Klaviyo: Email Marketing & SMS for Shopify

Klaviyo: Email Marketing & SMS

Email marketing, SMS, & WhatsApp that turn messages into sales
Rating
4.7
Feedback
3,369
Reviews
Chart
#442
Shopify

All reviews

1 / 5 Share
Sept. 30, 2022

Klavio war mal gut und Kinderfreundlich. Wir nutzen Klaviyo über 5 Jahre. In den letzten 12 Monaten hat wurde der Preis ständig erhöht und Leistungen verringert. Es gibt jetzt eine Begrenzung der zu verschickten E-Mail. Anfrage bei Klyviyo für ein Rabatt wurde frech abgelehnt. Es gibt deutlich bessere und günstigere E-Mail Systeme.

Store Using app Total reviews Average rating
Developer Reply

Hello! Please be on the lookout for a reply from our support team. They're looking into all of your reviews and will be able to help sort things out for you asap. Cheers!

1 / 5 Share
Jan. 31, 2025

They extremely increased their pricing again lately, not a legitimate solution.

Store Using app Total reviews Average rating
Aurora & Co. Almost 4 years 8 2.5
Developer Reply

Hi there! Sorry to hear you're considering other options. Our pricing did increase for a percentage of our customers recently and we realize that's been a shift for several brands as we haven't changed our pricing in over 6 years. Our support team will be in touch soon (if they haven't already been) to get your feedback and see how we can help.

1 / 5 Share
Sept. 12, 2022

They promised a discount but sneakily put an expiration on it while until we found out and the sale person won't respond to your email anymore. This company has no ethical code - garbage Don't believe them for those $20 a month crab, it will reach to thousands of dollars a month quickly and the reports are not accurately. They will combine all the sales into their email sale and make it like it works like magic.. use mailchimp it's simple and straightforward

Store Using app Total reviews Average rating
Nailsjobs by Zurno Over 2 years 4 2.5
1 / 5 Share
Sept. 12, 2022

All Emails deliverance is sent to the SPAM folder contacted support and they said that they can't fix the issue.

Store Using app Total reviews Average rating
Stylysh M 15 days 1 1.0
1 / 5 Share
Aug. 12, 2022

Was simply banned after almost 2 years. I have not received any warning, information or email. My account was simply blocked. I am more than disappointed and have not yet received any explanation or help, but am only referred further and told that it always happens. There are thousands of customers on my website every day and I can no longer work. Very disappointing.

Store Using app Total reviews Average rating
DiamondSmile DACH Almost 3 years 3 3.7
1 / 5 Share
Aug. 9, 2022

So far its been a terrible experience. The setup process is far from 'easy or automated' we have lost about 40,000 subscribers during the setup due to an error message that opt out subscribers. In the setup process is mainly a sales person taking payment and then leaving links for you to read how to do the setup yourself which is far from being easy. We had 40,000 subscribers opting out from an error from Klaviyo which Shopify experts confirmed its on their end but instead of trying to help all the technical experts done is trying to find more reasons why its not their fault. The system has loads of options, but requires to read lots of articles and links which is very hard to do while running a business. The support has an average waiting time of 20-30 minutes (even for urgent stuff). The dedicated person helping Is mainly for 2-3 calls during the first month of the setup which is crazy as there is so much more required. Anyway, far from what's advertised and not really the market premium service provider (but it is the most expansive one).

Store Using app Total reviews Average rating
MoYou London 13 days 10 3.7
Developer Reply

So sorry about your troubles. We want to make sure you get the help you deserve so look for someone reaching out to you very soon to get this looked at. We'd love an opportunity to fix this for you.

1 / 5 Share
July 20, 2022

Siamo fermi da circa 3 settimane perchè non riusciamo ad entrare con il login. Non arriva il messaggio di verifica a 6 cifre via mail, nemmno nello, spam e ho seguito le procedure che il sitema in automatico chiede di fare. l'Assistenza non esiste non c'è nemmeno una chat sul sito per essere supportati. Dicono di mandare una mail ma non risponde mai nessuno. Ad oggi il problema non ci è stato ancora risolto e per colpa vostra siamo bloccati con il lavoro delle newsletter! davvero pessima esperienza.

