Shippo ‑ Simplified Shipping for Shopify

Shippo ‑ Simplified Shipping

Simplify shipping, save, and grow your business
Rating
4.2
Feedback
318
Reviews
Chart
#275
Shopify

All reviews

4 / 5 Share
Feb. 3, 2026

There is an issue with Amazon orders coming over with an incorrect, extended phone number that we have to manually adjust. Also an option to void a shipping label and syncing over order changes would be nice.

Store Using app Total reviews Average rating
Jax Athletics Over 2 years 3 4.7
Developer Reply

Hello, Thank you for taking the time to share this feedback — we really appreciate it. Some Amazon orders may come through with anonymized phone numbers due to how Amazon exports order details. Recently, carriers like USPS now require a valid recipient phone number format, which can cause errors depending on the carrier and shipment. While Shippo receives this information directly through the Amazon integration and can’t modify it automatically, updating the phone number manually often allows the label purchase to go through successfully. For labels, while they can’t be voided directly in the app, you can request a refund for an unused label, which makes it ineligible for use. We also appreciate your suggestion regarding syncing order updates from Amazon after import — feedback like this is shared with our Product team for future consideration. Thanks again for using Shippo, and please feel free to reach out if you have any questions. — Shippo Support

5 / 5 Share
Feb. 3, 2026

I love this app it has great rates and works very well, and is very easy to use. I can even do international shipping easily very good app I love it.

Store Using app Total reviews Average rating
The Source Matters Store 11 months 3 5.0
Developer Reply

Hello, Thanks so much for your review! We’re glad to hear you’re enjoying Shippo. If you ever need assistance or have questions, our Support team is always happy to help. — Shippo Support

5 / 5 Share
Jan. 19, 2026

Very solid app – does exactly what it’s supposed to do. Easy to set up, stable in daily use and no issues so far. Definitely recommended if you’re looking for a clean and reliable shipping setup.

Store Using app Total reviews Average rating
Brandl Nutrition 7 days 6 4.8
Developer Reply

Thanks so much for the review! We’re glad to hear the app has been easy to set up and reliable in day-to-day use. If you ever run into any questions or need help optimizing your shipping setup, our support team is here to help—reach out anytime at https://support.goshippo.com/hc/en-us/requests/new

2 / 5 Share
Nov. 3, 2025

This USED to be a great program. Now, there are glitches all the time, and no one able to help you in real time. When I am trying to get merchandise to my customers, dealing with AI (which has not been successful to date) is not a reasonable option, nor is filing a report - which will take days to get a response on. It's been more than 7 years since I began using Shippo, and right now, I am eager to find a different provider. From the reviews, I can see that i am not the only one with issues.

Store Using app Total reviews Average rating
Knits and Pieces Annapolis, MD Almost 4 years — —
Developer Reply

Hello, We’re really sorry to hear about your experience - this isn’t the kind of frustration we ever want our users to experience. Unfortunately, we're unable to find your account by your review name. We'd love a chance to help - please contact our support team here: https://support.goshippo.com/hc/en-us/requests/new. You can let us know you're following up on a review and we'll be sure to look into your request further. Thanks again for your feedback. We’re actively working to improve, and your voice matters in that process.

1 / 5 Share
Oct. 13, 2025

Doesn't integrate with your product's customs information. All international shipping will require manual entry. This seams like an easy fix and if they can, I would like to give them another try. I like the ability to use our own shipping accounts. Still looking for a viable shipping solution for my store.

Store Using app Total reviews Average rating
Pop Goes the Monkey About 19 hours 3 3.3
Developer Reply

Hello, Thank you for your review. At this time, item-level customs information isn’t auto-imported, so some manual entry may be required. You can still set incoterm, purpose of shipment, tax ID, and AES/ITN in Shippo using 'International defaults' in your Settings. We’ve shared your request with our product team. If you have any questions or need further support, please contact our support team here: https://support.goshippo.com/hc/en-us/requests/new. We'd be happy to help! - Shippo Support

1 / 5 Share
Oct. 4, 2025

Prices are higher then what shopify already offers. I am looking for customer solution prices show itself are for retail not business.

Store Using app Total reviews Average rating
Shade Gray 18 days 1 1.0
Developer Reply

Hi there, Thank you for sharing your feedback—we truly value your input. We’d like to clarify any questions you may have regarding shipping costs. Unfortunately, we are unable to locate your account by your review name. Please reach out to us via shippo.com/get-help and a member of our team would be more than happy to help! Best,

1 / 5 Share
Sept. 6, 2025

I’ve been struggling with the same shipping issue for over 4 months and Shippo has failed to resolve it. Despite shipping thousands of orders to Canada each quarter, I was told by support that I’m the only customer in the world with this problem — which is hard to believe. The last update I received from Scott in customer service was that it would ‘take time’ for technical to look into it, but since then my account has been completely ignored. No follow-up, no resolution, no accountability. This is unacceptable for a company that handles critical shipping operations. My business relies on reliable shipping software, and Shippo has shown neither reliability nor adequate customer support.

