Spocket: US & EU Dropshipping
Spocket has received mixed reviews from users. Positive aspects highlighted include the ease of navigating the platform, finding products, and managing suppliers. Users appreciate the Shopify integration and the time-saving benefits of the app for dropshipping. However, negative feedback revolves around issues with customer support, billing problems, lack of automation, and difficulties in canceling subscriptions. Some users have faced challenges with product syncing, inventory management, and encountering inactive suppliers. Despite the positive features, the negative experiences reported by some users raise concerns about the overall reliability and functionality of the app.
I've had a terrible experience with spocket from day one. All 15 of my orders I think one actually went through. I was charged for august and this is when my bad experience with them started. I have been trying to get a refund for the trouble they have caused me but all they offer me is 20% discount. can you believe this? I wouldn't recommend them to no one! they make sure they are prompt when it's time to bill you. sad sad :(
We’re truly sorry to hear about your experience with Spocket. We understand how frustrating it must have been to have issues with your orders and then feel that your concerns regarding the August charge were not properly addressed. This is certainly not the experience we want for our customers, and we apologize for the frustration and inconvenience caused. We’d appreciate the opportunity to look into your account and review what happened with your orders and refund request. Please reach out to our Support team with your account details so we can investigate this further and work toward an appropriate resolution. Thank you for taking the time to share your feedback. We take your concerns seriously and hope we can make this right.
I’m being charged $99 without my authorization, and I haven’t been able to find a way to contact support to resolve it. It’s extremely frustrating to face an unauthorized charge with no one available to help. I’m requesting an explanation and a full refund. Based on my experience, I would not recommend this app.
We’re sorry to hear about your frustrating experience. We understand how concerning an unexpected $99 charge can be, and we’d like to look into this for you. Please reach out to our support team with the email address associated with your account and the transaction details so we can investigate the charge and determine the appropriate resolution, including whether a refund is available. We also apologize if you had difficulty finding a way to contact us. Your feedback is important to us, and we’d appreciate the opportunity to help resolve this.
I just installed Spocket and so far I’m really impressed! The platform is easy to navigate, and I’m enjoying exploring the products and suppliers available. Looking forward to spending more time with it and seeing how it works for my store.
Thank you for giving Spocket a try! 😊 We’re thrilled to hear you’re enjoying the platform and exploring our products and suppliers. We hope Spocket continues to make your sourcing journey easier as you build and grow your store. We’re excited to be part of your journey and wish you lots of success! 🚀 - Eleanor
This is a shocking app. Stay away from Spocket. Their is ZERO SUPPORT. 1 in 10 things work. their automation with Shopify is the worst i have ever experienced. Their is barely any automation, Spocket expect you to do all the work manually. And they LIE LIE LIE all the time. I met with their dev team 4 months back who told me they would make the improvements to ensure that price updates are synced through to shopify automatically. They told me it would take 1 week to be up and running. That was 4 months ago, still waiting. Whenever a product has a price update, they expect you to manually reimport that product back into your store, which means it is removed from your store and then resent to your store. So if you optimized the title and description, youll have to do it again and if you have thousands of products, you will have to click buttons thousands of times just to resend the same product you already sent sometimes 5 time already. Its pathetic. If you optimise the titles, they also say their system loses connection. Their service team says they will attend to problems, and week go by and you hear nothing. Its a company in complete dissaray. Their is no leadership. il slowly transiting to other companies and removing spocket completely. Then they send back long winded replies just to look like they care. Then they offer you 6 months free, thats because they legitmately CANNOT CHARGE for their platform, because not much works
We’re genuinely sorry to hear about your experience, and we understand why you’re frustrated—especially after being told that improvements were expected within a specific timeframe and then not seeing the progress you were promised. The concerns you raised around Shopify synchronization, price updates, product re-imports, automation, and the delays in receiving follow-ups are serious. We also recognize how frustrating this becomes when you’re managing a large product catalog and have already invested time optimizing your listings. We don’t want to dismiss your experience or respond with a generic explanation. We’d like to review what happened, including your previous discussions with our team, and make sure your feedback is properly escalated to the appropriate teams. We’re sorry we fell short of the level of support and reliability you expected from us. If you’re open to it, please reach out to our support team with your account details or ticket reference so we can look into your specific case and follow up appropriately.
I’ve been using Spocket for a while and have had a good experience overall. It’s easy to navigate, finding products is straightforward, and managing suppliers is pretty convenient. It’s not perfect, but it definitely makes the dropshipping process simpler and saves me time.
Thank you for sharing your experience with Spocket! We’re glad to hear that you find the platform easy to navigate, product discovery straightforward, and supplier management convenient. 😊 We also appreciate your honest feedback—it helps us understand where we can improve. We’re happy to know that Spocket is making your dropshipping journey simpler and saving you valuable time. Wishing you continued success with your store! 🚀 - Eleanor
Sign up to receive AppNavigator updates
Find out when we add keyword-monitoring, review RSS feeds and more.