Estimated Delivery Date ‑ ETA for Shopify

Estimated Delivery Date ‑ ETA

Automate delivery estimate-EDD, Shipping Time with Sidekick AI
Rating
4.9
Feedback
505
Reviews
Chart
#367
Shopify

All reviews

5 / 5 Share
Aug. 24, 2024

Très bonne app qui nous a permis d'indiquer clairement les délais de livraison en fonction des différents transporteurs, fonctionnalité que peu d'apps proposent. Le service client a été très rapide pour m'aider à l'installer et paramétrer, et l'équipe des développeurs a pu faire quelques modifications pour que les boutons soient parfaitement adaptés à notre site.

Store Using app Total reviews Average rating
Chamaye 2 days 23 4.5
Developer Reply

Thank you for the wonderful 5-star review! We're delighted to hear that our app has helped you clearly indicate delivery times and that our customer service and development team were able to assist with installation and customization. Your feedback means a lot to us, and we’re thrilled to know our app is making a positive impact on your site. If you need any further assistance or have more suggestions, please don't hesitate to reach out.

5 / 5 Share
Aug. 24, 2024

Store Using app Total reviews Average rating
Vinai del Borgo 8 months 5 5.0
Developer Reply

Thank you so much for the glowing 5-star review! We're thrilled to hear that you had a great experience with our app and support. If you could share your experience in a few words, it would mean a lot to us and help other potential users understand the benefits of our app. Thank you once again for your support!

5 / 5 Share
Aug. 13, 2024

Great plugin and nice helpful customer service

Store Using app Total reviews Average rating
Kreatív Kollázs 3 days 7 5.0
Developer Reply

Thank you so much for the ⭐⭐⭐⭐⭐ review! We're glad you found the plugin great and our customer service helpful. We're here to support you anytime you need assistance! 😊

5 / 5 Share
Aug. 12, 2024

App is easy to use, support is great.

Store Using app Total reviews Average rating
Chilero.com About 2 hours 3 3.7
Developer Reply

Thank you so much for the 5-star review! 🌟 We're delighted to hear that you find the app easy to use and that our support team has been helpful. If you need any further assistance, we're always here to help! 😊

5 / 5 Share
Aug. 7, 2024

good

Store Using app Total reviews Average rating
Tuxodo 3 months 2 5.0
Developer Reply

Thank you for the ⭐⭐⭐⭐⭐ review! We're glad to hear that you're satisfied with our service. If you ever need any assistance, feel free to reach out. We're here to help! 😊

5 / 5 Share
Aug. 2, 2024

I fully recommend this app, used it for about 2 years. It is very well integrated with Shopify, it doesn't not have errors or causes errors with other apps. It does not slow the shop. I have only good things to say about it, very useful. A bit pricy :) but it also delivers. Good job.

Store Using app Total reviews Average rating
Boemo Almost 2 years 6 5.0
Developer Reply

Thank you so much for your 5-star review! We're thrilled to hear that you've had a great experience with our order delivery date app over the past two years. Your feedback about its seamless integration with Shopify and its reliability means a lot to us. We appreciate your support and understanding regarding the pricing. If you ever have any questions or need further assistance, please feel free to reach out. Good job to you too for running a successful shop!

5 / 5 Share
Aug. 1, 2024

App looking really good. Exactly what I am looking for. Great customer service. Thank you

Store Using app Total reviews Average rating
Bathroom Passion 2 days 8 5.0
Developer Reply

Thank you so much for your 5-star review! We're delighted to hear that our app is exactly what you were looking for and that you had a great experience with our customer service. If you ever need further assistance, please don't hesitate to reach out. Thank you again!

5 / 5 Share
July 30, 2024

Great app and support!