Store Using app Total reviews Average rating
Onekid About 5 years 16 4.4
Developer Reply

Hello, We’re really sorry to hear about your experience - this isn’t the kind of frustration we ever want our users to experience. That said, I see the open request you have with our Support agent and someone from our team will be following up with you shortly. Thanks again for your feedback. We’re actively working to improve, and your voice matters in that process.

1 / 5 Share
Aug. 23, 2025

We would not recommend this particular app over others. It has hidden fees. We have closed our account. We wish others luck with such issues.

Store Using app Total reviews Average rating
Pin Hive 13 days — —
1 / 5 Share
July 17, 2025

If you enjoy stress, insomnia, and shouting “REPRESENTATIVE!!!” at your screen until your neighbors call for a wellness check — by all means, sign up. Otherwise? Run. Flee. There are literally thousands of better options out there. I’d get better customer service from a haunted vending machine. Zero stars. Negative stars. Stars have died over this.

Store Using app Total reviews Average rating
Stryx 27 days 7 4.4
Developer Reply

Hello, We’re really sorry to hear about your experience — this isn’t the kind of frustration we ever want our users to experience. It looks like you recently connected with our team via live chat, and while the session was disconnected, we followed up by email in case you still needed help. If there’s anything unresolved or if you'd prefer to speak with someone directly, we’d really like to turn this around. Please feel free to reply to that email or reach out to us at shippo.com/get-help, and we’ll make sure it gets the attention it deserves. Thanks again for your feedback. We’re actively working to improve, and your voice matters in that process.

5 / 5 Share
April 5, 2025

Completely made the process easier! Cost effective rates. Shopify does partner with great companies, making it less stressful for me as a store owner. Thank you so much. — Chateau Marchetti® A luxury inspirational brand committed to excellence, empowerment, and purpose. Luxury Rentals | E-Books | E-Commerce Home of Mugs4Life

Store Using app Total reviews Average rating
Shop Chateau Marchetti 2 months 2 5.0
Developer Reply

Hello, Thank you for your review! We're glad to hear you're enjoying Shippo. If you ever need support in the future, please reach out to us at [email protected]. We'd be happy to help! Thank you, Shippo Support

4 / 5 Share
Feb. 25, 2025

Thank you

Store Using app Total reviews Average rating
EDASI 5 months 17 3.9
2 / 5 Share
Nov. 7, 2024

All was fine until first lost package. $700 package lost and have been told by chat support for 3 days the case manager would call us about it, since we can not communicate directly with FedEx because shipment was through Shippo. Rep has still not called and we have no update to provide the customer for a package that has been lost for over a week. Continue to get the run around from their chat and no proactive communication from Shippo.

Store Using app Total reviews Average rating
Team Core-Tex 9 months 4 4.3
Developer Reply

Thank you for your feedback. We're sorry to hear about your lost package. We're still looking for your case based on your review name. Can you please reach out to [email protected] and reference this Shopify review? Our team will be happy to look into this further! Thanks, Shippo Support

1 / 5 Share
Oct. 4, 2024

Complaint Against:** XCover and GoShippo Date of Incident:** 09/16/2024 Insured Value:** $8,544.00 XCover Insurance ID:** 8----M------INS Created By:** J. L. I have been using GoShippo for 5 years, shipping millions of dollars in jewelry and paying thousands of dollars in insurance premiums. On September 16, 2024, I purchased a shipping label through GoShippo with UPS for a package insured for $8,544.00. The package showed as delivered, but no one signed for it. UPS confirmed that the package was lost, and XCover initially agreed to pay out the claim. However, when it came time to pay the full value that I had insured, XCover sent me a breakdown of the payment that was never disclosed when I purchased the insurance. They claimed that their policy terms had changed on January 1st, 2024, without notifying us. Here is the payment breakdown they provided: - **Cost of goods:** $8,544.00 - **Deductible:** $1,250.00 - **Subtotal:** $8,544.00 - **Cover limit:** $5,000.00 - **Total approved amount:** $3,750.00 Nowhere during the insurance purchase process was there any mention of a deductible or a coverage limit. GoShippo and XCover require customers to enter the total value of the product when purchasing insurance, implying that the full amount would be covered. This misleading practice has resulted in a significant shortfall of $4,794.00 in coverage. I demand that XCover and GoShippo honor the full insured value of the necklace as per the insurance I paid for. If this issue is not resolved immediately and fully, I will be forced to pursue legal action for bad faith insurance practices against both GoShippo and XCover. I expect a swift resolution and full payment of the insured value.

