Facebook & Instagram for Shopify

Facebook & Instagram

Seamlessly manage your Facebook and Instagram presence
Rating
3.9
Feedback
5,767
Reviews
Chart
#42
Shopify

All reviews

1 / 5 Share
Oct. 5, 2023

When disconnect or connect shopify app or also if install new this app. every time create new shopify product catlog in facebook by this app. why not give option for selection catlog so not create new one

Store Using app Total reviews Average rating
Anaara ethnic Over 1 year 1 1.0
Developer Reply

Hi There! Thank you for taking time to leave a review. We apologize for the inconvenience caused and would like to assist you with a resolution. Please contact our Business Support team via this link: https://help.shopify.com/en/support/topic-select/sales-channels/sell-on-facebook-or-instagram We can follow up with you directly and ensure you have the best possible experience. Thank you, Meta Support

1 / 5 Share
Oct. 10, 2024

AGAIN. IT CONTINUES AGAIN. ONE YEAR LATER. We cannot receive payments from sales channels. Help has been very limited. We will delete channel in the next 24 hours unless resolved.

Store Using app Total reviews Average rating
Developer Reply

Hi There! Thank you for taking time to leave a review. We apologize for the inconvenience caused and would like to assist you with a resolution. Please contact our Business Support team via this link: https://help.shopify.com/en/support/topic-select/sales-channels/sell-on-facebook-or-instagram We can follow up with you directly and ensure you have the best possible experience. Thank you, Meta Support

5 / 5 Share
Sept. 30, 2023

Store Using app Total reviews Average rating
Photo Memory Bracelet 8 months 5 5.0
Developer Reply

Hi There! Thank you for taking time to leave a review and sharing your experience with us. We appreciate hearing from our customers! Thank you, Meta Support

5 / 5 Share
Sept. 27, 2023

Using facebook and instagram has helped my online store tremendously. I would definitely refer current and future business associates.

Store Using app Total reviews Average rating
Imanizpuphub 6 days 4 5.0
Developer Reply

Hi There! Thank you for taking time to leave a review and sharing your experience with us. We appreciate hearing from our customers! Thank you, Meta Support

5 / 5 Share
Sept. 26, 2023

Great, i love it

Store Using app Total reviews Average rating
My Faithbook Store About 3 years 4 5.0
Developer Reply

Hi There! Thank you for taking time to leave a review and sharing your experience with us. We appreciate hearing from our customers! Thank you, Meta Support

1 / 5 Share
Sept. 25, 2023

This app is atrocious. I have orders being made through FB and IG, and they aren't syncing with shopify. I also can't fulfill the orders in FB/IG commerce page because it thinks it's connected to shopify, so the API is blocking fulfillment. The worst is, I had no clue there were orders being made until customers contacted my store. The FB/IG commerce page won't event let me refund the orders because it's waiting shopify to pull them. I disabled the meta channel, but it turned itself back on and caused this cluster. You would think for a billion dollar company, they could get their act right.

Store Using app Total reviews Average rating
Danger Close Apparel Almost 5 years 11 2.1
Developer Reply

Hi There! Thank you for taking time to leave a review. We apologize for the inconvenience caused and would like to assist you with a resolution. Please contact our Business Support team via this link: https://help.shopify.com/en/support/topic-select/sales-channels/sell-on-facebook-or-instagram We can follow up with you directly and ensure you have the best possible experience. Thank you, Meta Support

5 / 5 Share
Sept. 25, 2023

It's very comprehensive, and its store feature helps me a lot in giving more visibility to the brand I'm creating. Also, my ideal customer is on the platform, which allows me to be where my customers are. Without a doubt, it's something I recommend.

Store Using app Total reviews Average rating
Kaind 6 months 2 5.0
Developer Reply

Hi There! Thank you for taking time to leave a review and sharing your experience with us. We appreciate hearing from our customers! Thank you, Meta Support

1 / 5 Share
Sept. 25, 2023

All of a sudden late last week, we can no longer tag our products on Instagram (we can Facebook, but not instagram). Can figure out what changed, and having a horrible time, figuring out what happened and/or who to talk to about this issue.

Store Using app Total reviews Average rating
Kindness and Joy Toys Almost 5 years 2 3.0
Developer Reply

Hi There! Thank you for taking time to leave a review. We apologize for the inconvenience caused and would like to assist you with a resolution. Please contact our Business Support team via this link: https://help.shopify.com/en/support/topic-select/sales-channels/sell-on-facebook-or-instagram We can follow up with you directly and ensure you have the best possible experience. Thank you, [Meta Support].

1 / 5 Share
Sept. 23, 2023

too many challenges setting a business account, it's very frustrating!!!

Store Using app Total reviews Average rating
Fetch Art 2 months 4 2.3
Developer Reply

Hi There! Thank you for taking time to leave a review. We apologize for the inconvenience caused and would like to assist you with a resolution. Please contact our Business Support team via this link: https://help.shopify.com/en/support/topic-select/sales-channels/sell-on-facebook-or-instagram We can follow up with you directly and ensure you have the best possible experience. Thank you, Meta Support

5 / 5 Share
Sept. 21, 2023

Very user friendly. I makes it easier to integrate platforms

Store Using app Total reviews Average rating
KWURAAT About 3 years 2 5.0
Developer Reply

Hi There! Thank you for taking time to leave a review and sharing your experience with us. We appreciate hearing from our customers! Thank you, Meta Support

1 / 5 Share
Sept. 18, 2023

Per mettersi in contatto con l'assistenza devi fare le olimpiadi, assurdo che un Social Network con milioni di utenti non abbia un servizio diretto di assistenza tutto si risolve con paginette inutili che non soluzionano niente. Un elefante burocratico che sputa sul piatto dove mangia, perche' gli utenti sono quelli che gli permettono di esistere. Atteggiamento che non saprei definire bene in che categoria collocarlo, comunque pessimo.