Store Using app Total reviews Average rating
The Joy Box Australia 12 days 2 5.0
Developer Reply

Thank you so much for the 5-star review! We're thrilled to hear that you're enjoying the app and our support. Your positive feedback means a lot to us and motivates us to keep improving. If you ever need anything or have any questions, please don't hesitate to reach out. We're here to help and ensure you have the best experience possible!

5 / 5 Share
June 29, 2024

After testing many other ETA apps I tested Estimated Delivery Date - ETA and this works perfect. So many options, most others have only one option just 3 to 5 days. But as we ship world wide this is no option some counties will be delivered in 1 day other take 10 so other apps are useless. But this one is ideal you can check tons of options, countries, products, etc to set up everything according your needs. And so many options to show the ETA from nice clean text till fully animated and you can choose different views per country. For boring countries simple text and for the happy countries nicely animated. Everything is possible. This is really the best solution out there. Give it a try and be amazed....

Store Using app Total reviews Average rating
Colla Skin About 10 hours 6 4.2
Developer Reply

Thank you so much for your detailed and positive review! We're delighted to hear that Estimated Delivery Date - ETA has met your expectations and provided you with such a customizable and effective solution for your shipping needs worldwide. Your feedback about the variety of options and flexibility in displaying ETAs per country is greatly appreciated. If you have any further questions or need assistance in the future, please feel free to reach out. We're here to help! Best regards, The SetuBridge Team

5 / 5 Share
June 26, 2024

I had some trouble setting up the app but the team was very helpful in helping me set up all the various settings, the app does everything I needed!

Store Using app Total reviews Average rating
Suite Benedict About 5 hours 5 4.8
Developer Reply

Thank you for your 5-star review! We're glad to hear that our team was able to help you set up the app and configure all the settings. It's great to know that the app meets all your needs. If you have any more questions or need further assistance, we're always here to help! Best regards, SetuBridge Team

5 / 5 Share
June 26, 2024

exactly the app i wanted and easy to learn plus very supportive team!

Store Using app Total reviews Average rating
UAE SCOOTERS About 22 hours 2 5.0
Developer Reply

Thank you so much for your 5-star review! We're thrilled to hear that our app is exactly what you wanted and that you found it easy to learn. Our team is always here to support you, and we're glad to know that you had a positive experience with us. Best regards, SetuBridge Team

5 / 5 Share
May 29, 2024

Muy buen servicio por parte de Jay Panchal, muy atento y me resolvió rápido

Store Using app Total reviews Average rating
Abuelo Cómodo Over 1 year 8 5.0
Developer Reply

Thank you for your wonderful 5-star review! We're thrilled to hear about your positive experience with Jay Panchal. Providing attentive and efficient service is always our goal, and we're glad Jay could resolve your issue quickly. We appreciate your feedback and look forward to serving you again in the future!

5 / 5 Share
May 1, 2024

Suggested a missing feature that was crucial for us, however they added the feature the next day.

Store Using app Total reviews Average rating
OutboardCare.com 2 months 1 5.0
Developer Reply

Thank you for your amazing review! We're delighted to hear that we could assist you by implementing the missing feature so promptly. Providing solutions that meet our customers' needs is our top priority, and we're glad we could deliver on that for you. If you have any further suggestions or questions, please feel free to reach out. We're always here to help!

5 / 5 Share
Oct. 11, 2024

Two words do describe the quality of their service: TOP NOTCH! Their support was very quick to answer us and find a tailored solution to our needs.

Store Using app Total reviews Average rating
Power House 6 months 6 5.0
Developer Reply

Thank you so much for your fantastic review! 😊 We're thrilled to hear that you found our service top-notch. Providing tailored solutions to meet your needs is what we strive for, and we're delighted that our support team was able to assist you promptly. If you ever need anything else, don't hesitate to reach out. We're here to help! ✨

5 / 5 Share
April 21, 2024

great APP! I recommend

Store Using app Total reviews Average rating
MOTOR WHEELS CLOTHING 4 days 6 5.0
Developer Reply