Store Using app Total reviews Average rating
Pepperina Calzature About 1 year 10 4.4
1 / 5 Share
July 16, 2022

Used this service for a year and a half, then they suddenly realized they don't like adult toy stores. Their Terms of Service have no mention of the adult toy industry. They immediately locked my account, and I can't export my list. I really don't care which email marketing solution to use. They are just as good anyone else, but the way they randomly lock accounts is awful. Stay away, use Omnisend or Privy. Had Omnisend for just as long and never had issues. I'll file chargebacks for the past 6 months. Have fun.

Store Using app Total reviews Average rating
Spartan Lover Over 2 years 2 2.5
Developer Reply

Hi there! Our team would love to help you out but we're having trouble finding any history of an account with this brand name. The type of store you have is not the issue so something else must be going on here and we'd love to get to the bottom of it. Can you send your account details (Klaviyo ID is great if you have it) to [email protected] so we can look into things for you? Thanks in advance!

1 / 5 Share
June 22, 2022

AVOID AT ALL COSTS! POSSIBLE SCAM (read this before using this service) Klaviyo has been nothing but trouble since we've started using it about two years ago. Let's start with emailing. Open rates are horrifically low when emailing our most loyal customers with this service. We were able to triple our open rates immediately by using a different service. My first issue with Klaviyo is poor support. Live chat takes a day or two to respond to simple and urgent requests and email support is appalling. In two years, I've not gotten a single written reply to any questions I've asked. All they do is send you blogs or pre-written responses that do anything but answer your questions. Waiting for simple (real) answers from Klaviyo support is so frustrating and has suspended the email side of my business by days or weeks at a time. Lastly, I could not even cancel this service without issues! YOU CAN NOT CANCEL BILLING FOR YOUR ACCOUNT! You can only 'request' to cancel billing for your account. I 'requested' to cancel billing for my account and was denied for whatever reason and therefore was billed over $550 for the next month. What kind of scam is this? The only way out of this scam was to dispute the charge. I hate disputing charges because of what disputes can do to a business but what was I supposed to do? I asked their support 6 different times to refund me and cancel my account and kept having to wait days for the same pre-written response that kept referring me to a blog. I literally begged over and over for a human to respond to me regarding this issue and they kept sending the same reply to me on how to cancel my account. I've never experienced this type of interaction with a service that costs as much as Klaviyo. I hate disputing charges and would do anything to avoid leaving poor reviews on a service because I understand how hard it is to build a business but these practices aren't safe. Proceed with Klaviyo with caution.

Store Using app Total reviews Average rating
Alex Rome Sound Over 1 year 2 1.5
Developer Reply

Hey there! So sorry to hear about these issues - it's certainly not an experience we want for any of our customers. Our support team noted there are 2 different accounts under your brand name. Can you please email [email protected] with details on which piece of feedback relates to which account so we can dig in and support you here? Much appreciated!

1 / 5 Share
June 13, 2022

Ich komme mit einigen Dingen nicht zurecht, Live Chat gibt es nur bei kostenpflichtigen Plänen, auf Support E Mails wird leider nicht geantwortet. Nun wollte ich einen kostenpflichtigen Plan abschließen, leider wird meine Kreditkarte aus welchen Gründen auch immer, nicht akzeptiert und meine VAT ID ist angeblich ungültig. Das war es dann wohl mit Klaviyo, schade, der Umfang der App ist sicher toll, aber ohne Support für mich nicht umsetzbar.

Store Using app Total reviews Average rating
Pomppa Shop Deutschland 3 days 11 4.3
1 / 5 Share
May 23, 2022

every time you contact the chat it is 8 hours, and they are not fully trained and don't have an answer to any technical issue so you have to close and start a new chat hopping you'll get somebody else! no tel support.

