Printify: Print on Demand for Shopify

Printify: Print on Demand

Create and Sell Custom Products, We Handle the Rest.
Rating
4.7
Feedback
4,324
Reviews
Chart
#56
Shopify

All reviews

1 / 5 Share
June 7, 2026

horribly services you had my things up and then you take them all down and now cant access into my account and no support when we pay for this service

Store Using app Total reviews Average rating
ABQ Indigenous Creations 10 months 1 1.0
1 / 5 Share
June 5, 2026

Store Using app Total reviews Average rating
MareFolk 12 months 3 2.3
Developer Reply

We're sorry to see that your experience wasn't what we hoped it would be. If you're open to it, we'd love the opportunity to make things right and learn how we can help. Please let us know more about your experience here: https://printify.typeform.com/to/Pua3qgMA We look forward to hearing from you 🙏.

1 / 5 Share
June 2, 2026

Store Using app Total reviews Average rating
Valen’s Bodega About 24 hours 1 1.0
1 / 5 Share
May 31, 2026

The inability to speak with a person makes seemingly small issues march larger. We have to use Gemini, Youtube, and other resources at times to find the answers to our questions. We understand that they want to keep the cost down and having actual customer service reps to answer a call over mundane issues is expensive. Even Google and Meta have live people to help if only to help escalate issues faster or to the appropriate department. Once we have a steady customer base we are going to look into production on our own as Printify doesn't have the customer support we require at times.

Store Using app Total reviews Average rating
FIVE TIDES APPAREL 12 months 4 4.0
Developer Reply

Thank you for your feedback 🙏. While we don't offer phone support, our team is available 24/7 via live chat and email, and we'd encourage you to reach out whenever you have questions. You can also connect with other sellers in our Facebook Rockstars group and the Printify Sellers Club, where mentors work 1:1 with sellers to help grow their businesses. We appreciate you sharing your thoughts with us.

1 / 5 Share
May 26, 2026

Store Using app Total reviews Average rating
MxVoltz 7 days 1 1.0
Developer Reply

We're sorry your experience didn't meet expectations. Please get in touch with our Support team so we can review the situation and assist further 💙.

1 / 5 Share
May 13, 2026

Absolutely the WORST customer service I have ever seen! Actively looking for another vendor!

Store Using app Total reviews Average rating
Bongo Beachwear Over 1 year 12 2.5
Developer Reply

We're sorry to hear about your experience 😞. We were unable to find any conversations with our support team linked to this shop. To help us investigate and make things right, please submit the details of your issue through this form: https://printify.typeform.com/to/Pua3qgMA Once we receive your submission, a member of our team will review it and be in touch with you as soon as possible. We appreciate the chance to look into this and help resolve the issue 🙏.

1 / 5 Share
May 6, 2026

Ridiculously slow support response times. I have been waiting 4+ days for a reply to a support ticket related to poor print quality reported by customers. In the meantime, we continue to take orders not knowing if there's a problem with the artwork or the print network providers. They claim 24/7 support, but I think 24/7 is how many days/weeks it may take for a response. How does a business survive in 2026 with customer service this poor?

Store Using app Total reviews Average rating
Tool Nut 28 days 2 3.0
Developer Reply

Sorry you’ve been stuck waiting this long. We understand how important it is to get faster updates, and we always try our best to help as fast as possible. Some cases take longer because they need to be checked with production partners, but we agree the communication should be better. We’ll pass this feedback along to the team 💙!

1 / 5 Share
May 6, 2026

Production process is too slow. I need faster. Not 2-5 days.

Store Using app Total reviews Average rating
OnlyDetailers About 1 year 1 1.0
Developer Reply

Thanks for your feedback 🙏 Production speed depends on several steps, including order processing, printing, quality checks, and fulfillment capacity, so it’s not always simple to shorten. We’ll pass this to the relevant team as we continue looking for ways to improve 💙.

1 / 5 Share
April 27, 2026

Little pricey for the quality

Store Using app Total reviews Average rating
Salty Attitude 5 months 1 1.0
Developer Reply

Thanks for sharing this 🙏! We’re always working to keep both quality and pricing at a strong level, and all our products are selected to meet solid quality standards while offering options for different needs 💜.

1 / 5 Share
April 25, 2026

Store Using app Total reviews Average rating
Terrible Terrier Club About 1 year 1 1.0
Developer Reply

This is not the experience we want for you. Please reach out to our support team so we can look into this and make things right 🙏.

1 / 5 Share
April 17, 2026

Printify sucks!!!!!!!

Store Using app Total reviews Average rating
HAiR Tribes Over 2 years 1 1.0
Developer Reply

Sorry to hear that. This is not the experience we want for you. If you’re open to sharing a bit more about what went wrong through this link (https://printify.typeform.com/to/Pua3qgMA), we’d like to help make things right 🙏.

1 / 5 Share
April 15, 2026

Of all POD apps out there, this is one of the better ones, there are various print providers (Printify does not do the printing) and of the ones I have used, they do good work. However, Printify creates the design templates based on specs from print providers (available to download in their product creator/editor) and they are garbage. For example, the template for the 4x4 die cut sticker by Printed Simply (the print provider) is 1207x1206 pixels when the spec is 1200x1200 pixels. IT IS NOT EVEN SQUARE!!! The app also says to connect my Shopify store in the Printify Dashboard, but it is already connected. 1 star because they cannot even create a basic 1:1 template that conforms to specification and I have had to fix the templates. That is pretty F-ing basic and they cannot even get that right.

