problem-solving support are truly appreciated. It was a pleasure assisting you, and I'm glad I could help make your experience with Easy Ads a positive one. Thank you again for your trust and support. I wish you continued success with your business, and I'm always here if you need any assistance in the future. Best regards, Ouissal Oulad Lghrab Customer Success Manager Easy Ads Team

5 / 5 Share
June 16, 2026

Thanks

Store Using app Total reviews Average rating
Jewelry Hnova 5 days 3 5.0
5 / 5 Share
June 13, 2026

Exceptional Support & Fast Resolution! I recently had an issue regarding an unexpected charge under a free trial label and reached out to the Easy Ads support team. I am incredibly impressed with how quickly and professionally they handled my situation. From the very first message, the support agent, Ouissal, was attentive, polite, and eager to assist. They didn't just hide behind automated emails; instead, they immediately offered a quick call and a Google Meet link to investigate the issue in real time. Because of their proactive communication, we resolved the issue in under a few hours. Ouissal successfully processed a $39.95 credit back to my account well before my next billing cycle. It is rare to find an app support team that cares this deeply about its users and acts with such urgency. Highly recommend Easy Ads for both their great product and stellar customer service!

Store Using app Total reviews Average rating
Developer Reply

Hi The Mustard Seed - Faith & Co, Thank you so much for your amazing 5-star review and for taking the time to share your experience with Easy Ads. We’re truly glad to hear that your issue was resolved quickly and that you found our support team responsive, attentive, and proactive throughout the process. Providing fast, clear, and human support is something we take great pride in, so your kind words about your experience with Ouissal truly mean a lot to us. We’re also happy we could resolve the charge issue efficiently and ensure everything was handled before your next billing cycle. Your feedback motivates us to continue delivering the best possible support experience for all our users. Thank you again for your trust and recommendation; we’re grateful to have you with us and wish you continued success with your business. Best regards, Ouissal Oulad Lghrab Customer Success Manager Easy Ads Team

5 / 5 Share
June 9, 2026

I like Easyads, it's very simple to use and the technical team is very responsive.

Store Using app Total reviews Average rating
Éclairage Déco 2 days 4 5.0
Developer Reply

Hi Éclairage Déco, Thank you so much for your amazing 5-star review and for taking the time to share your experience with Easy Ads. We’re truly happy to hear that you find EasyAds simple to use and that our technical team has been very responsive and helpful throughout your experience. Providing clear, fast, and reliable support is something we take great pride in, so your feedback truly means a lot to us. We also really appreciate your kind words about the overall experience with the app. Our goal is always to make things as smooth and effective as possible so merchants can focus on growing their business with confidence. Thank you again for your trust and recommendation. We’re grateful to have you with us and wish you continued success with your business. Best regards, Ouissal Oulad Lghrab Customer Success Manager Easy Ads Team

5 / 5 Share
June 4, 2026

Easy refund, good customer service

Store Using app Total reviews Average rating
HomeNex 21 days 2 4.5
5 / 5 Share
June 3, 2026

bin Begeistert

Store Using app Total reviews Average rating
flohmarkt-deutschland.shop About 2 hours 4 5.0
5 / 5 Share
June 3, 2026

j'aime cette aplication il nous faciliter de vente nos service

Store Using app Total reviews Average rating
Stylish ChiC About 1 hour 1 5.0
3 / 5 Share
June 4, 2026

my experience was very bad but the easyaid support team helped me a lot' especially ouissal she is very proffesional i'm very glad and thankfull to her

Store Using app Total reviews Average rating
RangRaiz 17 days 1 1.0
Previous Page 2 of 16 Next

Sign up to receive AppNavigator updates

Find out when we add keyword-monitoring, review RSS feeds and more.