Store Using app Total reviews Average rating
iLevel Lab About 3 years 21 2.0
Developer Reply

Hi there, thanks for reaching out. Apologies about our chat wait times, we're working to get those reduced across the board. I checked in with our support team and see we've resolved your chat queries and/or escalated as needed but I'm going to have someone from our growth team reach out and see how we can continue to help. Keep an eye out for a message from us!

1 / 5 Share
April 29, 2022

I've tried several platforms and this one offered to do so much more with regard to segmentation that I decided to switch and try it- what a mistake that was. Super expensive and what you get in exchange is a complex system and ZERO onboarding or other customer support. I'm not a newbie- I know my stuff (16 years!) - and I found it challenging - stalled at every turn. Contact support and you get referral to their online learning guides or community support - well this isn't free software (far from it- super expensive versus competitors) and if the online materials were helpful, I wouldn't have to contact tech support so much. It takes 48 hours to hear a reply to a support email - which only really kicks off the convo- it will be a week at minimum before you can resolve anything with all the back and forth (and the first line is always -"read this support article" - I did, it didn't help, that's why I'm contacting you!). Chat is not available until you sign up for the expensive plans, only to find out they still try to answer via ai (have you read this article?) then are only available with a human 9am to 5pm and IF you can get past the AI monster, there are (not exaggerating) - 76 people ahead of you in line! That will take you till 5pm when oops - you're back at AI for answers. I can't wait for the reply, by the way- they'll refer me to an article or community support.

Store Using app Total reviews Average rating
ForTheFit.com 9 days 5 3.6
Developer Reply

Hi there! Totally appreciate this is not the experience you deserve or that we want to provide. Our support team is reaching out to you today - keep an eye out for their reply!

1 / 5 Share
March 31, 2022

The text constantly comes up different when we are doing a test for a newsletter(sent to mobile devices) also when doing a pop up form it comes up with an error "Unable to detect that signup forms are successfully installed on your site." even though we have integrated Klaviyo with Shopify. we contacted customer service twice through email a few days ago but no one has responded. The customer service is not reliable.

Store Using app Total reviews Average rating
Trippy Trades 4 days 5 4.2
Developer Reply

Hi Basel, I appreciate you providing your feedback via review. Our Support team is experiencing higher than average wait times, however, we are more than excited to help you resolve this issue. Please look out for an email shortly from the team eager to help!

1 / 5 Share
March 11, 2022

imbarazzante cambia le parole da solo non ti fa scrivere in senso compiuto !!!! davvero SCONSIGLIATO

Store Using app Total reviews Average rating
Cbd Lake Farm About 1 hour 1 1.0
Developer Reply

Ciao Alberto, mi dispiace tanto che tu l'abbia sperimentato. Con qualche informazione in più, sarei felice di aiutarti. Puoi inviare un'e-mail a [email protected] con ulteriori informazioni sul problema riscontrato? Grazie.

1 / 5 Share
March 11, 2022

I would like to get your contact information, I have sent you emails more than once asking my questions, but I don't seem to get any answers. This is probably the best joke I've heard this year, I've emailed you guys at least 2 times and it's taken 1-2 days for you to get back to me each time.

Store Using app Total reviews Average rating
Tiny Land 11 days 7 4.4
Developer Reply

Update Mar 11: Hi Jerry, I was finally able to find your Support ticket. I am going to escalate this to my team and ensure you receive a speedy reply. Thanks so much for your patience here. Update Mar 10: Hey Jerry, I haven't yet heard from you at [email protected] and I am unable to find a recent Support ticket for your brand. Can you please email me with more information about your case so we can be sure to meet your needs a bit better? Hi Jerry, it sounds like your emails aren't making their way to us. To open a Support ticket, you can do so in the Klaviyo app at klaviyo.com/support. Unfortunately, we are unable to accept Support questions via email. If you are inquiring about something else, please reach us at [email protected] so we can guide you appropriately.