Store Using app Total reviews Average rating
Developer Reply

Ciao! Grazie per aver dedicato del tempo per lasciare una recensione. Vorremmo aiutarti con una risoluzione. Contatta il nostro team di supporto aziendale tramite questo link: https://help.shopify.com/en/support/topic-select/sales-channels/sell-on-facebook-or-instagram Possiamo contattarti direttamente e assicurarci che tu abbia la migliore esperienza possibile. Grazie, [Metasupporto]

5 / 5 Share
Sept. 17, 2023

Store Using app Total reviews Average rating
Elite Styles Boutique Almost 3 years 7 5.0
Developer Reply

Hi There! Thank you for taking time to leave a review and sharing your experience with us. We appreciate hearing from our customers! Thank you, [Meta Support].

1 / 5 Share
Sept. 12, 2023

It gives a constant warning because they closed the Shopping feature, but it is very good to have a single tool for full integration

Store Using app Total reviews Average rating
CENGIZ AKTURK Over 1 year 29 4.3
Developer Reply

Hi There! Thank you for taking time to leave a review. If you need further assistance, please contact our Business Support team via this link: https://help.shopify.com/en/support/topic-select/sales-channels/sell-on-facebook-or-instagram We can follow up with you directly and ensure you have the best possible experience. Thank you, [Meta Support].

1 / 5 Share
Sept. 10, 2023

Store Using app Total reviews Average rating
leliamae Over 3 years 1 1.0
Developer Reply

Hi There! Thank you for taking time to leave a review. Please contact our Business Support team via this link, if you need assistance: https://help.shopify.com/en/support/topic-select/sales-channels/sell-on-facebook-or-instagram We can follow up with you directly and ensure you have the best possible experience. Thank you, [Meta Support].

5 / 5 Share
Sept. 7, 2023

So happy to be integrated with Facebook & Instagram shopping!! Thank you!! Looking forward to connecting with more happy customers, too. :)

Store Using app Total reviews Average rating
Foxy’s Almost 5 years 7 5.0
Developer Reply

Hi There! Thank you for taking time to leave a review and sharing your experience with us. We appreciate hearing from our customers! Thank you, Meta Support

1 / 5 Share
Sept. 6, 2023

After your app update, all previously connected accounts were logged out, and since then, I've been unable to log in. I keep encountering error codes, and the connection with Shopify and your app has been severed. It's still not synchronized, and it's affecting our sales. Please resolve this issue quickly.

Store Using app Total reviews Average rating
Blooming KOCO Almost 3 years 7 4.4
Developer Reply

Hi There! Thank you for taking time to leave a review. We apologize for the inconvenience caused and would like to assist you with a resolution. Please contact our Business Support team via this link, if you can include screenshots of the error(s) you're receiving that will be helpful for us to troubleshoot: https://help.shopify.com/en/support/topic-select/sales-channels/sell-on-facebook-or-instagram We can follow up with you directly and ensure you have the best possible experience. Thank you, [Meta Support].

5 / 5 Share
Sept. 1, 2023

Excellent service. A++++++

Store Using app Total reviews Average rating
Monahan Papers 10 months 1 5.0
Developer Reply

Hi There! Thank you for taking time to leave a review and sharing your experience with us. We appreciate hearing from our customers! Thank you, [Meta Support].

5 / 5 Share
Aug. 30, 2023

AGRADABLE TODO BIEN EXPLICADO.LA ESPERA FUE MUY CORTA. AFORTUNADAMENTE ESTUVE APROBADA ANTES DE 24 HORAS

Store Using app Total reviews Average rating
Developer Reply

¡Hola! Gracias por tomarse el tiempo para dejar una reseña y compartir su experiencia con nosotros. ¡Apreciamos saber de nuestros clientes! Gracias, [Meta soporte].

1 / 5 Share
Sept. 19, 2023

always something not working, looks like developers don't give a damn is it working or not. Not sure how shopify allows it to be here.

Store Using app Total reviews Average rating
NeckAround 5 months 1 1.0
Developer Reply

Hi There! Thank you for taking time to leave a review. We apologize for the inconvenience caused and would like to assist you with a resolution. Please contact our Business Support team via this link: https://help.shopify.com/en/support/topic-select/sales-channels/sell-on-facebook-or-instagram We can follow up with you directly and ensure you have the best possible experience. Thank you, [Meta Support].

1 / 5 Share
Aug. 24, 2023

I don't know what's wrong, I haven't been able to update the sales channel, I also contacted customer service, but it feels very useless. Very annoying.

Store Using app Total reviews Average rating
UNIU 4 months 2 3.0
Developer Reply

Hi There! Thank you for taking time to leave a review. We apologize for the inconvenience caused and would like to assist you with a resolution. Please contact our Business Support team via this link: https://help.shopify.com/en/support/topic-select/sales-channels/sell-on-facebook-or-instagram We can follow up with you directly and ensure you have the best possible experience. Thank you, [Meta Support].

Previous Page 216 of 263 Next

Sign up to receive AppNavigator updates

Find out when we add keyword-monitoring, review RSS feeds and more.