Store Using app Total reviews Average rating
Capucelli Over 3 years 5 4.2
Developer Reply

Thank you for your review - we appreciate your feedback. I see that we have an open ticket addressing this issue that we're discussing via email.

1 / 5 Share
Sept. 12, 2024

I have tried to use their trial and hopefully switch to Shippo instead of our existing provider but they don't accept 'prepaid' cards. The card I am attempting to use is not a prepaid card, it is a Mastercard provided by Tide with whom we have our BUSINESS CURRENT account with!

Store Using app Total reviews Average rating
Pell Wall 3 months 3 1.0
Developer Reply

Hello, Thank you for your review. We're sorry you're having trouble adding your payment method to your account. Please contact us at [email protected]. We'd be happy to help! Thank you, Shippo Support

1 / 5 Share
Nov. 28, 2024

used to be free and they made money from the purchase of labels. Now they are trying to charge a monthly fee on top of that. Going back to shopify shipping since shippo does not provide any more value than what is already built into shopfiy. Thanks for the reply but we already found another service that does charge a monthly fee. Have been very happy with pirate ship.

Store Using app Total reviews Average rating
Rivertown Inkery & Apparel Almost 10 years 4 1.0
Developer Reply

Hi there, Thank you for sharing your feedback—we truly value your input. We’d like to clarify that we still offer a free option through our Starter plan, which allows you to purchase up to 30 labels per month at no additional cost. If you have any further questions or need assistance, please don’t hesitate to reach out to us at [email protected]. We’re always happy to help and explore how we can better meet your needs. Best,

5 / 5 Share
May 9, 2024

Store Using app Total reviews Average rating
KKUMO 5 months 4 5.0
Developer Reply

Hello, Thank you for your review! If you ever need support in the future, please contact us at [email protected]. We'd be happy to help! Thank you, Shippo Support

1 / 5 Share
May 6, 2024

Do not under any circumstances, use this company and their insurance services. They work with an insurance company called XCOVER that should be reported to the BBB. They will take months to respond to claims and request a ridiculous amount of documents just to decline for any small reason or any reason hidden in their policy clauses. They have zero customer service email and phone number so you cannot even contact them in any shape or form. I have LOST THOUSANDS of dollars thanks to this company I have shipped 100,000+ packages with shippo but this XCOVER company has made it impossible to do any business online. I no longer use SHIPPO because of this and cannot recommend it to anyone. DO NOT USE THIS COMPANY.

Store Using app Total reviews Average rating
Fran & Co. Jewelry Inc. Almost 5 years 1 1.0
Developer Reply

Hello, Thank you for your feedback. We sincerely apologize for the trouble you've experienced when filing XCover claims for your shipments! Unfortunately, we were unable to locate your account by your review name. We kindly ask that you contact us at [email protected]. Rest assured, we'd be happy to assist you in looking further into these denied claims. Please note that we also offer live chat and phone support during standard business hours. Thank you, Shippo Support

4 / 5 Share
Feb. 27, 2024

Easy to use, but limited in some options

Store Using app Total reviews Average rating
Oliezi Outdoors 3 months 1 4.0
Developer Reply

Hello, Thank you for your review! We're glad you're enjoying Shippo and would love to hear how we can make this integration even better. Please reach out to us at [email protected] with any additional feedback. We're happy to help! Thank you, Shippo Support

5 / 5 Share
Feb. 20, 2024

Shippo was really easy to install and use. It integrates with my shopify store so well, there was nothing to it. I love that there are so many options and rates to choose from. Rates are great and the process is simple and very fast. Definitely recommend!

Store Using app Total reviews Average rating
iCandy gFX Studios About 7 hours 2 5.0
Developer Reply

Hello, Thank you for your review! We're glad to hear you're enjoying Shippo. If you ever need support in the future, please reach out to us at [email protected]. We'd be happy to help! Thank you, Shippo Support

1 / 5 Share
Feb. 6, 2024

Realized that Shippo was no cheaper than my Shopify Plan and discontinued usage. I thought I had downgraded my plan but then I was charged nearly 400 dollars for their "premium plan," which is literally the same cost as shipping via Shopify shipping. I've asked for a refund because I never once used the service, but have been ignored for 3 days now.

Store Using app Total reviews Average rating
Wargame Portal 18 days 5 4.2
Developer Reply

Hello, Thank you for your review. We received your message and a member of our support team responded on Tuesday, 2/6/2024, confirming that a refund has been issued for the Pro Plan yearly subscription fee. If you have any questions or need further support, please reach out to us at [email protected]. We'd be happy to assist! Thank you, Shippo Support

Previous Page 3 of 15 Next

Sign up to receive AppNavigator updates

Find out when we add keyword-monitoring, review RSS feeds and more.