Thank you so much for the glowing 5-star review! 😊 We're thrilled to hear that you're enjoying our app and would recommend it. Your support means a lot to us! If you ever need anything else, don't hesitate to reach out. 🌟

5 / 5 Share
April 3, 2024

This app is fantastic, you can customize every detail, the support is very fast and very kind. I recommend it to everyone

Store Using app Total reviews Average rating
Elisendra® About 1 hour 4 5.0
Developer Reply

Hello Elisendra®, Thank you for your wonderful 5-star review! We're delighted to hear that you're enjoying the flexibility of our app and our fast, friendly support. Your recommendation means the world to us! Thanks again for your kind words! Best Regards SetuBrdige Team

2 / 5 Share
March 23, 2024

On the face of it, this looks a nice app, but sadly it doesn't live up to expectations. The setting for the cut-off time simply did not work, no matter what time we entered, and the calculation of working days was equally as bad. For example, we don't ship at the weekends, so we set Sat and Sun as non-working days; we would expect the app to know that we would next ship on Monday for orders placed over the weekend, but here we are on Saturday, and it shows our next despatch day as being Tuesday! We also found some of the app's features difficult to find, so we contacted support for assistance. Two days later, we still haven't heard from them even though our subscription included 'priority' support. As a Shopify user, you kinda get used to apps that don't work straight away and have slow support, but usually, you get a free trial period, so if it isn't for you, you can uninstall it without being out of pocket. Beware, there is no such free trial with this app, the developer is taking your money straight away and you won't get it back. Finally, we are being bombarded with Spam emails about another app from this developer. We never signed up for their marketing emails, so yes, this is Spam.

Store Using app Total reviews Average rating
Diecast Model Centre 1 day 30 4.0
Developer Reply

We apologize for the inconvenience you've experienced. Please reach out to us directly with your concerns, and we'll prioritize resolving the issues you've encountered with the app's functionality and support. We're committed to providing the assistance you need to ensure a better user experience. Additionally, we'll investigate the spam email issue immediately. Your feedback is valuable, and we're dedicated to addressing any misunderstandings or confusion promptly. we ensure a better experience with our app.

5 / 5 Share
March 20, 2024

Helped me quickly with the right info

Store Using app Total reviews Average rating
Stay Tuned About 21 hours 7 5.0
Developer Reply

Thank you for your review! We're glad to hear that we were able to assist you promptly and provide you with the information you needed. If you ever have any more questions or need further assistance, feel free to reach out to us anytime. We're here to help!

5 / 5 Share
July 26, 2025

Wir nutzen die App seit mehreren Wochen und sind absolut begeistert. Die Installation war super einfach und die Benutzeroberfläche ist intuitiv gestaltet – selbst für jemanden ohne technische Vorkenntnisse. Besonders beeindruckt hat uns die Flexibilität: Wir konnten die App genau an unser Design und unsere Bedürfnisse anpassen mit Hilfe von dem genialen Support Team :)

Store Using app Total reviews Average rating
LASTLIFT Over 1 year 8 5.0
Developer Reply

Thank you for your kind words! We're delighted to hear that you had a positive experience with our team and support. If you have any more questions or need assistance in the future, please don't hesitate to reach out. We're always here to help!

5 / 5 Share
Feb. 15, 2024

application installed in a few minutes, and it already works perfectly, very useful and nice widgets

Store Using app Total reviews Average rating
bigeshop 6 months 18 5.0
Developer Reply

Thank you so much for the fantastic 5-star review! We're thrilled to hear that you found our application easy to install, and it's already working seamlessly for you. Your positive feedback about the usefulness and aesthetics of our widgets is truly appreciated. If you ever have any more feedback or if there's anything else we can assist you with, feel free to reach out. We're here to help and enhance your experience further!

Previous Page 20 of 25 Next

Sign up to receive AppNavigator updates

Find out when we add keyword-monitoring, review RSS feeds and more.