1 / 5 Share
Feb. 26, 2022

Unresponsive customer service. and SUPER expensive app for small businesses. I'm not sure if it brings value

Store Using app Total reviews Average rating
Koss Design 2 months 24 2.0
Developer Reply

Hi Idan, we hear your frustration! I see your support ticket has been resolved as of today. If you still need further support, please reply to the ticket so we can get you back on track. I am excited for you to start seeing the value that Klaviyo brings to over 50k+ SMB brands annually!

1 / 5 Share
Feb. 14, 2022

One of the 3rd class platforms. Their support team is horrible. They do not know how to support their client. I installed their app. This app slows down our website. It is a very big issue. I uninstalled their app. I requested the customer manager to remove your snippet on my thyme file. They do not agree to remove it. I even said you should send me a request to remove the code. They completely declined my request. I suggest to everyone not to install their app. a lot of better apps on shopify store for email marketing. I will inform the shopify app management team as soon.

Store Using app Total reviews Average rating
GYM SUPPLEMENTS U.S 4 months 11 2.8
Developer Reply

Hi there, thank you for letting us know your concerns. While we are unable to access your admin portal for security reasons, I will have a member of our escalated support team reach out to provide you better guidance for ensuring any Klaviyo code is properly removed.

1 / 5 Share
Feb. 14, 2022

This app has the worst support ever!!! My account is still disabled 4 DAYS AND I'm STILL PAYING FOR IT!!!! The support Wei Hei is the worst maybe she's still drinking and hasn't resolved my issue for 4 days. I've already cleaned the mailing list and still tells me I didn't doo anything, but if she can only think a little bit, she'll notice that a new segment was created.

Store Using app Total reviews Average rating
Fishers Cart Over 1 year 6 3.7
Developer Reply

Hi Jerome, thank you for sharing your feedback. We are so sorry we missed getting back to you. I will ensure our team reaches out shortly to provide you a refund for the days you did not have access to your account.

1 / 5 Share
Feb. 14, 2022

When I speak with reps from other apps they rave about Klaviyo, but I'm guessing they have not gone through the onboarding process. We were assigned an onboarding specialist, but they don't help you much with the technical stuff. She's just a project manager, essentially who assigns all the tasks to you. Really great sales pitch, but you feel high and dry after you've signed up. Update: Their documentation is really awful.

Store Using app Total reviews Average rating
C-IN2 New York 5 months 13 3.8
Developer Reply

Hi Samuel, thank you so much for providing this feedback about your first week of onboarding— I am going to let my team know that reviewing technical use cases is important to you so you can get to that portion of onboarding sooner. You will receive an email from them shortly. In the future, feel free to reach out to us at [email protected] so we can address these concerns directly.

1 / 5 Share
Feb. 3, 2022

I'm having a terrible experience. Here's why: I thought Klaviyo would be good because you see it everywhere and integrates with everything. When I just started using it I was contacted by a sales person. He gave a demo and was classic sales person, using persuasive sales techniques, promising many things, only to have to find out that they don't deliver on those things. One of the main things they promise if you upgrade is that you get access to Live Chat, but the buttons to chat support are NOT EVEN CLICKABLE! So if you have problems you are basically f'd, because there's no way to get proper help. A lot of the features are glichy or don't work the way that you'd like. You get to realize that everything is built for ease of implementation for the developers and not for ease of use and functionality for the user. Honestly, I really gave this software a good try, but because I cannot vent and talk with a person, it frustrates so much that the only place I feel like I can do it is here.

Store Using app Total reviews Average rating
Kendama-Senses About 1 month 11 4.6
Developer Reply

Hi Jordi, I hear your frustration. Live Chat is currently available for customers on paid plans, so it is unfortunate to hear the button would not direct to the feature. I'm going to connect you with a real person on our escalated Support team to help you through these issues. We are here to help! In the future, please feel free to reach out to us at [email protected] if you have a concern.

Previous Page 10 of 14 Next

Sign up to receive AppNavigator updates

Find out when we add keyword-monitoring, review RSS feeds and more.