Store Using app Total reviews Average rating
FFXYZ 2 months 1 1.0
1 / 5 Share
April 15, 2026

Printify will not let me integrate or associate it with my Shopify store in any way whatsoever. when I try to connect my Shopify store in printify I just get stuck in an eternal loop. Have spent weeks trying, spoke with support. No solution, from looks of it I'm not the only person with this issue.

Store Using app Total reviews Average rating
Fast Shirts Ohio — 1 1.0
1 / 5 Share
April 13, 2026

I use to think Printify was top of the list. Until, I had to open a new Shopify store. I am unable to integrate the two, for some reason. I have chatted with so many different people with the same response TECHNICAL SUPPORT WILL EMAIL YOU. It's been almost 2 MONTHS!! If ya'll can't fix a simple problem, maybe you should get a new support team. This is not 10-20 products, this is 491 items. I have missed the most important deadline, that i have been paying for on a daily basis, financially and emotionally. I haven't even gotten an update. I feel like my business doesn't even matter to ya'll. I have recommended talked so highly about Printify to so many of my peers to basically be forgotten about. I am so overly disappointed . Let's see if this gets someone's attention.

Store Using app Total reviews Average rating
JaCK DoNKeY'S Collections 3 months 1 1.0
1 / 5 Share
April 8, 2026

UK store, just doest work at all, even you choose UK providers. When I test to purchase a t-shirt, mug on checkout page, it just keep telling me "Your order cannot be shipped to the selected address. Review your address to ensure it's correct and try again, or select a different address." The support team is even worst, never reply, waste of time. So dont install this app.

Store Using app Total reviews Average rating
Rolling Guitar 2 days 1 1.0
1 / 5 Share
March 24, 2026

its very interesting i'm excited to launch my store

Store Using app Total reviews Average rating
Xyvara 1 day 1 1.0
Developer Reply

Thank you for your review 🧡 We’re excited to hear you’re ready to start your journey! To make sure your experience is as smooth as possible, could you share a bit more feedback with us here 👉 https://printify.typeform.com/to/Pua3qgMA

1 / 5 Share
Feb. 23, 2026

Terrible. We trusted this company to provide merchandise for our customers and they did not ship items on time and shipped the wrong items to multiple customers. We've refunded everyone on our end and Printify is not refunding us for their mistakes. I do NOT recommend this app if you care about how your brand looks to customers.

Store Using app Total reviews Average rating
Safely 28 days 2 3.0
Developer Reply

We’re very sorry this happened 🙏. This is not the experience we want for our customers, and we’d like to investigate further. Please share your order details here 👉 https://printify.typeform.com/to/Pua3qgMA Our team will review this right away, be in touch with you soon, and do our best to make things right 💚

1 / 5 Share
Feb. 9, 2026

I have 8 shopify stores so i have used dozens of apps over the years. I don't often write app reviews but when an app that i'm paying for is especially bad then i think it's worth writing to warn others. I'm happy to back this review with error screenshots, error messages and the faults I have experienced so feel free to message me if interested. The app and support are terrible. Constantly have issues publishing and creating products and the support team never ever knows why. As an example, i have been trying to publish products for three solid days and also on with support and they have absolutely zero idea why nothing is working. Overall it's a very very frustrating app to use.

Store Using app Total reviews Average rating
A N T I P O D E 3 months 3 1.0
Developer Reply

We’re very sorry to hear about the publishing and creation issues you’ve been facing 🙏. This is definitely not the experience we want for our customers. Could you please share your account and screenshots of the errors with us here? 👉 https://printify.typeform.com/to/Pua3qgMA Our team will investigate this thoroughly and work on a proper resolution for you. We truly value your trust, and we’ll do everything we can to make sure your future experiences with us are smooth and reliable 💜

1 / 5 Share
Jan. 13, 2026

Printify delibarely hide their taxes at checkout, and you are only aware of the taxes once you have paid. Practices like this are illegal in Australia, but they don't seem to really care. Their prices are also an absolute scam unless you use Printify Premium...

Store Using app Total reviews Average rating
Vicki Maree Creative 14 days 2 1.0
Developer Reply

Thank you for your feedback! 🙏 We are sorry to hear about your experience with the added taxes. If you give the checkout page a little time to load, the final tax calculation will appear in the cost breakdown. We’ve gladly issued a courtesy refund for the charged tax. If ever in doubt, all taxes with all of the cost breakdowns are always clearly displayed on your invoice as well. We’re always here to help if you have any questions or need further assistance! 💚✨

1 / 5 Share
Dec. 12, 2025

Es ist sehr interessant das die nichts hinbekommen, gerade noch neu angemeldet und schon verbindet sich der Shop nicht. Anscheinen existiert mein Name nicht und ich soll ein Fake Person sein.

Store Using app Total reviews Average rating
Developer Reply

We’re sorry for the inconvenience. This issue rarely occurs, as connecting sales channels to Printify is usually very simple and only requires a few steps. Please contact our Support team, we’ll be happy to help check the connection and resolve the issue quickly 💚.

Previous Page 2 of 7 Next

Sign up to receive AppNavigator updates

Find out when we add keyword-monitoring, review RSS feeds and more.